abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180353072
Overigens: ik betaal nog steeds contant.
Soms zelfs met een hele hoop stuivers en dubbeltjes.
Gewoon omdat ik het leuk vind om de jongeren op stang te jagen.
"OMG, daar heb je weer zo'n kutbejaarde met haar kleingeld!!!"

Lachen man. Heerlijk is dat.
pi_180353148
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

het is maar waar je je druk om maakt
Nee, effe serieus jouw privégegevens worden verkocht door een bank.
Jij voelt het niet en ik ook niet. Maar ik denk dan aan de toekomst. En die zie ik heel somber in.
Want straks moeten de gewone doorsneeburgertjes gaan betalen aan de banken om onze gegevens door te verkopen.
Dubbel winst voor deze Shylocks.
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 14:04:33 #78
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180353696
Ik moest even graven in mijn feesboek, maar dit is een terechte klacht en wel hierom (getekend 27 april 2017):

quote:
Ik ben mijn portemonnee verloren bij de dode zee: op dit moment dus geen pinpas, id-kaart en ook geen mogelijkheid om gemakkelijk contant te gaan. Op zich geen probleem: ik kan geld overmaken via internet aan behulpzame mensen.

Ik was dus van plan om toch even de sfeer van oranje nacht te proeven, dus ik regel dat ik via andere personen biertjes kan doen en ik fix mijn restant contant. Eerste toko kom ik bijna niet binnen omdat ik id-kaart niet had (paspoort wil je gewoon echt niet kwijtraken...), maar gelukkig stond er iets op internet.

Dus ik stap die nachtbus in, wordt er gemeld dat je niet kan betalen, want je moet pinnen. Gelukkig was ie zo aardig om gewoon voor die vijf eu me naar binnen te laten, maar wel na twintig kaartjes af te scheuren die allemaal niet incheckten omdat het natuurlijk niet gepind was.

Dit is dus waarom facking iedereen piratenpartij zou moeten stemmen. Je kan niet meer off the grid leven. En off the grid betekent niet dat je geen internet hebt oid...

En tevens:

quote:
Fase 2 in portemonnee loos leven (d.i. zonder pinpas) en toch zelfstandig zijn en goed (d.i. moreel)

Dus, koningsdag, de dag dat oranje viert dat ze geen historisch besef hebben. De dag ook dat het hele leven ontregeld wordt om het patriarchaat toe te juichen (bent u een vrouw, kom dan maar binnen, want er zijn te veel mannen en die zijn geen lustobjecten). Maar ook de dag dat wat normaal gesproken een gratis reis dag is voor studenten, nu 40% korting is.

Gisteren heb ik, in de veronderstelling van gratis OV, in gecheckt en nu staat mijn OV saldo in de min. Prima, want gratis. Oh nee! Toch niet! #fuckdekoning Opladen dus. Oh nee! Toch niet! Want ik heb alleen contant en al die facking automaten zijn voor PIN... Kaartje kopen? Ja, hee, ik heb genoeg voor eten en fysiek betaal ik de volle mep: echt niet! De situatie forceert mij dus nu om zwart te reizen, maar al die poortjes werken dat tegen.

Ik heb het altijd al gezegd, maar het is heel naar als je het zelf moet ondervinden, de overheid denkt echt niet na over technologie en dit is gewoon de reden om piratenpartij te stemmen. Gelukkig heb ik dat ook gedaan, dus ondanks dat het een verloren stem is, ben ik nog steeds trots op mijn stem.
Terechte klacht dus.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180354013
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:56 schreef DevFreak het volgende:
prefereert ècht geld om mee te betalen
Accepteert uw supermarkt al Bitcoins ja?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180354515
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:56 schreef DevFreak het volgende:
Ik raakte hierop een beetje geïrriteerd en gaf aan dat ik niet in een toekomst wil leven waarin banken werkelijk overal met hun dikke neus tussen zitten, waarbij je geen enkele mogelijkheid meer hebt een transactie te verrichten zonder de tussenkomst van commerciële derde partijen.

Man, Als ik achter je gestaan had had ik je de tering geschopt met een stalen neus in je hol!
Ga op de dam staan met je zedepreek in plaats van de boel op te houden met je aidsprincipes.
pi_180354614
Contant is het leven.
Pinstoring bij de toko, 10 man voor mij en niemand had even 5 euro contant om zijn broodje te betalen.

Boodschappen betaal ik contant of pin, gewoon waar de rij wat korter is
pi_180354725
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest even graven in mijn feesboek, maar dit is een terechte klacht en wel hierom (getekend 27 april 2017):

[..]

En tevens:

[..]

Terechte klacht dus.
Zo, nou, poe, die berichten leggen de vinger wel op de zwerende plek oid :')


En waarom wilde boosmeneer dat treinkaartje niet betalen?
  maandag 9 juli 2018 @ 15:05:38 #83
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_180354966
Als jij de maatschappij zo wantrouwt, vertrouw ik die site van je ook niet..
  maandag 9 juli 2018 @ 15:36:31 #84
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_180355682
Dit soort lusters :')
  maandag 9 juli 2018 @ 15:46:59 #85
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180356022
Jezus ga gewoon pinnen _O- Je maakt ongetwijfeld gebruik van iDeal voor aankopen die veel persoonlijker zijn. Waarom doe je dan zo moeilijk over pinnen bij de appie :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180356266
Denken dat banken ook maar 1 kont geven om waar je boodschappen doet :')

Sowieso denken dat je belangrijk genoeg bent om in de gaten gehouden te worden _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 9 juli 2018 @ 15:56:11 #87
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_180356274
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:18 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Niemand kan het gestoorde seksuele gedachtengoed van ChrisCarter evenaren.

* DevFreak gaat terug naar de ZUU-kerkers
Dit is nog waar ook nog.
pi_180356337
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Denken dat banken ook maar 1 kont geven om waar je boodschappen doet :')
Ze hebben het al eerder geprobeerd te verkopen, snuggere :')
https://www.banken.nl/nie(...)koop-van-pingegevens

quote:
Sowieso denken dat je belangrijk genoeg bent om in de gaten gehouden te worden _O-
Dit soort onwetendheid is echt :')

Het is een zeer succesvol bedrijfsmodel om mensen in de gaten te houden, ben je soms vergeten dat er miljarden verdiend worden met 'gratis diensten' zoals Google en Facebook?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180356595
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ze hebben het al eerder geprobeerd te verkopen, snuggere :')
https://www.banken.nl/nie(...)koop-van-pingegevens

[..]

Dit soort onwetendheid is echt :')

Het is een zeer succesvol bedrijfsmodel om mensen in de gaten te houden, ben je soms vergeten dat er miljarden verdiend worden met 'gratis diensten' zoals Google en Facebook?
Echt, who de fuck cares man? Dan weet bedrijf X dat ik boodschappen doe bij de Jumbo en soms bij de AH. En dan weten ze wat ik koop en hoeveel en hoe laat :') Kunnen ze leuk gerichte reclame op me af sturen ofzo? Heb ik een adblocker voor.

Ik ga me hier wel druk om maken als mijn uitgaves directe invloed hebben op mijn verzekering of iets dergelijks. Tot die tijd... echt, maak je druk om nuttige dingen. Jouw info is een druppel in een zee van data.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180356626
Jeez TS, verhuis lekker naar Duitsland dan. Met hun contante geld en 1 en 2 centjes. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_180356682
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Echt, who de fuck cares man? Dan weet bedrijf X dat ik boodschappen doe bij de Jumbo en soms bij de AH. En dan weten ze wat ik koop en hoeveel en hoe laat :') Kunnen ze leuk gerichte reclame op me af sturen ofzo? Heb ik een adblocker voor.

Ik ga me hier wel druk om maken als mijn uitgaves directe invloed hebben op mijn verzekering of iets dergelijks.
Dat gaat gebeuren en dan is het te laat he.
quote:
Tot die tijd... echt, maak je druk om nuttige dingen. Jouw info is een druppel in een zee van data.
Gast, dat gaat allemaal geautomatiseerd! Het maakt geen ruck uit dat er zoveel data beschikbaar is, je hoeft het niet handmatig te verwerken he.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180356701
Zelfscankassa's FTW
pi_180357289
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan chef, niet goed voor je hart dit.

Mij boeit het persoonlijk geen ene ruk trouwens, contant geld heb ik nooit meer op zak en dus pin ik alles.
Dit.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 9 juli 2018 @ 16:35:59 #94
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_180357422
quote:
18s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:46 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Zie ook mijn topic in GC:

GC / Je verdient genoeg, maar je bankpas zegt nee
Heb ik ook weleens last van. Ik verdien zoveel. Maar ik krijg het gewoon niet. :s)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_180359554
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens: ik betaal nog steeds contant.
Soms zelfs met een hele hoop stuivers en dubbeltjes.
Gewoon omdat ik het leuk vind om de jongeren op stang te jagen.
"OMG, daar heb je weer zo'n kutbejaarde met haar kleingeld!!!"

Lachen man. Heerlijk is dat.
Je wat van andere mensen aantrekken. :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180359611
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:36 schreef SultanBokworst het volgende:
Dit soort lusters :')
Hij lust hem rauw?
pi_180361149
Nou ja blij om dat er mensen zijn zoals TS. Scheelt mij weer aan wachttijd
pi_180363364
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, effe serieus jouw privégegevens worden verkocht door een bank.
Jij voelt het niet en ik ook niet. Maar ik denk dan aan de toekomst. En die zie ik heel somber in.
Want straks moeten de gewone doorsneeburgertjes gaan betalen aan de banken om onze gegevens door te verkopen.
Dubbel winst voor deze Shylocks.
Heb je daar ook een bron van?
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 9 juli 2018 @ 21:27:30 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180363459
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:23 schreef Flitskikker het volgende:
Mensen die nog met contant geld betalen anno 2018 :')

Mensen die met contact geld betalen en de hele rij ophouden :r

Zelfscannen en alles in je tas stoppen en dan contactloos betalen zonder menselijk contact *O*
Dit dus. Fuck contant geld, optyfen met die shit. Het was handig voor drugs maar dat kan tegenwoordig ook digitaal.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 9 juli 2018 @ 21:52:25 #100
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180363876
Zonder elektriciteit werken de kassa's toch niet en kun je dus ook niet met contant geld betalen.

Tijd om met de tijd mee te gaan TS.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')