Hij voorspelde het en waarschuwde ervoor ...Sanne gaat het nu ook inzien...quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Maar was Gerrit niet de eerste die een scheiding wilde tussen de eerste 5 en de tweede 5?
Sluw mannetje die bolle.
Ik denk dat daar bang voor was en de bui min of meer al zag hangenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Maar was Gerrit niet de eerste die een scheiding wilde tussen de eerste 5 en de tweede 5?
Sluw mannetje die bolle.
Hoe meer je je aan iemand ergert, hoe spannender het wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:40 schreef Jian het volgende:
Ik ga die Sanne steeds meer waarderen, die geniepige onruststoker zet de hele boel op stelten daar
Sanne is gewoon heel direct...quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:40 schreef Jian het volgende:
Ik ga die Sanne steeds meer waarderen, die geniepige onruststoker zet de hele boel op stelten daar
Ja klopt, ik vind kamp JMJ wel kamp tokkie. Daar ben ik het meer dan mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, omdat jedoet, dan ben je het er meestal mee eens dacht ik zxo.
Oke......quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind kamp JMJ wel kamp tokkie. Daar ben ik het meer dan mee eens.
Wat is er mis met kampers?.............Ik ben die vooroordelen over kampers dan ook een keer spuugzat....Dus ik ben, die van oorsprong van het kamp afkomt geen normaal mens??...Doe verdomme eens normaal man en leef je eerst eens in in die mensen.......We zijn niet allemaal stront....Goede turken, slechte turken, goede marokanen, slechte marokanen, goede nederlanders, slechte nederlanders en goede kampers en slechte kampers.......Snap je??????????.....Volgende keer zet ik een TR, word hier kotsmisselijk van....quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:44 schreef Tengano het volgende:
febo wilde dus blijkbaar met opzet een setting met kampers hebben
Eerst dat type mensen en daarna die caravans.
En als je er dan wat normale mensen bij zet, dan breekt de pleuris vanzelf uit
De lopende band in de fabriek..dit is wetenschapelijk bewezen, dat dit sneller gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim vnd zichzelf een man van de wetenschap![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dan verliest je huid pigment toch?
Die doet vrijwel niets.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Gerrit zoal doet op een dag?
Het lijkt mij overduidelijk dat het type mensen waar ik hier over spreek weldegelijkquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er mis met kampers?.............Ik ben die vooroordelen over kampers dan ook een keer spuugzat....Dus ik ben, die van oorsprong van het kamp afkomt geen normaal mens??...Doe verdomme eens normaal man en leef je eerst eens in in die mensen.......We zijn niet allemaal stront....Goede turken, slechte turken, goede marokanen, slechte marokanen, goede nederlanders, slechte nederlanders en goede kampers en slechte kampers.......Snap je??????????.....Volgende keer zet ik een TR, word hier kotsmisselijk van....
1 plekje bij zn elleboogquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dan verliest je huid pigment toch?
Ach pleur op met je vooroordelen..........Klaar me en klaar met jou...quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het lijkt mij overduidelijk dat het type mensen waar ik hier over spreek weldegelijk
tot een minder sociale categorie behoren en zichzelf allerlei dingen toeeigening
die alles behalve correct is. En daar hou ik niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |