Ik heb bijna nog niks gezien. Hier en daar een stukje Cos gelezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister voor het eerst een stukje Utopia 2 op tv gezien. Het is gewoon al weer same old, same old. Er staan ook weer speciaal bankjes waarop de deelnemers met elkaar televisie zitten te maken.
Verbaast me niet helaas.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister voor het eerst een stukje Utopia 2 op tv gezien. Het is gewoon al weer same old, same old. Er staan ook weer speciaal bankjes waarop de deelnemers met elkaar televisie zitten te maken.
Niet eens over roken en schoonmaken?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb bijna nog niks gezien. Hier en daar een stukje Cos gelezen.
Het gaat weer over drank, eten en haantjesgedrag.
Niet? Ze hebben enkel niet rokers? Dat is anders dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Opruimtaken ook uiteraard. Roken is geen issue.
Ja, en die is hypocriet en de ander schijnheilig en achterbaks yada yada yada.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb bijna nog niks gezien. Hier en daar een stukje Cos gelezen.
Het gaat weer over drank, eten en haantjesgedrag.
Knakworst ... noem dat maar vleesquote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:45 schreef mootie het volgende:
Maar ze hebben nu 2 dagen rijst gegeten, dat is mensonwaardig.
De ouwe chagrijnige eikel moet van de huisarts vlees eten, en heeft zijn eigen blikken knakworst.
Moet van de dokterquote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Knakworst ... noem dat maar vlees
Sorry, ik heb geen gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:54 schreef mario390 het volgende:
amerikanische Touristin grapige verhal
https://www.noen.at/schwe(...)afen-wien-103755504#
ze willt met en granate de zij gevonden heeft in Flieger en vraagte de beamten serieus of ze met de granate vliegen kannquote:
Tseetseevlieg?quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een soort vlieg. Doet ook gemeen pijn bij het prikken. En enorme bulten.
lies het ze hadde geen ahnung dat zij met en gevaarlijke ding onlopt ze moesten de airport sperren wegen haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |