abonnement Unibet Coolblue
pi_180381309
Hai mensen!

1) Mensen die nu een relatie hebben en gedate hebben, hoe verliepen deze dates, en hoe kwam een relatie tot stand van datingstijd? Na hoeveel dates, zag je dit aankomen, etc?

2) Hoe verliepen de dates waarbij je uiteindelijk afgewezen bent? En hoeveel dates waren het? Merkte je ook desinteresse/ onderbuiksgevoel?

Ik ben benieuwd naar ieders verhalen hierin!

Ik heb 4 toffe dates gehad, en ik verwacht dat hij de 5e binnenkort vraagt. :D
Dit is altijd een leuke en spannende tijd!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 19:30:27 ]
pi_180381638
Nog nooit een relatie overgehouden aan Tinder, maar ik ben ook helemaal niet zo lang daar als vrijgezel geweest.

Hoe je merkt dat het niets wordt is simpel, dan loopt het niet, is het gewoon niet echt leuk genoeg. En dan zeg je dat en ga je vrolijk door met de volgende.

Verder is er niet echt iets van een regelmaat. De ene keer weet je na een keertje wat drinken genoeg, de volgende keer denk je na het neuken dat 1 keer zat is en weer een volgende keer denk je dat bij date 2 pas. ;)
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:49:12 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180381704
Tinder is bagger
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180381776
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180382556
Hoezo eigenlijk zo specifiek Tinderdaten?
pi_180383822
Nou ja als je 4 keer gedate hebt met dezelfde persoon en alles ging goed dan zal het wel een relatie kunnen worden denk je ook niet? Dat is toch de kern van wat je wil weten
pi_180386283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:58 schreef momentius het volgende:
Nou ja als je 4 keer gedate hebt met dezelfde persoon en alles ging goed dan zal het wel een relatie kunnen worden denk je ook niet? Dat is toch de kern van wat je wil weten
hoeft toch niet? ik ken best wat mensen die 20 dates hebben gehad ofzo en dan plots eentje afhaakt, ik vind dat altijd best wel apart na zoveel dates

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 21:56:45 ]
pi_180386397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:54 schreef slangebek het volgende:

[..]

hoeft toch niet? ik ken best wat mensen die 20 dates hebben gehad ofzo en dan plots eentje afhaakt
Ja je moet ook niet eeuwig blijven daten want de ander wil misschien wel een keer een relatie krijgen.
pi_180386541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:54 schreef slangebek het volgende:

[..]

hoeft toch niet? ik ken best wat mensen die 20 dates hebben gehad ofzo en dan plots eentje afhaakt, ik vind dat altijd best wel apart na zoveel dates
Is er een moment dat je definitief vast aan elkaar zit?
pi_180386568
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is er een moment dat je definitief vast aan elkaar zit?
ja ik weet dat zelf dus ook niet, wanneer weet je dat je definitief vast aan elkaar zit en hoe gaat dat?
pi_180386735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:46 schreef VEM2012 het volgende:
de volgende keer denk je na het neuken dat 1 keer zat is en weer een volgende keer denk je dat bij date 2 pas. ;)
neukt ze dan bijv zo slecht als je het dan plots na 1 x neuken hebt gehad, of ervaar je die chemie al bij een zoen , of ontdek je pas met neuken dat er bijv geen chemie is of dat ze echt nongeil neukt of raar kijkt/ krijst tijdens het neuken ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 22:07:09 ]
pi_180387172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:59 schreef slangebek het volgende:

[..]

ja ik weet dat zelf dus ook niet, wanneer weet je dat je definitief vast aan elkaar zit en hoe gaat dat?
Het is nooit definitief hoor. Zelfs voor een huwelijk is de scheiding bedacht.
pi_180387288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:03 schreef slangebek het volgende:

[..]

neukt ze dan bijv zo slecht als je het dan plots na 1 x neuken hebt gehad, of ervaar je die chemie al bij een zoen , of ontdek je pas met neuken dat er bijv geen chemie is of dat ze echt nongeil neukt of raar kijkt/ krijst tijdens het neuken ofzo
Nou, zoenen zegt niet zoveel over bedprestaties hoor.

Maar ja, het kan natuurlijk enorm tegenvallen. Niet dat het dan meteen aan de ander ligt. Dan mis je gewoon de klik tussen de lakens. Allemaal niet erg. Next!
pi_180387449
want mijn datert belt met collegas en met vrienden en laat hun berichten aan mij zien terwijl ik er naast zit allemaal, heeft het over dat hij bij mij kan wonen in de toekomst en of ik naar hem kom kijken in de sportschool voortaan terwijl hij daar mensen kent, en nam mij even snel mee naar een bekende van hem ( die zijn ouders/ familie kent) omdat hij iets moest doorgeven tijdens een date ( zodat de hele vriendengroep/kennissen/familie vast gaat afvragen wie is zij) . In ieder geval ik merk dat hij mij al te graag wilt showen, maar ik heb pas enkele dates gehad. hij stelt mij dan niet officieel voor ofzo, maar ik sta er vaak wat verbaasd bij dat hij mij plots naar bekenden van hem heeft meegenomen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 22:25:07 ]
pi_180387491
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, zoenen zegt niet zoveel over bedprestaties hoor.

Maar ja, het kan natuurlijk enorm tegenvallen. Niet dat het dan meteen aan de ander ligt. Dan mis je gewoon de klik tussen de lakens. Allemaal niet erg. Next!
zit je er vaak naast of niet met voorspellen hoe het tussen de lakens zal zijn? ik heb namelijk wel snel dat als ik iemand slecht vind zoenen dat het tussen de lakens ook echt bagger is, maar ook met timing in beweging en gesprekken, als die klik ontbreekt dan is het in bed ook echt bagger meestal

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 22:24:27 ]
pi_180387575
Ach ja in bed is het toch wat je erzelf van maakt. Een meid kan een stuk hout zijn en ik me er wel mee vermaken
pi_180387724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:23 schreef slangebek het volgende:

[..]

zit je er vaak naast of niet met voorspellen hoe het tussen de lakens zal zijn? ik heb namelijk wel snel dat als ik iemand slecht vind zoenen dat het tussen de lakens ook echt bagger is, maar ook met timing in beweging en gesprekken, als die klik ontbreekt dan is het in bed ook echt bagger meestal
Nee, niet vaak. Maar het komt voor.
pi_180388471
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180389456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
Tinder is bagger
Als je een gemiddeld uitziende vent bent wel ja. Als je een superknappe vent bent dan is het kassa. En als je een vrouw bent trouwens ook.
pi_180389975
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:49 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Als je een gemiddeld uitziende vent bent wel ja. Als je een superknappe vent bent dan is het kassa. En als je een vrouw bent trouwens ook.
valt wel mee , ik heb veel verschillende dates kunnen krijgen ( 25 verschillende mannen via tinder gedate, en was kritisch voordat ik iemand datete , op papier moest het echt kloppen.) maar als we elkaar in het echt zagen werkte het gewoon echt niet, en bleef het meestal bij 1 a 2 dates.

dus nu een uitblinker deze van 4 dates. had ooit iemand anders gehad en die vroeg op de 4e date verkering. dat vond ik zelf vrij snel, die relatie ging ook na 2 maanden uit.
pi_180390705
Waarom vraag je niet gewoon aan je date hoe jullie ervoor staan?
En dat ie je nou al meeneemt als hij even langs iemand die hij kent moet zegt imo ook niet veel. Kan ook zijn dat hij dat met al zijn dates doet.
pi_180392456
In mijn vriendengroep is er al een “tinder” baby geboren. Hebben een mooie relatie er aan overgehouden, passen perfect bij elkaar en hadden meteen een klik.
  woensdag 11 juli 2018 @ 08:47:36 #23
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_180392776
Ik ben al een paar jaar samen met mijn tinderdate. Maar Tinder is puur een middel, het daten zelf is, op het eerste ontmoetingsmoment na gewoon exact hetzelfde. En mijn ervaring daarmee is dat elke persoon en elke relatie anders is. Sommigen trekken bij elkaar in na 2 dates terwijl anderen een aantal weken nodig heeft voordat ze zich durven/willen binden.

Enige dat ik weet is dat je moet proberen zoveel mogelijk bij jezelf te blijven en ook gewoon de vragen te stellen die je wilt vragen.

Oh en op basis van de OP: er is niets mis met zelf een date voorstellen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_180393954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:26 schreef slangebek het volgende:

[..]

valt wel mee , ik heb veel verschillende dates kunnen krijgen ( 25 verschillende mannen via tinder gedate, en was kritisch voordat ik iemand datete , op papier moest het echt kloppen.) maar als we elkaar in het echt zagen werkte het gewoon echt niet, en bleef het meestal bij 1 a 2 dates.

dus nu een uitblinker deze van 4 dates. had ooit iemand anders gehad en die vroeg op de 4e date verkering. dat vond ik zelf vrij snel, die relatie ging ook na 2 maanden uit.
Je bewijst mijn punt, dat vrouwen makkelijk dates kunnen krijgen. Een man die er gemiddeld uitziet krijgt wellicht 1 like terug per 250 likes die hij geeft o.i.d , laat staat een date.
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:07:59 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180395550
Ik heb drie relaties gehad via tinder. Nooit langer dan 6 maanden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')