Meen je datquote:Op zondag 8 juli 2018 23:41 schreef ledzeppelin het volgende:
zeer pijnlijk heb ik mij laten vertellen
Yep zal willen weten hoe andere vrouwen het belevenquote:Op zondag 8 juli 2018 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je gelooft haar niet en daarom open je dit topic?
Waaromquote:Op maandag 9 juli 2018 00:20 schreef hoechst het volgende:
Wel lekker hoor alleen dat kreunen doe ik wel nep....
Dus niet iets bijzonder ofzoquote:Op maandag 9 juli 2018 00:39 schreef Ridocar het volgende:
Bij mij is het altijd "zit 'ie er in of wat?" of "stop maar, ik ga slapen", dus ik denk dat het niet meer is dan iets binnenkrijgen dat net zo warm is als jezelf.
Moet ik dat geloven of nietquote:Op maandag 9 juli 2018 02:40 schreef SpecialK het volgende:
De eerste 25cm is plezant voor ze. De daaropvolgende 10cm is een martelgang maar we gaan tot aan de ballen natuurlijk.
Niet te diep stoten anders kom je tegen de baarmoedermond aan. Ligt ook een beetje een je lengte en het meisje. Bij sommige heb je nergens last van sommige moet je een beetje opletten. Ik ben ondertussen wel een stuk dikker geworden en dan heb je een kleiner (uitstekend) deel van je piemel. Elk nadeel heb ze voordeel zullen we maar zeggen.quote:
Je bedoelt hoe het voor de man voelt? Als het wat nauwer is, als een zachte, warme, strakke, geile omsluiting van je keiharde lulquote:Op maandag 9 juli 2018 09:40 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik vraag me juist het omgekeerde af.
Ik hoorde dat het hem warm naar binnen zuigt.
Oeh! Dus niet zuigend bij jou?quote:Op maandag 9 juli 2018 09:44 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe het voor de man voelt? Als het wat nauwer is, als een zachte, warme, strakke, geile omsluiting van je keiharde lul.
Laat je door je maat in het o-tje nemen, dan weet je het.quote:Op zondag 8 juli 2018 23:36 schreef Elvis1935 het volgende:
Ik vraag het me soms wel af hoe het moet voelen als je lul bij je vriendin in de kut gaat wat ze dan precies voelt enzo
Als het je mond is wel, bij een kutje heb ik dat meestal nietquote:Op maandag 9 juli 2018 09:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oeh! Dus niet zuigend bij jou?
En als het wat wijder is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |