abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180396980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:12 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Jij hebt een smeerlap als moeder.
Hihi laten we de moeder grap posten hihi super leuk ja groetjens my
pi_180398111
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:12 schreef nietzman het volgende:
Toch frappant dat je de winnaars uit de maatschappij weinig Thaise bruiden ziet importeren he.
Nee die betalen partneralimentatie ipv een vrouw te hebben die hem kinderen schenkt
  woensdag 11 juli 2018 @ 15:17:25 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180399435
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:20 schreef KopjeNespresso het volgende:

[..]

Nee die betalen partneralimentatie ipv een vrouw te hebben die hem kinderen schenkt
Dat doet jouw oom ook als zij over 5 jaar er vandoor gaat omdat ze dan haar verblijfsvergunning binnen heeft en ze recht heeft op 12 jaar partner alimentatie.

Dat gebeurd namelijk nogal veel met importbruidjes. Wat een andere klasse is dan een partner gevonden hebben in het buitenland.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180399548
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat doet jouw oom ook als zij over 5 jaar er vandoor gaat omdat ze dan haar verblijfsvergunning binnen heeft en ze recht heeft op 12 jaar partner alimentatie.

Dat gebeurd namelijk nogal veel met importbruidjes. Wat een andere klasse is dan een partner gevonden hebben in het buitenland.
Donald Trump disagrees.
pi_180400420
Pica's van de import?
  Eindredactie Games woensdag 11 juli 2018 @ 16:19:40 #31
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180400973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:34 schreef Sigaartje het volgende:
Lekker topic weer allentjes.

Misschien moet je gewoon eens een boek lezen dan al die stomme gedachten hier op het forum te knallen.

Gaat helemaal nergens over volgens mij.
lijkt wel een topic van jou :7
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180401826
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:19 schreef Oscar. het volgende:

[..]

lijkt wel een topic van jou :7
Het is u.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 11 juli 2018 @ 17:10:03 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180402221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:22 schreef KopjeNespresso het volgende:

[..]

Donald Trump disagrees.
Ja, want de warmte die van dat huwelijk afstraalt verwarmt ons allen...


Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 11 juli 2018 @ 17:47:59 #34
471419 Otger
Reconquista
pi_180403145
  woensdag 11 juli 2018 @ 21:50:08 #35
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180409804
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat de implicatie is dat blanke vrouwen vaak sociaal-economisch gezien in een dergelijke positie verkeren dat ze zich minder genoodzaakt hoeven te voelen om voor het geld te trouwen.

Dit in contrast met vrouwen uit zuid-oost Azie die blanke mannen zien als een kans om zich te onttrekken uit de armoede.

Dat lijkt mij niet een argument vanuit white-supremacy maar meer een culturele generaliserende constatering. Die overigens niet onterecht is.

Of wat denk jij dan wat er aan de hand is als je in Pattaya rondloopt en je ziet een oude norse dikke Duitse lul van 65 jaar met oorhaar en allerhande ander gezooi naast een slanke schone Thaise van 25 een kinderwagen duwen?
Moet ik toch maar eens naar zuid-oost Azië dan!
pi_180412983
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:22 schreef KopjeNespresso het volgende:

[..]

Donald Trump disagrees.
Mijn vader niet, die ligt in scheiding. Met een Thai. Ze heeft een vent met meer poen gevonden. Druk je oom op zijn hart vooral NIET in gemeenschap van goederen te trouwen. Dat kan later nog wel worden omgezet, na vijf jaar en heel ver daarbij, als ze werkelijk bijdraagt enzo.

Mijn vader is een mongool en jouw oom waarschijnlijk ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 23:16:11 ]
pi_180413026
Serieus. Hoe oud zijn ze?
  donderdag 12 juli 2018 @ 00:16:41 #38
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_180414336
Geen hoogopgeleide Aziatische dames daten maar plattelandmeisjes die de blanke man ziet als een uitvlucht voor hun armoede :')

Heel nobel natuurlijk, maar of ze dan echt bij je is voor de liefde valt te betwijfelen. Daarom nooit in gemeenschap van goederen trouwen. Als het misgaat hebje een probleem.

Die aflevering van Jambers: exotische bruiden vond ik wel de moeite om te kijken. Daar gaf men aan dat het scheidingspercentage veel lager was dan bij Europeanen onderling. Vanwege de traditionele man/vrouw rol. Dus men verwacht niet dat de vrouw een carriere krijgt (zij blijft thuis voor de kinderen).

Winnaars van de maatschappij? wie moeten dat dan wel niet zijn? Mensen die aan de buitenwereld tonen (dmv geld) dat ze succesvol zijn? Ja dan hebje het gemaakt hoor :') tjonge jonge

[ Bericht 11% gewijzigd door Maikuuul op 12-07-2018 00:50:09 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_180414611
Het is dan ook behoorlijk misogyn van je oom om een vrouw uit het buitenland te halen...

quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:12 schreef nietzman het volgende:
Toch frappant dat je de winnaars uit de maatschappij weinig Thaise bruiden ziet importeren he.
Goed punt.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:15 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn vader niet, die ligt in scheiding. Met een Thai. Ze heeft een vent met meer poen gevonden. Druk je oom op zijn hart vooral NIET in gemeenschap van goederen te trouwen. Dat kan later nog wel worden omgezet, na vijf jaar en heel ver daarbij, als ze werkelijk bijdraagt enzo.

Mijn vader is een mongool en jouw oom waarschijnlijk ook.
Dit soort mannen leven gewoon in een droom joh. Die denken dat ze de hoofdprijs gewonnen hebben met zo'n slanke Thaise. Totdat het fout gaat...
  donderdag 12 juli 2018 @ 03:06:57 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180415161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef Anthonie1 het volgende:
Het is dan ook behoorlijk misogyn van je oom om een vrouw uit het buitenland te halen...

Dit mag je uitleggen
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180428097
Interessant onderwerp. Er wordt gekeken naar mannen die erg ver moeten gaan om aan de vrouw te geraken.

Oke, zal in veel gevallen kloppen. Die vrouwen grijpen inderdaad alles aan om erop vooruit te gaan.

Maar. Wat ik me dan afvraag. Hier in Nederland werkt het toch precies zo? Vrouwen hier proberen ook hogerop te komen. Gaan ook voor mannen met zo goed mogelijke toekomst. En precies zoals er mannen zijn die een Thaise regelen omdat ze hier niks kunnen krijgen zo zijn er genoeg NL kerels die een matig uitziende vrouw hebben ook omdat ze simpelweg niet beter kunnen krijgen.

Dan vraag ik me wel af waarom er zo op de buitenlands georienteerde man wordt neergekeken terwijl je dus nooit iets hoort over mannen die genoegen nemen met een lelijke Nederlandse vetklep.

Ook hoor je vaak het oordeel over die Thaise vrouwen dat het bijna hoeren zijn. Maar wat kun je dan zeggen over al die Nederlandse vrouwen die perse een rijke vent willen met bijbehorende levensstijl? Zou ze ook voor die man zijn gegaan als hij vuilnisman was geweest?
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:05:23 #42
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180428299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:57 schreef Adames het volgende:
Gaat er elke maand ook wat geld richting haar familie?
Uiteraard. Dat is de reden waarom ze zich door een Nederlandse, witte man laat volpompen.
pi_180429246
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:15 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn vader niet, die ligt in scheiding. Met een Thai. Ze heeft een vent met meer poen gevonden. Druk je oom op zijn hart vooral NIET in gemeenschap van goederen te trouwen. Dat kan later nog wel worden omgezet, na vijf jaar en heel ver daarbij, als ze werkelijk bijdraagt enzo.

Mijn vader is een mongool en jouw oom waarschijnlijk ook.
Dit zal je vader vast niet bedoeld hebben toen hij zei dat hij door haar leeg gezogen wilde worden.
pi_180429687
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:54 schreef SpecialK het volgende:
Kan best zijn dat dit bij jouw oom niet het geval is. Dat hij een leuke dame uit dezelfde leeftijdsklasse heeft gevonden. Dat deze dame upper-middle class Thaise was. Dat ze oprecht verliefd zijn geworden op elkaar. Dat zij oprecht naar Nederland wilde komen om de liefde, niet om andere redenen.

Zou allemaal kunnen. Maar... dat komt niet zo vaak voor. Vaker zie je gewoon ongelijkwaardige situaties. En dat is wat mij betreft geen recept voor een gezonde relatie.
Ik ken er eentje (zelfde leeftijden) die deden het als volgt. We gaan in NL wonen voor het geld, werk , alles beter, maar na de pensionering gaan we in ZO Azie wonen. En daar wonen ze nu, lekker goedkoop van alle moderne gemakken voorzien. En vrouwlief ook blij, die ziet haar familie weer vaker.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_180432029
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:15 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn vader niet, die ligt in scheiding. Met een Thai. Ze heeft een vent met meer poen gevonden. Druk je oom op zijn hart vooral NIET in gemeenschap van goederen te trouwen. Dat kan later nog wel worden omgezet, na vijf jaar en heel ver daarbij, als ze werkelijk bijdraagt enzo.

Mijn vader is een mongool en jouw oom waarschijnlijk ook.
Prachtig respectloze tyfusdochter heeft hij.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:41:42 #46
471419 Otger
Reconquista
pi_180443666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:54 schreef tstile het volgende:
Interessant onderwerp. Er wordt gekeken naar mannen die erg ver moeten gaan om aan de vrouw te geraken.

Oke, zal in veel gevallen kloppen. Die vrouwen grijpen inderdaad alles aan om erop vooruit te gaan.

Maar. Wat ik me dan afvraag. Hier in Nederland werkt het toch precies zo? Vrouwen hier proberen ook hogerop te komen. Gaan ook voor mannen met zo goed mogelijke toekomst. En precies zoals er mannen zijn die een Thaise regelen omdat ze hier niks kunnen krijgen zo zijn er genoeg NL kerels die een matig uitziende vrouw hebben ook omdat ze simpelweg niet beter kunnen krijgen.

Dan vraag ik me wel af waarom er zo op de buitenlands georienteerde man wordt neergekeken terwijl je dus nooit iets hoort over mannen die genoegen nemen met een lelijke Nederlandse vetklep.

Ook hoor je vaak het oordeel over die Thaise vrouwen dat het bijna hoeren zijn. Maar wat kun je dan zeggen over al die Nederlandse vrouwen die perse een rijke vent willen met bijbehorende levensstijl? Zou ze ook voor die man zijn gegaan als hij vuilnisman was geweest?
Nederlandse vrouwen met een Afrikaanse man? Geen probleem, lekker progressief en perfect om in een reclame te verwerken. Om het compleet te maken het liefst met een lachend mokka-kindje erbij.

Nederlandse mannen met een Thaise vrouw? Uitbuiting van een onschuldige vrouw door een enge dikke ouwe vent. Misbruik van machtsverhoudingen en triestheid vanuit de man vanwege incapabiliteit om een Nederlandse vrouw te krijgen.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:52:09 #47
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180443850
Vrouwen zoeken meestal een man die hoger of minstens gelijke status hebben. Ongeacht een witte vrouw in Nederland of een arme plattelandsmeisje in Thailand. Daarom zijn hoogopgeleide vrouwen vaker single en roepen ze kreten als alle leuke mannen zijn bezet.

Ze ziet vaker dat een directeur die met de secretaresse trouwt. Of arts met de assistente. Maar andersom....
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180449085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:52 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vrouwen zoeken meestal een man die hoger of minstens gelijke status hebben.
Behalve die loverboyhoertjes natuurlijk, die willen gewoon een stoere crimineel. :7
  vrijdag 13 juli 2018 @ 16:29:54 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180449218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:52 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vrouwen zoeken meestal een man die hoger of minstens gelijke status hebben. Ongeacht een witte vrouw in Nederland of een arme plattelandsmeisje in Thailand. Daarom zijn hoogopgeleide vrouwen vaker single en roepen ze kreten als alle leuke mannen zijn bezet.

Ze ziet vaker dat een directeur die met de secretaresse trouwt. Of arts met de assistente. Maar andersom....
Klopt. Hypergamie heet dat en het lijkt een vrouwelijk trekje te zijn aangezien mannen het vaker prima vinden om hogerop te trouwen dan andersom.

Er zullen een hoop factoren spelen. Vrouwen krijgen vaak 10x meer sympathie als het gaat om dit soort situaties. Men is al snel bang dat vrouwen gedwongen worden om levensvergallende keuzes te maken. Mannen maken al jaren onder dwang levensvergallende keuzes maar dat kan niemand iets schelen.

Vrouwen worden geacht een hogere SMV (sexual marketplace value) te hebben dan mannen dus dat verschil is tussen een hete 25 jarige strakke thaise en een uitgelebberde pensioenado al snel.. zo groot als het maar kan zijn. Dusdat onbegrip daarvoor is dan ook extreem.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 13 juli 2018 @ 17:06:58 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180449916
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:54 schreef SpecialK het volgende:
Kan best zijn dat dit bij jouw oom niet het geval is. Dat hij een leuke dame uit dezelfde leeftijdsklasse heeft gevonden. Dat deze dame upper-middle class Thaise was. Dat ze oprecht verliefd zijn geworden op elkaar. Dat zij oprecht naar Nederland wilde komen om de liefde, niet om andere redenen.

Zou allemaal kunnen. Maar... dat komt niet zo vaak voor. Vaker zie je gewoon ongelijkwaardige situaties. En dat is wat mij betreft geen recept voor een gezonde relatie.
Nou omdat ze van een lagere klasse komt en het misschien doet om uit de armoede te komen, betekent niet dat ze niet oprecht van hem houdt of aangetrokken tot hem is.

Kan prima dat ze het doet voor een betere leven, maar ook echt van hem is gaan houden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')