abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2018 @ 23:16:00 #1
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_180365738
Man man man, ik dacht even makkelijk een scheerapparaat te kopen, wat een keuze :'(

Ik ben dat nat scheren met mesjes wel een beetje beu, ik wil wat makkelijkers.

Na wat research lijkt een braun 7 serie wel wat, of een goedkopere 9 serie eventueel.

Maar nu heb je dus 30.000 verschillende soorten 7 series. Zijn dat nou echt allemaal verschillende apparaten of zijn het meer de gadgets die je er bij krijgt?

Zon cleaning station lijkt mij wel bevordelijk voor de levensduur en frisheid.

Ik zie in ieder geval door de bomen het bos niet meer.

Zijn hier ervaringsdeskundigen?

Wat is tegenwoordig een goed apparaat? Budget is rond de 200, mag best wat meer, maar het moet niet te gek worden.

Halp :'(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 9 juli 2018 @ 23:23:29 #2
370352 I
Eye for an I
pi_180366053
Die dingen zijn echt goed, wacht op een aanbieding van de 9 serie en het type maakt niet veel uit. Zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Zo een reinigingssysteem is ook wel handig, maar een cartridge kost wel geld... Dus dan moet je iedere maand een paar euro uitgeven om het te vervangen(ik dacht iets van 20 euro per 3 stuks)
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:32:48 #4
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_180369125
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:35 schreef ABombali het volgende:
Die dingen zijn echt goed, wacht op een aanbieding van de 9 serie en het type maakt niet veel uit. Zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Zo een reinigingssysteem is ook wel handig, maar een cartridge kost wel geld... Dus dan moet je iedere maand een paar euro uitgeven om het te vervangen(ik dacht iets van 20 euro per 3 stuks)
Is zo'n 9 echt veel beter dan die 7 serie qua scheerresultaat?

Die 7 serie ziet er veel mooier uit namelijk.. :+ Het oog wil ook wat :@
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_180371208
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 07:32 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Is zo'n 9 echt veel beter dan die 7 serie qua scheerresultaat?

Die 7 serie ziet er veel mooier uit namelijk.. :+ Het oog wil ook wat :@
Ik heb de 7 serie nooit gehad, dus ik kan er weinig over zeggen. Ik weet wel dat iedereen die de 7 serie heeft, ook heel tevreden is. Braun maakt gewoon degelijke scheerapparaten. Je gaat er sowieso geen spijt van krijgen
pi_180401768
Ik heb ook een serie 9. Prima ding, vooral omdat ie een flexibele scheerkop heeft. Zeker geen spijt van.
pi_180580314
In de OP benoem je dat je een elektrisch apparaat wil omdat dat makkelijker is. Ik denk dat ik, en heel veel anderen de ervaring hebben dat dat niet zo is. Je wordt nooit mooi glad, en wil je acceptabel glad dan ben je een eeuwigheid bezig.

Ik heb jaren geleden een goede krabber gekocht met double edge mesjes. Ik wil niets anders meer. Perfect glad, en wanneer je aan deze manier van scheren gewend bent, is het ook nog eens snel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')