een telefonische interview om een beter beeld van iemand te krijgen over orde en netheid......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:40 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik krijg over twee dagen een telefonisch interview van een bedrijf in Groothandel in levensmiddelen.
Ze wil tijdens dit gesprek een beter beeld van mij krijgen en vragen waarom ik denk geschikt te zijn voor de functie (orde en netheid) en waarom ik bij dit bedrijf wil werken.
Nu is mijn vraag: wat vind jij een geschikt antwoord op de vraag: waarom wil je bij ons werken?
En heb jij wellicht nog meer tips voor mij waar ik mee zal scoren ?
Alvast bedankt !
quote:
Wat houdt dat eigenlijk in Orde en Netheid?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:14 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik wil vooral zekerheid van mijn uren en geld!
Met de functie orde en netheid hoop ik in te kunnen beginnen om zo door te groeien naar bijvoorbeeld orderpick(waar mijn roots ook ligt)
Dit is sowieso een hele goede.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:14 schreef Faerlina91 het volgende:
omdat de functie mij erg leuk lijkt en er doorgroei mogelijkheden zijn.
Gewoon zorgen dat alles er netjes en schoon uitzietquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:17 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in Orde en Netheid?
Maar zou ik wel kunnen zeggen dat ze mij een vast contract hadden beloofd na een jaar werken maar dat ik die door omstandigheden/verhuizing nog niet krijg? En dat ik uit de nachtdiensten weg wil (ploegendienst) omdat de ploegendiensten mij te zwaar vallen (omdat ik ook nog een kleine heb van bijna 2 jaar)quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit is sowieso een hele goede.
Ik zou niet echt beginnen over de zekerheid zoeken en je oude werk in het negatieve afschilderen.
Zeg je binnen de AGF werken leuk vindt maar ontwikkelmogelijkheden en vastigheid mist en dat je het idee hebt dat Sligro binnen de AGF een beter alternatief is omdat er meer mogelijkheden zijn om door te groeien en zodoende ook meer vastigheid. Op die manier ben je eerlijk, bevestig je dat je ervaring hebt en toon je motivatie en kennis van de sector.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:14 schreef Faerlina91 het volgende:
Het betreft een vacature bij de Sligro met als functie orde en netheid. Ik werkt momenteel als productiemedewerker bij een snijderij voor AGF. Voordat ik dit werk deed leek werken bij een Sligro/Makro mij al wat (om met producten om te gaan) maar toen was er op dat moment geen vacature.
Ik wil graag deze functie aangeboden krijgen zodat ik van mijn 3 ploegendienst af ben (valt slecht te combineren met een kleine) en omdat de functie mij erg leuk lijkt en er doorgroei mogelijkheden zijn.
Nog een andere reden is ook omdat ik zeker van mijn loon wil zijn.... ik ben bezig om in de toekomst mijn eigen huishe te kopen en ik heb ook een kleine. Ik werk nu via payroll en krijg uren betaald die ik werk. Ik werk er bijna een jaar maar nog steeds geen contract. De reden hiervoor is omdat ze van locatie verhuizen en ze opnieuw iedereen willen observeren om te kijken hoe diegene functioneertop de vraag of wij in de payroll blijven of na verloop van tijd ook een vast contract krijgen kon ze nog geen uitspraken over doen. Ik ben vorige week voor het eerst sinds ik dit werk doe 4 dagen ziek geweest en dat heeft mij 240 euro gekost aan uren...
daarnaast begint in september weer het rustige seizoen waarin mensen weer structureel vroeg naar huis worden gestuurd en ook weer uren kost.
Ik wil vooral zekerheid van mijn uren en geld!
Met de functie orde en netheid hoop ik in te kunnen beginnen om zo door te groeien naar bijvoorbeeld orderpick(waar mijn roots ook ligt)
Dat vind ik wel een hele goede. Dankjewel voor de tip/adviesquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeg je binnen de AGF werken leuk vindt maar ontwikkelmogelijkheden en vastigheid mist en dat je het idee hebt dat Sligro binnen de AGF een beter alternatief is omdat er meer mogelijkheden zijn om door te groeien en zodoende ook meer vastigheid. Op die manier ben je eerlijk, bevestig je dat je ervaring hebt en toon je motivatie en kennis van de sector.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |