abonnement Unibet Coolblue
pi_180394131
Hallo,

Ik heb een eigen bedrijfje. Voor een project heb ik een bedrijf ingehuurd die voor mij een opdracht gaat uitvoeren. 2 maanden geleden heb ik een offerte aangevraagd en ben ik akkoord gegaan met desbetreffend bedrijf. De eerste door hun gestelde deadline van 4 weken geleden is niet gehaald. Datgene wat destijds wel af was, was ik tevreden over, vandaar dat ik het toen door de vingers heb gezien.

Desondanks verloopt het contact stroef, beantwoording van email duurt soms enkele dagen, en excuses blijven komen. Er is nu weer contact geweest waarin wordt gesteld dat het over 3 weken klaar is.

Mijn eigen deadline komt in de buurt,en ik twijfel of ze nu wél op tijd gaan leveren. Is het mogelijk om van mijn kant de opdracht te annuleren ? Ze hebben er wel aan gewerkt, maar komen keer op keer de deadline niet na en communicatie laat te wensen over. Op deze manier komt mijn eigen opdracht namelijk ook in gevaar.
pi_180394251
heb je al met een goede kop koffie met ze gepraat?
het is niet altijd onwil, misschien zien ze de ernst niet of hebben ze gewoon alles op orde.
  woensdag 11 juli 2018 @ 18:25:16 #3
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180403885
Wat staat er in hun (algemene) voorwaarden?

Verder denk ik van niet, niet makkelijk. Misschien in overleg met hen.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_180404279
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:57 schreef kovenant het volgende:
heb je al met een goede kop koffie met ze gepraat?
het is niet altijd onwil, misschien zien ze de ernst niet of hebben ze gewoon alles op orde.
Dit zou ik inderdaad eerst eens doen. En dan face TO face even heldere afspraken maken en vastleggen.
Alius aliud dicit
  woensdag 11 juli 2018 @ 18:45:59 #5
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_180404349
Wat hierboven al staat, is het pure onwil of waarschijnlijker, een andere reden waarom het niet lukt (of je niet de prio krijgt die jij wilt)
Dum de dum
pi_180417342
Hebben zij als opdrachtnemer de deadline gesteld?

Wat hebben jullie afgesproken m.b.t. niet-nakoming van de afspraken?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')