abonnement Unibet Coolblue
pi_180353513
Vorige week kreeg ik te horen dat de kans erin zit dat op korte termijn mijn functie komt te vervallen. Ik werk bij een bedrijf waar ik al jaren wou werken, dus nu ik er werk wil ik er ook niet weg. Het is een bedrijf dat landelijk actief is, dus in een ander gebied bij hetzelfde bedrijf solliciteren is zeker mogelijk. Hoewel het nog niet zeker is dat mijn baan komt te vervallen lijkt het me wel handig om al naar alternatieven te gaan kijken om te voorkomen dat ik zonder werk kom te zitten. Zouden jullie in een sollicitatiebrief voor hetzelfde bedrijf vermelden wat de reden van het solliciteren is? Dus in dit geval zou ik dan vermelden dat ik solliciteer omdat ik niet zeker ben of mijn baan op vestiging ... over een paar maanden nog wel bestaat.
pi_180353531
Kan je binnen je bedrijf niet iets anders gaan doen?
pi_180353603
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:54 schreef Hiddendoe het volgende:
Kan je binnen je bedrijf niet iets anders gaan doen?
Nee dit is een reorganisatie waarbij dus echt mensen weg moeten. Er blijven minder banen over in ons gebied. De kans is heel klein dat ik binnen onze gebied nog iets anders kan gaan doen.
pi_180353712
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:58 schreef X2 het volgende:

[..]

Nee dit is een reorganisatie waarbij dus echt mensen weg moeten. Er blijven minder banen over in ons gebied. De kans is heel klein dat ik binnen onze gebied nog iets anders kan gaan doen.
Okee. Ik zou dus als een gek gaan solliciteren, zowel binnen als buiten de branche.

Veel succes!
pi_180353864
lekker een jaartje WW ontvangen en ondertussen plannen wat je de komende jaren wil gaan doen
pi_180354224
Als je er een aantal jaar werkt, dan heb je al aardig wat rechten opgebouwd. Ik zou me in ieder geval niet te snel laten wegjagen of afkopen.
pi_180354588
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:27 schreef Anthonie1 het volgende: