abonnement Unibet Coolblue
pi_180348511
https://www.telegraph.co.(...)-gender-given-birth/.

Deze doctor is dus ontslagen omdat hij stelde dat gender is vastgelegd door genen en biologie. Is de genderwaanzin niet nogal onwetenschappelijk aan het worden? en bovendien ook nog eens autoritair.
pi_180348530
8)7

Feiten zijn blijkbaar te hard voor de teergevoelige rubbertegel sjw's 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_180348548
Wanneer mensen met genderproblematiek bij hem komen en hij kan er niets mee, kan dat wel problematisch zijn ja.
pi_180348573
Maar goed, als het beleid is van een bedrijf om de mensen die daar komen voor een keuring aan te spreken op basis van het gender dat zij zelf aangeven snap ik wel dat je iemand die zegt 'dat doe ik niet' dus niet aan zal nemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180348581
Hij is niet ontslagen
pi_180348611
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:14 schreef Janneke141 het volgende:
Hij wordt helemal niet ontslagen, hij wordt niet aangenomen op een andere positie die hij ambieert en waar hij een opleiding voor gevolgd heeft de afgelopen tijd.

Dat is niet minder debiel, maar ik snap dat de titel die je nu gekozen hebt het wat beter doet als clickbait.
Het is een erg gevaarlijke ontwikkeling, waarvoor mensen moeten worden gewaarschuwd. Ik wil niet terug naar een tijd waar anti-wetenschap wordt genormaliseerd.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:20:44 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180348622
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:16 schreef Ludachrist het volgende:
Maar goed, als het beleid is van een bedrijf om de mensen die daar komen voor een keuring aan te spreken op basis van het geslacht dat zij zelf aangeven snap ik wel dat je iemand die zegt 'dat doe ik niet' dus niet aan zal nemen.
Dat dus. Meteen gaan janken dat je freedom of speech wordt aangetast. Tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 juli 2018 @ 09:21:13 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180348632
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:19 schreef Rangono het volgende:

Het is een erg gevaarlijke ontwikkeling, waarvoor mensen moeten worden gewaarschuwd. Ik wil niet terug naar een tijd waar anti-wetenschap wordt genormaliseerd.
Anti-wetenschap? Die man redeneert vanuit zijn gristelijke achtergrond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180348657
De gendergekte vindt vooral hier plaats.

Merk er weinig van verder.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:23:41 #10
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180348663
quote:
Dr Mackereth, a Reformed Baptist, started a training course in May to become a health and disability assessor for the DWP. His role would have meant interviewing and then writing independent reports about the health of those claiming disability benefits.

However, when his instructor stated that reports must only refer to the patient - or “client” - by the sex that person identified themselves as, a discussion took place among the medics about the “fluid” nature of gender, Dr Mackereth claims.

“I said that I had a problem with this. I believe that gender is defined by biology and genetics. And that as a Christian the Bible teaches us that God made humans male or female.
Gewoon een religekkie die weigert z'n werk te doen dus.. waar hij voor solliciteerde en daarom niet voor aangenomen werd. (Lekker feiten verdraaien ook in je kuttopic :r )

En ook nog eens in een land ver weg, waarom zou dit iemand hier een neuk boeien? :')
nee, jij dan!
pi_180348671
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anti-wetenschap? Die man redeneert vanuit zijn gristelijke achtergrond.
Neen. Dat is slechts bijzaak. Dat gender wordt bepaald door genen en biologie is een feit. Gender is niet iets dat je kunt aannemen op je zolderkamer na het lezen van een artikel op het internet.

Je hebt: vrouw, man, transgender en interseks.
pi_180348675
Ik dacht dat gender en sekse niet hetzelfde waren maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer :')
pi_180348705
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik dacht dat gender en sekse niet hetzelfde waren maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer :')
Precies. We zijn allemaal de weg kwijt.

:{w
pi_180348709
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik dacht dat gender en sekse niet hetzelfde waren maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer :')
Geslacht is wat je tussen je benen hebt hangen, gender is hoe je jezelf voelt, in principe. Genderdysforie heb je dus als er een verschil zit tussen geslacht en gender.

Edit: inb4 'hahah ik voel me vandaag een vliegtuig iedereen moet me nu KLM757 noemen!!! lol linkse gekkies en hun genderonzin'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:29:39 #15
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180348727
Er zijn maar twee genders. De rest is onwetenschappelijke onzin. Vreselijk dat deze man slachtoffer is geworden van die waanzin.
pi_180348753
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:11 schreef Rangono het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)-gender-given-birth/.

Deze doctor is dus ontslagen omdat hij stelde dat gender is vastgelegd door genen en biologie. Is de genderwaanzin niet nogal onwetenschappelijk aan het worden? en bovendien ook nog eens autoritair.
quote:
And that as a Christian the Bible teaches us that God made humans male or female.
Dat vind je wel wetenschappelijk genoeg?
pi_180348760
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Er zijn maar twee genders. De rest is onwetenschappelijke onzin. Vreselijk dat deze man slachtoffer is geworden van die waanzin.
Dat is ook niet correct. Je hebt man/vrouw en daarnaast nog transgender en interseksualiteit.

Nu zijn er ook mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld 'genderneutraal' zijn, maar voor het bestaan daarvan is geen wetenschappelijk bewijs. Er beleid op voeren is dus nogal idioot.
pi_180348772
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Dat vind je wel wetenschappelijk genoeg?
Neen, maar zolang hij mensen wil genezen en wel doorheeft dat dat niet kan door enkel naar God te bidden zie ik het probleem niet direct.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:33:46 #19
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180348786
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen. Dat is slechts bijzaak. Dat gender wordt bepaald door genen en biologie is een feit. Gender is niet iets dat je kunt aannemen op je zolderkamer na het lezen van een artikel op het internet.

Je hebt: vrouw, man, transgender en interseks.
Onwaar, maar interesseert ook niet. het bedrijf handelt nu eenmaal zo, hij weigert. Dus wordt ie niet aangenomen.
nee, jij dan!
pi_180348807
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:12 schreef StateOfMind het volgende:
8)7

Feiten zijn blijkbaar te hard voor de teergevoelige rubbertegel sjw's 8)7
die man onderbouwt zijn "feiten" met de bijbel, tsja dan hoeven anderen die man ook niet serieus te nemen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 9 juli 2018 @ 09:35:46 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180348808
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:32 schreef Rangono het volgende:

Nu zijn er ook mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld 'genderneutraal' zijn,
Genderneutraliteit gaat volgens mij vooral om de omgeving. Genderneutrale toiletten en aanspreekvormen, bijvoorbeeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180348827
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen. Dat is slechts bijzaak. Dat gender wordt bepaald door genen en biologie is een feit. Gender is niet iets dat je kunt aannemen op je zolderkamer na het lezen van een artikel op het internet.

Je hebt: vrouw, man, transgender en interseks.
Deze man erkent geen transgenders en interseks... Hij is van mening dat iemand met een piemel zich een man moet voelen en iemand met een kut een vrouw. Anderen vinden weer dat hem dat ongeschikt maakt voor een bepaalde functie en weigeren hem aan te nemen. Tsja.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180348832
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Genderneutraliteit gaat volgens mij vooral om de omgeving. Genderneutrale toiletten en aanspreekvormen, bijvoorbeeld.
Ironisch. Aangezien bijvoorbeeld transgenders zich juist erg identificeren met een gender. Namelijk het gender dat het tegenovergestelde is van de sekse waarin ze geboren zijn..
pi_180348914
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geslacht is wat je tussen je benen hebt hangen, gender is hoe je jezelf voelt, in principe. Genderdysforie heb je dus als er een verschil zit tussen geslacht en gender.

Edit: inb4 'hahah ik voel me vandaag een vliegtuig iedereen moet me nu KLM757 noemen!!! lol linkse gekkies en hun genderonzin'.
Zo had ik het inderdaad ook begrepen,
pi_180348941
Belachelijk natuurlijk maar hij gebruikt zelf ook een belachelijke redenering dus dat heft elkaar een beetje op.

quote:
And that as a Christian the Bible teaches us that God made humans male or female.
Conscience do cost.
pi_180348954
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:32 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat is ook niet correct. Je hebt man/vrouw en daarnaast nog transgender en interseksualiteit.

Nu zijn er ook mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld 'genderneutraal' zijn, maar voor het bestaan daarvan is geen wetenschappelijk bewijs. Er beleid op voeren is dus nogal idioot.
Deze dokter wil echter transgenders niet zo aanspreken. Als er een man komt die zich vrouw voelt is dat een transgender, maar wordt hij door deze kerel gewoon 'meneer' genoemd. Het geslacht wordt immers bij de geboorte bepaald, en daar valt niet meer van af te wijken.

Heeft verder niks te maken met genderneutraal zijn of wat dan ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180348964
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:43 schreef ems. het volgende:
Belachelijk natuurlijk maar hij gebruikt zelf ook een belachelijke redenering dus dat heft elkaar een beetje op.

[..]

Wat is er precies belachelijk aan? Deze man wil een medisch assessor worden maar weigert op basis van zijn geloof en de bijbel bepaalde afwijkingen (in DSM vastgesteld) en wensen van patiënten te erkennen. Ik snap wel dat je dan ongeschikt bent voor een functie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180348982
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze dokter wil echter transgenders niet zo aanspreken. Als er een man komt die zich vrouw voelt is dat een transgender, maar wordt hij door deze kerel gewoon 'meneer' genoemd. Het geslacht wordt immers bij de geboorte bepaald, en daar valt niet meer van af te wijken.

Heeft verder niks te maken met genderneutraal zijn of wat dan ook.
Het gaat niet alleen om aanspreken. Deze man wil medisch assessor worden. Mooie boel als je medisch assessor zegt: "ja meneer u zegt wel dat u zich zo voelt maar in mijn Bijbel staat dat dat niet kan dus daar gaan we mooi niet aan beginnen he!"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180348992
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze dokter wil echter transgenders niet zo aanspreken. Als er een man komt die zich vrouw voelt is dat een transgender, maar wordt hij door deze kerel gewoon 'meneer' genoemd. Het geslacht wordt immers bij de geboorte bepaald, en daar valt niet meer van af te wijken.

Heeft verder niks te maken met genderneutraal zijn of wat dan ook.
Qua sekse is die man gewoon een man.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:47:04 #30
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180349004
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze dokter wil echter transgenders niet zo aanspreken. Als er een man komt die zich vrouw voelt is dat een transgender, maar wordt hij door deze kerel gewoon 'meneer' genoemd. Het geslacht wordt immers bij de geboorte bepaald, en daar valt niet meer van af te wijken.

Heeft verder niks te maken met genderneutraal zijn of wat dan ook.
Dit dus, TS praat zichzelf tegen in dit topic..
nee, jij dan!
pi_180349006
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:46 schreef Rangono het volgende:

[..]

Qua sekse is die man gewoon een man.
Je zegt net dat er transgenders bestaan. Bestaan die nu opeens niet meer? Dat gaat wel heel snel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180349009
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om aanspreken. Deze man wil medisch assessor worden. Mooie boel als je medisch assessor zegt: "ja meneer u zegt wel dat u zich zo voelt maar in mijn Bijbel staat dat dat niet kan dus daar gaan we mooi niet aan beginnen he!"
Ongefundeerde stelling. Daarvoor zou je echt nader onderzoek moeten verrichten. Kijk, als dit de realiteit zou zijn is het nogal evident dat hij die functie niet kreeg.

Maar daarvan is vooralsnog geen sprake.
pi_180349016
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zegt net dat er transgenders bestaan. Bestaan die nu opeens niet meer? Dat gaat wel heel snel.
Je snapt het niet. Ken je het verschil tussen sekse en gender?
pi_180349025
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:47 schreef Rangono het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Ken je het verschil tussen sekse en gender?
Ik begin me sterk af te vragen of jij wel weet hoe al die begrippen werken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180349045
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik begin me sterk af te vragen of jij wel weet hoe al die begrippen werken.
Het is niet zo lastig, hoor. Een transgender is iemand die zich het tegenovergestelde voelt van de sekse waarin hij/zij geboren is.

Zolang iemand niet aan de hormonen is is het nogal evident dat je een man als een man aanspreekt en een vrouw als een vrouw.
pi_180349063
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:47 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ongefundeerde stelling. Daarvoor zou je echt nader onderzoek moeten verrichten. Kijk, als dit de realiteit zou zijn is het nogal evident dat hij die functie niet kreeg.

Maar daarvan is vooralsnog geen sprake.
tsja, bij het wel of niet aannemen van iemand voor een functie maken leidinggevenden altijd aannames over de sollicitanten, dus ik zou niet weten waarom dat nu niet zou mogen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180349064
Topics over het geslacht zijn meestal wel karige topics.
pi_180349079
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

tsja, bij het wel of niet aannemen van iemand voor een functie maken leidinggevenden altijd aannames over de sollicitanten, dus ik zou niet weten waarom dat nu niet zou mogen.
Alles mag. Ofja, bijna alles. Maar ik mag het een vreemde manier van handelen vinden, toch?
pi_180349137
Hier lees ik wel een potentieel probleem in:
quote:
However, when his instructor stated that reports must only refer to the patient - or “client” - by the sex that person identified themselves as...
Hoe het er nu staat, gaat het mogelijk niet alleen over aanspreken, maar ook over de medische berichtgeving.

Het lijkt me geen recht doen aan de medische situatie om aan te geven dat iemand zich vrouw voelt, maar daarbij weglaten dat diegene alle primaire en secundaire geslachtskenmerken heeft van een man. Juist omdat dit gegeven samengaat met allerhande andere problemen zoals depressie (daarom willen mensen er ook erkenning en begrip voor).
pi_180349139
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:49 schreef Rangono het volgende:

[..]

Het is niet zo lastig, hoor. Een transgender is iemand die zich het tegenovergestelde voelt van de sekse waarin hij/zij geboren is.

Zolang iemand niet aan de hormonen is is het nogal evident dat je een man als een man aanspreekt en een vrouw als een vrouw.
Waarom, eigenlijk? Als iemand zich vrouw voelt, maar geboren is als man, waarom zou je dan weigeren om 'mevrouw' te zeggen als zij zich daar gemakkelijker bij voelt? Als medisch professional heb je ook de taak om een beetje voor je patiënten te zorgen, dan is het toch niet zo gek om ze op die manier op hun gemak te stellen.

Daarnaast stelt deze man dus ook dat je niet transgender kan zijn. Hij zegt dat gender niet fluïde is, maar biologisch bepaalt. Dat houdt in dat je bij je geboorte een geslacht krijgt, en dat is dan klaar. Gender en geslacht zijn volgens hem gewoon hetzelfde.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180349193
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom, eigenlijk? Als iemand zich vrouw voelt, maar geboren is als man, waarom zou je dan weigeren om 'mevrouw' te zeggen als zij zich daar gemakkelijker bij voelt? Als medisch professional heb je ook de taak om een beetje voor je patiënten te zorgen, dan is het toch niet zo gek om ze op die manier op hun gemak te stellen.

Daarnaast stelt deze man dus ook dat je niet transgender kan zijn. Hij zegt dat gender niet fluïde is, maar biologisch bepaalt. Dat houdt in dat je bij je geboorte een geslacht krijgt, en dat is dan klaar. Gender en geslacht zijn volgens hem gewoon hetzelfde.
1: Omdat er ook mensen zijn die zich identificeren met een ander dier. Of met Napoleon.
Maar om nu te gaan blaffen naar patiënten.......

2: Ongefundeerde stelling. Zo ongenuanceerd staat het niet in dit artikel. Er is immers ook weinig 'fluide' aan transgenderisme.
pi_180349225
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:01 schreef Rangono het volgende:

2: Ongefundeerde stelling. Zo ongenuanceerd staat het niet in dit artikel. Er is immers ook weinig 'fluide' aan transgenderisme.
Dat staat er letterlijk.

quote:
“If we are no longer allowed to say that you believe sex and gender are the same and are determined at birth, everyone who holds my views can be sacked on the spot under this Act. I’m not an isolated case.”
Hij gelooft dat geslacht en gender hetzelfde zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180349245
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat staat er letterlijk.

[..]

Hij gelooft dat geslacht en gender hetzelfde zijn.
Jawel, maar je kunt daaruit nog niet opmaken dat hij het bestaan van transgenderisme zou ontkennen.
pi_180349246
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:01 schreef Rangono het volgende:

[..]

1: Omdat er ook mensen zijn die zich identificeren met een ander dier. Of met Napoleon.
Maar om nu te gaan blaffen naar patiënten.......

2: Ongefundeerde stelling. Zo ongenuanceerd staat het niet in dit artikel. Er is immers ook weinig 'fluide' aan transgenderisme.
Er is niks ongefundeerds aan. Deze man stelt gewoon heel duidelijk dat je gender wordt vastgesteld bij geboorte. Oftewel, als je als jongen geboren bent maar je al heel lang vrouw voelt (transgender) en jezelf ook laat ombouwen tot vrouw (transseksueel) dan ben je voor deze gristengekkie nog steeds een man. Ik kan wel inzien waarom dat onwenselijk is voor een functie waarin je mensen medisch moet keuren.

De Christenen hebben hun strijd tegen homoseksualiteit verloren, maar nu hebben ze een nieuwe groep gevonden om te bespotten en te onderdrukken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180349260
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:04 schreef Rangono het volgende:

[..]

Jawel, maar je kunt daaruit nog niet opmaken dat hij het bestaan van transgenderisme zou ontkennen.
Als er geen verschil is tussen geslacht en gender, wat is transgender zijn dan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180349298
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is niks ongefundeerds aan. Deze man stelt gewoon heel duidelijk dat je gender wordt vastgesteld bij geboorte. Oftewel, als je als jongen geboren bent maar je al heel lang vrouw voelt (transgender) en jezelf ook laat ombouwen tot vrouw (transseksueel) dan ben je voor deze gristengekkie nog steeds een man. Ik kan wel inzien waarom dat onwenselijk is voor een functie waarin je mensen medisch moet keuren.
Deze man heeft het in dit artikel niet gehad over de geslachtsoperatie van transgenders, maar toch weet jij al hoe hij erover denkt. Maar nee, echt gefundeerd hoor !
pi_180349318
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als er geen verschil is tussen geslacht en gender, wat is transgender zijn dan?
Een neurologische afwijking. Transgenderisme heeft ook in het DSM gestaan.
pi_180349345
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:07 schreef Rangono het volgende:

[..]

Deze man heeft het in dit artikel niet gehad over de geslachtsoperatie van transgenders, maar toch weet jij al hoe hij erover denkt. Maar nee, echt gefundeerd hoor !
8)7
quote:
The 55-year-old father of four believes sex is genetic and biological, so established at birth.
Oftewel, een man die zich laat ombouwen tot vrouw is nog steeds een man volgens het geloof van deze meneer, want zo is het 40 jaar geleden bij de geboorte van deze persoon nu eenmaal bepaald. Hoe wil jij deze zin anders uitleggen?

En prima hoor als je een man omgebouwd tot vrouw nog steeds een man wilt noemen (dat is in je privéleven je goed recht), maar dat lijkt me in de functie die deze man ambieert nu niet heel handig. Prima dat hij die functie niet heeft gekregen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 9 juli 2018 @ 10:14:10 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_180349421
Als een man zich laat ombouwen tot een vrouw dan lijkt hij als hij wat geluk heeft op een vrouw. Deze persoon heeft nog steeds geen baarmoeder of eileiders en een paar kunstmatig gekweekte borsten. Deze persoon zal nooit ongesteld worden, de menopauze krijgen en kinderen krijgen lukt ook niet op de natuurlijke manier. Of het dan een echte een vrouw is?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 10:17:36 #50
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180349504
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Als een man zich laat ombouwen tot een vrouw dan lijkt hij als hij wat geluk heeft op een vrouw. Deze persoon heeft nog steeds geen baarmoeder of eileiders en een paar kunstmatig gekweekte borsten. Deze persoon zal nooit ongesteld worden, de menopauze krijgen en kinderen krijgen lukt ook niet op de natuurlijke manier. Of het dan een echte een vrouw is?
Ja. Er zijn ook vrouwen die geboren zijn zonder die zaken (geen baarmoeder / eileiders / kinderen kunnen krijgen). Zijn dat dan geen vrouwen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 9 juli 2018 @ 10:20:10 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_180349569
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Je hebt: vrouw, man, transgender en interseks.
Eens. En mafketels. Zoals die overige geclaimde 70+ genders.

Echte transgenders zijn niet te benijden. Tijdens de groei van het embryo is er ergens iets mis gegaan, waarbij het lichaam en de hersenen allebei een andere kant op gingen. Ik denk echter ook dat een heel groot deel van de mensen die zich nu transgender noemen, een andere geestesstoornis hebben.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_180349796
quote:
reports must only refer to the patient - or “client” - by the sex that person identified themselves as
Ik mag toch hopen dat het wat genuanceerder ligt dan dat.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_180349851
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:30 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het wat genuanceerder ligt dan dat.
Lijkt me een vrij duidelijke richtlijn. Dat iemand daar problemen mee heeft is zijn eigen probleem. Godsdienst is nog altijd een keuze.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180349915
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:32 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me een vrij duidelijke richtlijn.
Het kan voor de diagnose vrij relevant zijn of je over 2 X-chromosomen beschikt of niet. Dan is het nogal ridicuul om die informatie volledig uit te bannen uit je medisch dossier.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_180349923
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wanneer mensen met genderproblematiek bij hem komen en hij kan er niets mee, kan dat wel problematisch zijn ja.
Ja als hij zegt hoe het feitelijk in elkaar zit is dat problematisch?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180349954
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja. Er zijn ook vrouwen die geboren zijn zonder die zaken (geen baarmoeder / eileiders / kinderen kunnen krijgen). Zijn dat dan geen vrouwen?
Ga je nu een genetische afwijking gelijk stellen aan een operatie?

Er worden ook mensen zonder ogen geboren, is het dan opeens zou dat het geen normale zaak is dat mensen met ogen worden geboren?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180349970
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij duidelijke richtlijn. Dat iemand daar problemen mee heeft is zijn eigen probleem. Godsdienst is nog altijd een keuze.
Het lijkt me in de gezondsheidszorg om tal van redenen belangrijk dat er ook vermeld wordt wat iemands sex is ipv iemands gender.

Dat iemand het misschien confronterend vindt om te lezen is dan maar jammer voor diegene.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180350002
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Het kan voor de diagnose vrij relevant zijn of je over 2 X-chromosomen beschikt of niet. Dan is het nogal ridicuul om die informatie volledig uit te bannen uit je medisch dossier.
Als ik dat zo lees lijkt het me eerder dat er in de rapporten verwezen wordt naar 'hem' of 'haar', afhankelijk van wat de patiënt dus wil, niet dat alle medische informatie met betrekking tot het geslacht die daar tegenin gaat buiten het dossier moet blijven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 10:44:50 #59
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180350121
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:37 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ironisch. Aangezien bijvoorbeeld transgenders zich juist erg identificeren met een gender. Namelijk het gender dat het tegenovergestelde is van de sekse waarin ze geboren zijn..
Wat is er ironisch aan? Genderneutraal gaat over omgangsvormen waarin niet naar dames en heren gerefereerd worden, maar naar mensen in het algemeen. Als iemand zich vrouw noch man voelt dekt dat de lading wel.
pi_180350134
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
Als ik dat zo lees lijkt het me eerder dat er in de rapporten verwezen wordt naar 'hem' of 'haar', afhankelijk van wat de patiënt dus wil, niet dat alle medische informatie met betrekking tot het geslacht die daar tegenin gaat buiten het dossier moet blijven.
Tja, als alleen dat het issue is voor christenmeneer, dan heeft hij toch vooral zelf een probleem. Al vind je het allemaal baarlijke nonsens, schrijf het lekker op en maak je druk om belangrijkere zaken. Maar goed.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 9 juli 2018 @ 10:47:12 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180350170
Toch mooi dat de krant zelf al even aangeeft dat hij 'ontslagen' is. ""ontslagen""

Hij is dus niet ontslagen.

:')

Tevens als het een moslim was geweest hadden de mensen die nu janken, staan juichen omdat ze een achterlijke relifanaat de deur hadden gewezen
én
Loopt deze discussie nou nog steeds. Waarom in godsnaam?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180350187
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:47 schreef SicSicSics het volgende:

Tevens als het moslim was geweest hadden deze mensen die nu janken, staan juichen omdat ze een achterlijke relifanaat de deur hadden gewezen
En jullie hadden in dat geval opgekomen voor de rechten van die arme gediscrimineerde moslim.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180350399
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:47 schreef SicSicSics het volgende:
Tevens als het een moslim was geweest hadden de mensen die nu janken, staan juichen omdat ze een achterlijke relifanaat de deur hadden gewezen
Andere kant op ook, hoor. Als een bedrijf een moslima met een hoofddoekje niet aan wil nemen omdat dat niet in de bedrijfscultuur past ben ik er vrij zeker van dat de reacties iets anders zouden zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 10:58:56 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180350452
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:56 schreef Ludachrist het volgende:

Andere kant op ook, hoor. Als een bedrijf een moslima met een hoofddoekje niet aan wil nemen omdat dat niet in de bedrijfscultuur past ben ik er vrij zeker van dat de reacties iets anders zouden zijn.
Dat is dan ook een heel ander uitgangspunt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180350464
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Andere kant op ook, hoor. Als een bedrijf een moslima met een hoofddoekje niet aan wil nemen omdat dat niet in de bedrijfscultuur past ben ik er vrij zeker van dat de reacties iets anders zouden zijn.
Van jullie zijde ook ja.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180350493
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is dan ook een heel ander uitgangspunt.
Is dat zo? Volgens mij is het hier ook een onderdeel van de bedrijfspolicy om mensen te benoemen op basis van het gender waar ze zich mee identificeren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:04:44 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180350573
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

Is dat zo? Volgens mij is het hier ook een onderdeel van de bedrijfspolicy om mensen te benoemen op basis van het gender waar ze zich mee identificeren?
Het een is een uiterlijk iets, het ander een wezenlijke manier van cliënten bejegenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 11:20:38 #68
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180350888
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ga je nu een genetische afwijking gelijk stellen aan een operatie?

Er worden ook mensen zonder ogen geboren, is het dan opeens zou dat het geen normale zaak is dat mensen met ogen worden geboren?
Nee, ik trek de definitie van vrouw die door controlaltdelete wordt gegeven in twijfel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:32:41 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180351065
Straks kun je geen voldoende meer halen voor biologie als je vind dat er 2 geslachten zijn. En zo wordt er een top van domme en volgzame schapen gemaakt. Cultureel-marxisme ten top
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:34:10 #70
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180351082
Liberale extremisten. Ze gaan hun ideologie als een religie beleven. Wanneer de volgende beeldenstorm om alles af te breken wat niet in het liberale straatje past? Wanneer?!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Beeldenstorm
  maandag 9 juli 2018 @ 11:35:10 #71
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180351097
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:32 schreef LXIV het volgende:
Straks kun je geen voldoende meer halen voor biologie als je vind dat er 2 geslachten zijn.
En nu stel je hetzelfde maar dan met een ander onderwerp.
Lees dan eens hoe idioot dat klinkt.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:32 schreef LXIV het volgende:
Straks kun je geen voldoende meer halen voor biologie als je vind dat de evolutietheorie een verzinsel is.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:36:49 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180351127
Als je nu solliciteert als ambtenaar van burgerlijke stand en je stelt op voorhand al dat je homoseksualiteit afkeurt omdat het niet in je gristelijke wereldbeeld past dan ga je de functie ook niet meer krijgen, ze hebben namelijk geen behoefte aan de volgende weigerambtenaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:37:01 #73
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351130
Hij is niet ontslagen, en het is omdat hij zijn religieuze denkbeelden boven de wetenschap stelt - en dat geeft hij toe. Prima dat je dat doet, maar ga dan niet huilen dat je niet aangenomen wordt op een plek die om wetenschap draait.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:39:34 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351181
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:35 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

En nu stel je hetzelfde maar dan met een ander onderwerp.
Lees dan eens hoe idioot dat klinkt.

[..]

Juist! Als je om religieuze redenen wetenschappelijke theorieën niet wilt accepteren, moet je dat helemaal zelf weten. Maar trek dan niet de slachtofferkaart als anderen je een flapdrol vinden.
pi_180351196
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Juist! Als je om religieuze redenen wetenschappelijke theorieën niet wilt accepteren, moet je dat helemaal zelf weten. Maar trek dan niet de slachtofferkaart als anderen je een flapdrol vinden.
In dit specifieke geval is die religieuze reden de waarheid. Er zijn 2 geslachten en that's it.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 11:41:46 #76
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180351210
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:34 schreef Jellereppe het volgende:
Liberale extremisten. Ze gaan hun ideologie als een religie beleven. Wanneer de volgende beeldenstorm om alles af te breken wat niet in het liberale straatje past? Wanneer?!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Beeldenstorm
De beeldenstorm was alles behalve een liberalisering :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:42:34 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180351229
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het een is een uiterlijk iets, het ander een wezenlijke manier van cliënten bejegenen.
Vrouwen geen hand willen geven terwijl je bij de sociale dienst wilt werken was daar een prima voorbeeld van.
Ook niet aangenomen, en terecht, je religie staat op dat moment in de weg van een normale manier van omgaan met cliënten en andere contacten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:43:04 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180351239
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:42 schreef Leandra het volgende:

Vrouwen geen hand willen geven terwijl je bij de sociale dienst wilt werken was daar een prima voorbeeld van.
Ook niet aangenomen, en terecht, je religie staat op dat moment in de weg van een normale manier van omgaan met cliënten en andere contacten.
Jep, dat zou wel een goede vergelijking zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:43:13 #79
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180351242
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
In dit specifieke geval is die religieuze reden de waarheid. Er zijn 2 geslachten en that's it.
Het wordt niet opeens waar als je het vaker herhaalt. :)
Zeg dan gewoon netjes; Er is maar ruimte voor 2 geslachten in mijn (denk)wereld.

Dan weten we waar de beperking ligt en kan men daar naar handelen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180351253
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:33 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen, maar zolang hij mensen wil genezen en wel doorheeft dat dat niet kan door enkel naar God te bidden zie ik het probleem niet direct.
Oh dan is (vermeende) onwetenschappelijkheid opeens geen probleem meer? Dat is niet erg consequent.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:45:22 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351269
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

In dit specifieke geval is die religieuze reden de waarheid. Er zijn 2 geslachten en that's it.
Wist je dat je alles wat je wilt kunt beweren en dat dan onderdeel van je religie kan maken? Zonder dat het de waarheid hoeft te zijn?

Wist je ook dat dat in de wetenschap niet kan en dat wetenschappelijke theorieën daarom veel betrouwbaarder zijn dan religie?

Wist je ook dat de wetenschap zegt dat er een onderscheid is tussen gender en geslacht en dat er een verschil kan zitten tussen het gender dat je ervaart en het geslacht dat je bent?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:47:01 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180351293
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:35 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

En nu stel je hetzelfde maar dan met een ander onderwerp.
Lees dan eens hoe idioot dat klinkt.

[..]

??
Het eerste is juist een feit
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:47:06 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180351296
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:32 schreef LXIV het volgende:
Straks kun je geen voldoende meer halen voor biologie als je vind dat er 2 geslachten zijn. En zo wordt er een top van domme en volgzame schapen gemaakt. Cultureel-marxisme ten top
Dat is dan ook toch gewoon foutief aangezien er ook interseks mensen zijn bv, of dat genen en hormonen niet geheel overeenkomen met elkaar?
Juist voor het vak biologie lijkt het me nogal handig als je de biologische diversiteit kent. En hoe hoger de opleiding hoe meer je de diepte in moet kunnen daarmee.

Een man van dit opleidings niveau zou die stof igg ruim gehad moeten hebben. Het is best wel ernstig als iemand van dat niveau fuck medische wetenschappen want mijn bijbel zegt zus en zo zegt.
Daarnaast is omgang met patienten ook geen klein dingetje in die kringen.

Deze man is gewoon een soort van weigerambtenaar. Een weigerarts.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:48:00 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180351303
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:33 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen, maar zolang hij mensen wil genezen en wel doorheeft dat dat niet kan door enkel naar God te bidden zie ik het probleem niet direct.
Hoezo zou hij mensen willen genezen? Hij heeft gesolliciteerd als keuringsarts bij het Britse UWV.
Daar zit geen greintje genezen bij hoor, dat is gewoon beoordelen of iemand wel of niet arbeidsongeschikt is, en als je daarbij stug aan je religieuze waanbeelden vasthoudt, en weigert iemand die zich vrouw voelt (en waarschijnlijk ook zo kleedt) als vrouw te behandelen, en zelfs weigert die persoon als vrouw te omschrijven en derhalve de problematiek die die persoon kan hebben weigert te erkennen, dan gaat dat niet werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180351323
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het wordt niet opeens waar als je het vaker herhaalt. :)
Zeg dan gewoon netjes; Er is maar ruimte voor 2 geslachten in mijn (denk)wereld.

Dan weten we waar de beperking ligt en kan men daar naar handelen.
Er zijn 2 geslachten en een zeer kleine groep met ofwel een genetische dan wel een geestelijke afwijking. Lippenstift opdoen maakt je niet ineens een ander geslacht.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180351350
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is dan ook toch gewoon foutief aangezien er ook interseks mensen zijn bv, of dat genen en hormonen niet geheel overeenkomen met elkaar?
Juist voor het vak biologie lijkt het me nogal handig als je de biologische diversiteit kent. En hoe hoger de opleiding hoe meer je de diepte in moet kunnen daarmee.

Een man van dit opleidings niveau zou die stof igg ruim gehad moeten hebben. Het is best wel ernstig als iemand van dat niveau fuck medische wetenschappen want mijn bijbel zegt zus en zo zegt.
Daarnaast is omgang met patienten ook geen klein dingetje in die kringen.

Deze man is gewoon een soort van weigerambtenaar. Een weigerarts.
We hebben het hier over een percentage van een percentage he, qua aantallen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 11:52:00 #87
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351421
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo zou hij mensen willen genezen? Hij heeft gesolliciteerd als keuringsarts bij het Britse UWV.
Daar zit geen greintje genezen bij hoor, dat is gewoon beoordelen of iemand wel of niet arbeidsongeschikt is, en als je daarbij stuk aan je religieuze waanbeelden vasthoudt, en weigert iemand die zich vrouw voelt (en waarschijnlijk ook zo kleedt) als vrouw te behandelen, en zelfs weigert die persoon als vrouw te omschrijven en derhalve de problematiek die die persoon kan hebben weigert te erkennen, dan gaat dat niet werken.
"Sorry, maar ik geloof niet in aangeboren misvormingen. Zoals in de Bijbel staat heeft God de mens naar Zijn evenbeeld geschapen en Hij is perfect. Het kan dus niet zijn dat je stress ervaart omdat mensen je pesten met je wijnvlek. Gewoon aan het werk dus."
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:06 #88
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351437
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn 2 geslachten en een zeer kleine groep met ofwel een genetische dan wel een geestelijke afwijking. Lippenstift opdoen maakt je niet ineens een ander geslacht.
Helemaal niemand ontkent dat er in hoofdzaak twee geslachten zijn. Jij ontkent daarnaast dat er zoiets bestaat als 'gender'.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:07 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180351438
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

"Sorry, maar ik geloof niet in aangeboren misvormingen. Zoals in de Bijbel staat heeft God de mens naar Zijn evenbeeld geschapen en Hij is perfect. Het kan dus niet zijn dat je stress ervaart omdat mensen je pesten met je wijnvlek. Gewoon aan het werk dus."
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:20 #90
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180351446
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
... en een zeer kleine groep met ofwel een genetische dan wel een geestelijke afwijking.
:o
Ben je nou aan het nuanceren... *O*

Pas maar op! Straks word je nog liberaal :o _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:44 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180351461
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

We hebben het hier over een percentage van een percentage he, qua aantallen.
Ja en? Het bestaat.
Dus is het foutief om te zeggen dat er maar 2 geslachten zijn en klaar is klara.
We hebben het hier niet over basisschool niveau, maar over een arts.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:49 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180351463
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja. Er zijn ook vrouwen die geboren zijn zonder die zaken (geen baarmoeder / eileiders / kinderen kunnen krijgen). Zijn dat dan geen vrouwen?
ja, want XX chromosoom
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:54:41 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180351492
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja. Er zijn ook vrouwen die geboren zijn zonder die zaken (geen baarmoeder / eileiders / kinderen kunnen krijgen). Zijn dat dan geen vrouwen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:54:58 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180351502
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

ja, want XX chromosoom
En ook dat is lang niet altijd waar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180351543
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Helemaal niemand ontkent dat er in hoofdzaak twee geslachten zijn. Jij ontkent daarnaast dat er zoiets bestaat als 'gender'.
Klopt, dat is een door Judith Butler verzonnen onzinverhaaltje dat nu gretig door de identiteitspolitiekers wordt overgenomen.

En dan krijg je dit soort onzin:





Oh enne:



Women of the year. Met z'n penis :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180351578
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja en? Het bestaat.
Dus is het foutief om te zeggen dat er maar 2 geslachten zijn en klaar is klara.
We hebben het hier niet over basisschool niveau, maar over een arts.
Er zijn 2 geslachten en er zijn ook wat genetische foutjes.

Volgens jouw redenatie is dus iemand die bv zonder ogen wordt geboren opeens een 3-e menssoort.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180351585
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En ook dat is lang niet altijd waar.
Is een mongool een genetische afwijking of een ander type mens?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 11:58:50 #98
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180351607
Het staat in een plaatje, dus het is waar. _O-
- Plato 750 BC.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:59:14 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180351621
Ik vind een laffe kloon dan weer wel een genetische afwijking.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:59:26 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351632
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Klopt, dat is een door Judith Butler verzonnen onzinverhaaltje dat nu gretig door de identiteitspolitiekers wordt overgenomen.

En dan krijg je dit soort onzin:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh enne:

[ afbeelding ]

Women of the year. Met z'n penis :')
Wat is nu je argument?
pi_180351653
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is nu je argument?
Dat er 2 geslachten zijn en wat genetische en geestelijke afwijkingen.

En geen 70 geslachten en nee je 'identificeren' ergens mee maakt nog niet dat het zo is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:02:37 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180351705
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 juli 2018 @ 12:04:48 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180351743
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:00 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat er 2 geslachten zijn en wat genetische en geestelijke afwijkingen.

En geen 70 geslachten en nee je 'identificeren' ergens mee maakt nog niet dat het zo is.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat er een onderscheid is tussen geslacht en gender.
pi_180351746
quote:
Ja allemaal zeldzame afwijkingen.

Maar is een mongool dan geen homo sapiens?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:12:29 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180351870
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:04 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja allemaal zeldzame afwijkingen.

Maar is een mongool dan geen homo sapiens?
Ik vind 1 op de 1.000 nog best veel.... en als die genetisch ook vrouw zijn, terwijl ze fysiek een man zijn dan kan ik me best voorstellen dat een deel van hen zich vrouw voelt, ongeacht hun mannelijke lichaam.

Maar deze arts mag op basis van zijn religieuze indoctrinatie dus gewoon weigeren deze man met 2 X chromosomen een vrouw te noemen als deze zich vrouw noemt, omdat die persoon geboren is met het lichaam van een man.
Wat er met het DNA dan wordt aangetoond doet er ineens niet meer toe? Dan telt alleen maar het uiterlijke geslachtskenmerk bij de geboorte?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180352016
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind 1 op de 1.000 nog best veel.... en als die genetisch ook vrouw zijn, terwijl ze fysiek een man zijn dan kan ik me best voorstellen dat een deel van hen zich vrouw voelt, ongeacht hun mannelijke lichaam.

Maar deze arts mag op basis van zijn religieuze indoctrinatie dus gewoon weigeren deze man met 2 X chromosomen een vrouw te noemen als deze zich vrouw noemt, omdat die persoon geboren is met het lichaam van een man.
Wat er met het DNA dan wordt aangetoond doet er ineens niet meer toe? Dan telt alleen maar het uiterlijke geslachtskenmerk bij de geboorte?
Tja, dit zijn inderdaad de echte gevallen die een genetische afwijking hebben, maar die zie je over het algemeen niet op de huidige bandwagon springen.

1 op de 1.000 is natuurlijk nog steeds een percentage van een percentage.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180352128
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat zei ik wel. Ik weet toch zeker zelf wel wat ik zeg?!
Je kan het wel zeggen, maar dat maakt het nog niet waar.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:33:56 #108
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180352154
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:31 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je kan het wel zeggen, maar dat maakt het nog niet waar.
Je kunt het wel ontkennen, dat maakt het niet onwaar.
  maandag 9 juli 2018 @ 12:38:19 #109
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180352224
quote:
Ik kan helaas geen filmpjes kijken. Kun je even de kern samenvatten?
pi_180352233
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen filmpjes kijken. Kun je even de kern samenvatten?
Het is absurd dat mensen claimen dat geslacht en gender twee losse zaken zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180352249
Ah, het argumentum ad youtubum.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 12:40:11 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180352251
quote:
4s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is absurd dat mensen claimen dat geslacht en gender twee losse zaken zijn.
Ja, dat is de titel. Die kon ik nog lezen. Maar wat zijn de argumenten voor die stelling?
  maandag 9 juli 2018 @ 12:42:26 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180352284
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn 2 geslachten en er zijn ook wat genetische foutjes.

Volgens jouw redenatie is dus iemand die bv zonder ogen wordt geboren opeens een 3-e menssoort.
Mannen en vrouwen zijn verschillende mens soorten???? Owwwkee.
Dus we hebben homo sapiens en homo slurfiens?
Hang jij niet gewoon wat teveel op aan geslacht?


Je vergelijking klopt trouwens niet. Het zou zijn alsof een arts zou zeggen je hebt ogen terwijl je zonder ogen bent geboren. Zou zeggen dat dat niet kan, want in zijn persoonlijk boekje staat dat alle mensen ogen hebben.
Of dat blind geboren zijn niet kan, of bepaalde oogklachten niet kunnen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180352289
Maar is het probleem in de medische wetenschap tegenwoordig niet dat door de gender discussie mensen verkeerde medicatie/indicatie/etc. krijgen, mannen en vrouwen verschillen biologisch namelijk nogal op wat vlakken, hoe gaan we dat oplossen?

https://www.trouw.nl/home(...)achtsdelen~ae889a2c/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_180352292
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, dat is de titel. Die kon ik nog lezen. Maar wat zijn de argumenten voor die stelling?
Dat er geen bewijs is voor de stelling dat die twee los van elkaar staan en dat het een nieuwe gedachte is die vanuit een extreem-linkse agenda opgevoerd wordt. 99,7% vd mensen die biologisch man of vrouw zijn, zien zichzelf als man of vrouw.

De facto is die gender-identiteit niet meer dan hoe je je presenteert/kleed.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:45:58 #116
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180352351
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is een mongool een genetische afwijking of een ander type mens?
Gaat het syndroom van down weg als je maar zegt dat het niet bestaat?
Het is een variatie, ontstaan door een genetische afwijking. En is echter dan echt. Ontkennen dat het bestaat en erop staan zo iemand niet anders te willen zien dan een 'normaal' persoon zou nogal raar zijn als arts.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180352377
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat er geen bewijs is voor de stelling dat die twee los van elkaar staan en dat het een nieuwe gedachte is die vanuit een extreem-linkse agenda opgevoerd wordt. 99,7% vd mensen die biologisch man of vrouw zijn, zien zichzelf als man of vrouw.

Geslacht en gender staan meestal ook niet los van elkaar. Dat wijst statistiek gewoon uit. Toch zijn er afwijkingen. Die afwijkingen erkennen is nog niet direct zeggen dat het allemaal maar los van elkaar staat.

Trouwens, bij de native Americans hadden ze in 1711 al termen voor transgenders. Zo nieuw is het niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 9 juli 2018 @ 12:48:49 #118
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180352384
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat er geen bewijs is voor de stelling dat die twee los van elkaar staan en dat het een nieuwe gedachte is die vanuit een extreem-linkse agenda opgevoerd wordt. 99,7% vd mensen die biologisch man of vrouw zijn, zien zichzelf als man of vrouw.

De facto is die gender-identiteit niet meer dan hoe je je presenteert/kleed.
Gender is fenotype, geslacht is genotype. Genotype heeft invloed op fenotype, maar die invloed is niet absoluut. Op je genotype heb je weinig tot geen invloed, je fenotype kun je zelf grotendeels bepalen. Je genotype blijft in principe hetzelfde, je fenotype kan veranderen. Dat is het verschil tussen die twee.

Dat onderscheid is trouwens zo basaal en oncontroversieel dat het in ieder biologieboek staat.
pi_180352409
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gender is fenotype, geslacht is genotype. Genotype heeft invloed op fenotype, maar die invloed is niet absoluut. Op je genotype heb je weinig tot geen invloed, je fenotype kun je zelf grotendeels bepalen. Je genotype blijft in principe hetzelfde, je fenotype kan veranderen. Dat is het verschil tussen die twee.

Dat onderscheid is trouwens zo basaal en oncontroversieel dat het in ieder biologieboek staat.
NJET :(

;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180352478
quote:
Ah, de knuffelpsycholoog van de alt-right beweging.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_180352512
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gender is fenotype, geslacht is genotype. Genotype heeft invloed op fenotype, maar die invloed is niet absoluut. Op je genotype heb je weinig tot geen invloed, je fenotype kun je zelf grotendeels bepalen. Je genotype blijft in principe hetzelfde, je fenotype kan veranderen. Dat is het verschil tussen die twee.

Dat onderscheid is trouwens zo basaal en oncontroversieel dat het in ieder biologieboek staat.
Jij hangt daar nu zelf het verhaal van geslacht en sekse aan op, maar dat is niet hoe het bedoeld wordt!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 13:01:28 #122
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180352584
quote:
15s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geslacht en gender staan meestal ook niet los van elkaar. Dat wijst statistiek gewoon uit. Toch zijn er afwijkingen. Die afwijkingen erkennen is nog niet direct zeggen dat het allemaal maar los van elkaar staat.

Trouwens, bij de native Americans hadden ze in 1711 al termen voor transgenders. Zo nieuw is het niet.
Haha ja dat is altijd zo grappig aan die lui die zo tegen genderneutraliteit tekeer gaan. Er wordt ergens iets gedaan wat in het voordeel van genderdisforische personen is en het is gelijk moord en brand en "O jee de wetenschap ligt onder vuur :( "

:|W
  maandag 9 juli 2018 @ 13:02:07 #123
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180352596
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij hangt daar nu zelf het verhaal van geslacht en sekse aan op, maar dat is niet hoe het bedoeld wordt!
Hoe dan wel?
pi_180352811
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:01 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Haha ja dat is altijd zo grappig aan die lui die zo tegen genderneutraliteit tekeer gaan. Er wordt ergens iets gedaan wat in het voordeel van genderdisforische personen is en het is gelijk moord en brand en "O jee de wetenschap ligt onder vuur :( "

:|W
Er is een hele hype nu. Voor een groep mensen van 0,3%!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 13:25:19 #125
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180353019
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
Er is een hele hype nu. Voor een groep mensen van 0,3%!
Je verwart hier, weer, genderneutraliteit met andere zaken.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180353256
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn 2 geslachten en er zijn ook wat genetische foutjes.

Volgens jouw redenatie is dus iemand die bv zonder ogen wordt geboren opeens een 3-e menssoort.
Is gewoon cultuurgebonden. Genoeg culturen die al lange tijd 3 of meer geslachten erkennen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180353602
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Is gewoon cultuurgebonden. Genoeg culturen die al lange tijd 3 of meer geslachten erkennen.
Dat wil niet zeggen dat ze daarmee de realiteit vertegenwoordigen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 14:00:25 #128
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_180353628
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

"Sorry, maar ik geloof niet in aangeboren misvormingen. Zoals in de Bijbel staat heeft God de mens naar Zijn evenbeeld geschapen en Hij is perfect. Het kan dus niet zijn dat je stress ervaart omdat mensen je pesten met je wijnvlek. Gewoon aan het werk dus."
Oh, u bent dus vrouw maar kan niet werken omdat u prostaatkanker heeft?
Oh, u bent dus man maar uw baarmoeder doet pijn?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 9 juli 2018 @ 14:19:22 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180353991
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:00 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Oh, u bent dus vrouw maar kan niet werken omdat u prostaatkanker heeft?
Oh, u bent dus man maar uw baarmoeder doet pijn?
Als je gender man is maar je geslacht vrouwelijk, of andersom, kan dat toch gewoon?
  maandag 9 juli 2018 @ 14:31:51 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180354316
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij haalt een biologische term die betrekking heeft tot genetica en uiterlijk erbij en poseert dat als bewijs dat gender en sekse iets verschillend zijn.
Gender is uiterlijk, sekse is genetica. Die termen zijn dus heel relevant. :)
pi_180354344
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gender is uiterlijk, sekse is genetica. Die termen zijn dus heel relevant. :)
Jij poseerde die term als bewijs voor je stelling dat gender en sekse onafhankelijk zijn. Kolderiek.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 14:36:02 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180354404
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij poseerde die term als bewijs voor je stelling dat gender en sekse onafhankelijk zijn. Kolderiek.
Ligt eraan wat je met 'onafhankelijk' bedoelt. Het zijn twee verschillende dingen, zoals fenotype en genotype verschillende dingen zijn. Maar net als genotype en fenotype heeft het een wel invloed op het ander.
pi_180354714
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is ook geen onderdeel van hun geslacht. Hun geslacht kan onderdeel zijn van hun gender.

Waarom het een onzinwoord is, is me niet duidelijk. Het concept gender is vrij duidelijk gedefinieerd en afgebakend, en beschrijft een werkelijk bestaand fenomeen.
Staat ook gewoon in de DSM, maar de mensen die dat ding schrijven zijn onwetenschappelijke cultuurmarxisten, dus dat telt niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180354716
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is ook geen onderdeel van hun geslacht. Hun geslacht kan onderdeel zijn van hun gender.

Waarom het een onzinwoord is, is me niet duidelijk. Het concept gender is vrij duidelijk gedefinieerd en afgebakend, en beschrijft een werkelijk bestaand fenomeen.
Het is een door extreem-linkse militante feministe geïntroduceerd onzinconcept wat ook nog eens een heel ander doel had origineel:

quote:
In de feministische theorievorming neemt het onderscheid tussen sekse en gender een bijzondere plaats in. De feministische schrijfster die het onderscheid tussen sekse en gender heeft geïntroduceerd in het feministische denken was Ann Oakley, zij schreef de invloedrijke tekst Sex, Gender and Society in 1972. Oakley was de eerste die het concept van gender in verband bracht met een theorie over de ongelijkheid en de onderdrukking van vrouwen. Het onderscheid dat de feministen maakten tussen sekse en gender viel een wereldwijd geaccepteerde theorie aan die stelt dat verschillen tussen mannen en vrouwen ‘natuurlijk’ zijn, dat ze komen door genitale en genetische verschillen en dus onmogelijk te veranderen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180354742
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Staat ook gewoon in de DSM, maar de mensen die dat ding schrijven zijn onwetenschappelijke cultuurmarxisten, dus dat telt niet.
Is sinds deze versie he. In de vorige was het nog gewoon genderidentiteitsstoornis, waarmee duidelijk was dat er iets mis is het hoofd van deze mensen, echter nu moet het vanwege een politieke agenda opeens niet meer als afwijking gezien worden.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180354835
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is sinds deze versie he. In de vorige was het nog gewoon genderidentiteitsstoornis, waarmee duidelijk was dat er iets mis is het hoofd van deze mensen, echter nu moet het vanwege een politieke agenda opeens niet meer als afwijking gezien worden.
En in 1973 stond homoseksualiteit gewoon nog in de boeken. Maakt dat wat uit voor het punt dat gender en geslacht in de wetenschap als twee verschillende dingen worden gezien?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 15:37:01 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180355698
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is sinds deze versie he. In de vorige was het nog gewoon genderidentiteitsstoornis, waarmee duidelijk was dat er iets mis is het hoofd van deze mensen, echter nu moet het vanwege een politieke agenda opeens niet meer als afwijking gezien worden.
Je weet dat wetenschap en consensus altijd in beweging zijn en dat er ook nieuwe inzichten opgedaan worden die oude inzichten weerleggen?
pi_180355938
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je weet dat wetenschap en consensus altijd in beweging zijn en dat er ook nieuwe inzichten opgedaan worden die oude inzichten weerleggen?
Ja. En ook zij hebben het soms niet bij het rechte eind en het zo zomaar kunnen dat het over een x-aantal jaar toch weer anders wordt geclassificeerd.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180356623
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja. En ook zij hebben het soms niet bij het rechte eind en het zo zomaar kunnen dat het over een x-aantal jaar toch weer anders wordt geclassificeerd.
Bovendien staat het in de Bijbel, nietwaar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180356684
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo zou hij mensen willen genezen? Hij heeft gesolliciteerd als keuringsarts bij het Britse UWV.
Daar zit geen greintje genezen bij hoor, dat is gewoon beoordelen of iemand wel of niet arbeidsongeschikt is, en als je daarbij stug aan je religieuze waanbeelden vasthoudt, en weigert iemand die zich vrouw voelt (en waarschijnlijk ook zo kleedt) als vrouw te behandelen, en zelfs weigert die persoon als vrouw te omschrijven en derhalve de problematiek die die persoon kan hebben weigert te erkennen, dan gaat dat niet werken.
Het zijn alleen vooral je vooroordelen die je laten denken dat die man niet zou handelen zoals het moet
pi_180356709
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bovendien staat het in de Bijbel, nietwaar?
Als je denkt dat ik een grrrristen ben, zit je er faliekant naast hoor.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180356830
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik een grrrristen ben, zit je er faliekant naast hoor.
Daar was ik al achter. Normaliter raak je echter volledig over de zeik wanneer mensen zich verschuilen achter hun religie, zoals de dokter in de OP nu doet. Let wel: de bezwaren van deze meneer komen niet voort uit wetenschappelijke overwegingen, maar uit het feit dat zijn geloof haaks staat op de zogenaamde 'gendergekte'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 juli 2018 @ 16:14:03 #143
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_180356849
Wij zijn echt compleet doorgeslagen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 juli 2018 @ 16:19:31 #144
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180357029
Ff vegen hier
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 juli 2018 @ 17:29:12 #145
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180358847
Open
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 9 juli 2018 @ 18:28:50 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180359757
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ff vegen hier
Moet jij niet gewoon Straatveger heten dan? ;)

On topic: het is van de zotte dat dit überhaupt nieuwswaardig is: man krijgt baan niet omdat hij niet geschikt wordt geacht.

Het onderwerp lijkt sterk op "alles zit me tegen, ik wil dood, is het depressie?" en dan als antwoord "zeur niet mens, lees het Bijbelboek Job, hem zat alles tegen, hij zeurde ook niet. Als je maar in God gelooft is het allemaal oke".
En dat dan van een hulpverlener.
  maandag 9 juli 2018 @ 18:29:18 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180359767
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja, dit zijn inderdaad de echte gevallen die een genetische afwijking hebben, maar die zie je over het algemeen niet op de huidige bandwagon springen.

1 op de 1.000 is natuurlijk nog steeds een percentage van een percentage.
De man waar het om gaat stelt in feite dat deze afwijkingen niet bestaan, want die 1 op de 1.000 is gewoon als jongen geboren en dus is het een jongen, kennelijk niets te maken met zijn XXY-chromosomen.

En je kunt het wel een "percentage van een percentage" vinden, maar alleen al in NL zou het met 8 475 102 mannen om 8.475 mannen gaan, als zelfs maar 10% daarvan zich vrouw zou voelen dan zijn dat er al 847.
Volgens jou is het dus helemaal prima dat deze arts, die heel goed hoort te weten hoe het werkt met chromosomen simpelweg weigert te erkennen dat een man met 2 X chromosomen zich wel vrouw zou kunnen voelen, omdat die persoon nou eenmaal met een piemel geboren is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 juli 2018 @ 18:29:57 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180359776
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:09 schreef Rangono het volgende:

[..]

Het zijn alleen vooral je vooroordelen die je laten denken dat die man niet zou handelen zoals het moet
Nee, de man stelt zelf dat hij dat niet zal doen, dat is ook de reden dat hij de baan niet heeft gekregen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180359814
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gender is fenotype, geslacht is genotype. Genotype heeft invloed op fenotype, maar die invloed is niet absoluut. Op je genotype heb je weinig tot geen invloed, je fenotype kun je zelf grotendeels bepalen. Je genotype blijft in principe hetzelfde, je fenotype kan veranderen. Dat is het verschil tussen die twee.

Dat onderscheid is trouwens zo basaal en oncontroversieel dat het in ieder biologieboek staat.
De meeste mensen kunnen hun fenotype amper bepalen hoor.
Je hebt gewoon de primaire en secundaire geslachtskenmerken. Om die te veranderen is nogal grondig ingrijpen nodig. Tertiaire kenmerken zijn wel makkelijk aan te passen.
  Beste debater 2022 maandag 9 juli 2018 @ 19:36:50 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180361092
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is sinds deze versie he. In de vorige was het nog gewoon genderidentiteitsstoornis, waarmee duidelijk was dat er iets mis is het hoofd van deze mensen, echter nu moet het vanwege een politieke agenda opeens niet meer als afwijking gezien worden.
Hmm.. ben benieuwd wat je van homoseksualiteit vindt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_180361261
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmm.. ben benieuwd wat je van homoseksualiteit vindt.
Onvergelijkbaar met die transgenderqueerpolynonbinarie-onzin.

Die vallen gewoon op hetzelfde geslacht ipv dat ze de realiteit ontkennen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 19:49:42 #152
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_180361365
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gender is uiterlijk, sekse is genetica. Die termen zijn dus heel relevant. :)
Gender is meer dan uiterlijk:
Het begrip gender wordt gebruikt in veel verschillende contexten en het is een politiek beladen begrip, waardoor de betekenis onstabiel is. Maar in de meest algemene definitie refereert gender aan de gevarieerde en complexe afspraken tussen mannen en vrouwen.Het begrip omvat de organisatie van reproductie, de seksueel bepaalde scheidingen van toegang tot de arbeid en de zorg voor kinderen en de culturele definities van mannelijkheid en vrouwelijkheid. Met andere woorden: gender staat voor de socioculturele aspecten van het man- of vrouw-zijn. Gender staat zo tegenover ‘sekse’: sekse staat voor de biologische verschillen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_180361392
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:11 schreef Rangono het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)-gender-given-birth/.

Deze doctor is dus ontslagen omdat hij stelde dat gender is vastgelegd door genen en biologie. Is de genderwaanzin niet nogal onwetenschappelijk aan het worden? en bovendien ook nog eens autoritair.
Wrs was hij gewoon te oud, ze gebruiken allerlei excuses om oudere mensen niet aan te hoeven nemen.
I´m back.
  maandag 9 juli 2018 @ 22:49:26 #154
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180365157
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Onvergelijkbaar met die transgenderqueerpolynonbinarie-onzin.

Die vallen gewoon op hetzelfde geslacht ipv dat ze de realiteit ontkennen.
Nochtans wordt het in de bijbel niet tot de realiteit gerekend. En dat is de bron die de afgewezen Christen gebruikt.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 00:08:44 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_180366575
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen. Dat is slechts bijzaak. Dat gender wordt bepaald door genen en biologie is een feit. Gender is niet iets dat je kunt aannemen op je zolderkamer na het lezen van een artikel op het internet.

Je hebt: vrouw, man, transgender en interseks.
Dat heet sekse
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_180366716
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:08 schreef Rangono het volgende:

[..]

Een neurologische afwijking. Transgenderisme heeft ook in het DSM gestaan.
Dat staat het nog steeds.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 00:54:23 #157
471419 Otger
Reconquista
pi_180366925
Gender als een compleet los concept van seks is trouwens ook belachelijk. Het lichaam heeft bepaalde onderdelen die een vorm van aanleg voor bepaalde zaken geeft.

Bijvoorveeld, assertiviteit wordt geassocieerd met mannelijkheid omdat testosteron ook daadwerkelijk daar een effect op heeft. Mannen zijn over het algemeen assertiever dan vrouwen.

Gender is een uitdrukking van seks. En wat potten met geforceerd lage stemmen ook mogen zeggen, het zit daadwerkelijk wel in je testikels.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 02:38:16 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_180367309
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Als een man zich laat ombouwen tot een vrouw dan lijkt hij als hij wat geluk heeft op een vrouw. Deze persoon heeft nog steeds geen baarmoeder of eileiders en een paar kunstmatig gekweekte borsten. Deze persoon zal nooit ongesteld worden, de menopauze krijgen en kinderen krijgen lukt ook niet op de natuurlijke manier. Of het dan een echte een vrouw is?
Sterker nog, deze "vrouw zal nooit door vrouwen als echte vrouw gezien worden maar als een omgebouwde man, "daarbij wordt er in de sport al een onevenredig voordeel gegeven gezien de hormoonwaarden die een omgebouwde man heeft, ondanks hormoontherapie.
Hoe je het ook went of keert het is en blijft een man, ook in zijn gedachten en gedragingen.
Het is niets meer dan een mode-verschijnsel.
Kwam vandaag dit nog tegen

;)
There is only one religion
pi_180367617
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Onvergelijkbaar met die transgenderqueerpolynonbinarie-onzin.

Die vallen gewoon op hetzelfde geslacht ipv dat ze de realiteit ontkennen.
Dat zeg je enkel omdat homoseksualiteit nu op die manier geaccepteerd is. Afgaande op jouw karakter had je 70 jaar geleden nog voorop gelopen in de strijd tegen de perverse afwijking die homoseksualiteit was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180367705
Te veel oestrogeen in het drinkwater...

Pleur op met die zooi!

Je bent of man of vrouw.

Klaar uit!
pi_180368665
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 04:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zeg je enkel omdat homoseksualiteit nu op die manier geaccepteerd is. Afgaande op jouw karakter had je 70 jaar geleden nog voorop gelopen in de strijd tegen de perverse afwijking die homoseksualiteit was.
Lul toch op man.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180368812
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180368922
quote:
Jij blij, hij blij, maar ik zou het te doen hebben met de Engelse medemens 'met een afwijking' ( :') ) die door hem gekeurd gaan worden.
pi_180368981
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 05:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Lul toch op man.
Ja toch? Zag jou in die tijd geen voorvechter voor homorechten zijn.
Integendeel.

Hier was je het waarschijnlijk gewoon mee eens geweest, jou kennende:

https://www.volkskrant.nl(...)llicitatie~bacf1ad6/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:26:19 #165
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180369091
quote:
Want een arts die vrijgesproken wordt van een medische fout is inderdaad heel erg vergelijkbaar met een arts die zijn religie in de weg laat staan van zijn Eed van Hippocrates.

Waarom haal je er allemaal niet-terzakedoende dingen bij, frustreert het je dat je geen gelijk krijgt en ga je dus maar om je heen meppen?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180369162
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 07:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja toch? Zag jou in die tijd geen voorvechter voor homorechten zijn.
Integendeel.

Hier was je het waarschijnlijk gewoon mee eens geweest, jou kennende:

https://www.volkskrant.nl(...)llicitatie~bacf1ad6/
Ik heb je verteld hoe ik het zie en dan vul jij zelf de rest in.

Kan ik ook bij jou: ja eh met jouw karakter had je je 70 jaar geleden vrijwillig aangemeld om tegen de Sovjets te vechten.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 08:00:42 #167
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180369361
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 04:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Te veel oestrogeen in het drinkwater...
Pleur op met die zooi!
Je bent of man of vrouw.
Klaar uit!
Het is zwart of het is wit!
Al dat gekanker over grijstinten.
Pleur op met die zooi!

Was getekend,
een Groot Denker
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 08:02:25 #168
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180369379
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De meeste mensen kunnen hun fenotype amper bepalen hoor.
Je hebt gewoon de primaire en secundaire geslachtskenmerken. Om die te veranderen is nogal grondig ingrijpen nodig. Tertiaire kenmerken zijn wel makkelijk aan te passen.
Jij kunt niet je haar knippen, make-up op doen en een jurkje aantrekken?
pi_180369489
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij kunt niet je haar knippen, make-up op doen en een jurkje aantrekken?
Dat verandert niets aan je geslacht hè.
Boy George is ook gewoon een vent.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 08:45:08 #170
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180369815
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat verandert niets aan je geslacht hè.
Boy George is ook gewoon een vent.
Verandert niets aan je geslacht, maar wel aan je gender.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 08:46:01 #171
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180369822
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
...
Waarom negeer je vragen die je gesteld worden?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180370398
Een dokter die zijn werk uitvoert op basis van zijn religie? Kunnen we missen als kiespijn.

Neemt niet weg dat we als maatschappij ontzettend zijn aan het doorslaan in SJW onzin.
pi_180370720
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij kunt niet je haar knippen, make-up op doen en een jurkje aantrekken?
Dat zijn alleen de tertiaire geslachtskenmerken, dat schrijf ik toch.

Fenotype is de zichtbare uiting van genen. Dat houdt ook dus ook iemands primaire en secundaire geslachtskenmerken.
Je kan een vrouw best herenkleding aantrekken en een mannenkapsel geven, maar dan ben je nog steeds fenotypisch een vrouw.
Borsten, taille/heupratio, beharing en gespierdheid horen hier ook bij.
pi_180371580
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat verandert niets aan je geslacht hè.
Boy George is ook gewoon een vent.
Dus jij bent zo'n bekrompen zieltje die vindt dat je dan, geboren als man, of vent, ook naar de heren toiletten moet?


Vent 1


Vent 2


Vent 3

Kom op zeg... :') _O- Kijk voor de grap en je blijkbaar aanwezige interesse eens een paar docu's over transgenders of genderdysforie. Je zal natuurlijk nooit je fout toegeven, wellicht draai je je mening heel langzaam wel bij. Het zal je goed doen en het is ook niet eng.

Succes. Kerel.
pi_180372879
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 04:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zeg je enkel omdat homoseksualiteit nu op die manier geaccepteerd is. Afgaande op jouw karakter had je 70 jaar geleden nog voorop gelopen in de strijd tegen de perverse afwijking die homoseksualiteit was.
Precies. Prima dat je zo bekrompen bent als een reformatorisch christen, maar kom er dan ook gewoon voor uit.
pi_180372899
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:03 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dus jij bent zo'n bekrompen zieltje die vindt dat je dan, geboren als man, of vent, ook naar de heren toiletten moet?


Vent 1


Vent 2


Vent 3

Kom op zeg... :') _O- Kijk voor de grap en je blijkbaar aanwezige interesse eens een paar docu's over transgenders of genderdysforie. Je zal natuurlijk nooit je fout toegeven, wellicht draai je je mening heel langzaam wel bij. Het zal je goed doen en het is ook niet eng.

Succes. Kerel.
En zo iemand moet je gewoon aanspreken met 'man'.

:')
pi_180374316
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vent 1


Vent 2


Vent 3

Kom op zeg... :') _O- Kijk voor de grap en je blijkbaar aanwezige interesse eens een paar docu's over transgenders of genderdysforie. Je zal natuurlijk nooit je fout toegeven, wellicht draai je je mening heel langzaam wel bij. Het zal je goed doen en het is ook niet eng.

Succes. Kerel.


:')

Dit is een lesbische vrouw _O_

Met een vrouwenpenis waarmee ze lesbisch een vagina penetreert!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 14:17:23 #178
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180374853
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
...
Geef eens antwoord op de vragen die je gesteld worden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180374888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:17 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op de vragen die je gesteld worden.
Waar heb je het nu de hele tijd over?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 14:20:27 #180
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180374920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
Waar heb je het nu de hele tijd over?
#165.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180374948
Gaat dit over aanspreekvormen of over de juridische status van zaken versus persoonlijke meningen van mensen?
pi_180374950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:20 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

#165.
Link of quote ik ga echt niet zitten tellen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 14:22:23 #183
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180374974
Jongen, het staat gewoon in de rechter bovenhoek van iedere post.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180375230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 07:26 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Want een arts die vrijgesproken wordt van een medische fout is inderdaad heel erg vergelijkbaar met een arts die zijn religie in de weg laat staan van zijn Eed van Hippocrates.

Waarom haal je er allemaal niet-terzakedoende dingen bij, frustreert het je dat je geen gelijk krijgt en ga je dus maar om je heen meppen?
Mij gaat het niet om dat religieuze onzinargument, want ook een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan. En dit geval heeft hij dus gelijk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 14:52:08 #185
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180375549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Mij gaat het niet om dat religieuze onzinargument, want ook een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan. En dit geval heeft hij dus gelijk.
Dat is geen antwoord op de vraag.

Ik zal het je nog eens vragen: hoe is het geval van de arts die vrijgesproken wordt van medisch nalatig handelen te vergelijken met de arts waar dit topic over gaat?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180376145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:52 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag.

Ik zal het je nog eens vragen: hoe is het geval van de arts die vrijgesproken wordt van medisch nalatig handelen te vergelijken met de arts waar dit topic over gaat?
Ik vind het wel typerend bij de huidige tijdsgeest.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:38:25 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_180376433
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:12 schreef StateOfMind het volgende:
8)7

Feiten zijn blijkbaar te hard voor de teergevoelige rubbertegel sjw's 8)7
Deze zin ook:

The 55-year-old father of four believes sex is genetic and biological, so established at birth.

Het woord 'believes' wtf, het is geen GELOOF het is een FEIT.

8)7 compleet gestoord dit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')