abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7569559
Nou ik denk dat ik jullie hulp wel ff gebruiken kan..

Ik ga over een jaartje op mezelf wonen, woon nu nog bij me ouders in Amsterdam, maar daar is de gemiddelde wachttijd 8 jaar!!

Dat lukt dus never nooit, weten jullie waar in de randstad je een veel minder hoge wachttijd hebt??

derde doos vanaf links
  vrijdag 27 december 2002 @ 22:10:36 #2
14463 iNSaNe-oNe
Ja, ik ben pluizig en blauw...
pi_7570101
Zoetermeer: 4 jaar...

Dat schiet echt op, dus. Ik macht me ook een otje... NIETS wat je eraan kunt doen.

... en oranje! :P | You don't need eyes to see, you need vision. | Kom kijken in mijn saaie Fotoboek! :)
pi_7570892
Bellen, bellen en nog eens blijven bellen.

Waar een wil is... daar is een weg!
Ben 3 jaar geleden in Rotterdam gaan wonen, kwam uit een dorp (Langerak), had geen binding met Rotterdam en had binnen 2 weken een huis! Ik liet overigens geen leeg huis achter, terwijl een leeg huis achterlaten vaak in je voordeel is.

Toen ik 2 jaar geleden binnen Rotterdam wilde verhuizen hadden we ook binnen no time een huis. Eind januari op een appartement gereageerd, die was weg, maar ze hadden in dezelfde flat nog een woning leeg. 2 februari was het rond dat wij er 1 maart in konden!

Dus gewoon blijven zoeken en dan ook maar naar de iets mindere buurten gaan. Want mijn eerste woning in Rotjeknor was een buurt die er niet top uit zag, maar ik heb echt nergens last van gehad!
Sja, iemand bij wie de radio uit de auto was gejat. Maar ja, dan moet je niet het hoesje van het frontje op de bijrijdersstoel laten liggen met cd hoesjes en het frontje gewoon op je radio! Dat is gewoon stom!

pi_7572110
Ja, ik zoek ook gewoon ff iets voor een jaartje of twee, zodra mn vriendin klaar is met studeren willen we een huisje gaan kopen.. maar in amsterdam hoef ik het zeker niet te proberen?

Ik heb me net ingeschreven voor een huis in Almere, weet iemand hoelang de wachttijd daar is?

derde doos vanaf links
pi_7634884
echt niemand die kan helpen?
derde doos vanaf links
  donderdag 2 januari 2003 @ 00:36:33 #6
18614 Raggie
nee, dat ben ik niet
pi_7659271
al ingeschreven bij woningnet?
www.woningnet.nl

en misschien de search op fok! gebruiken:
het algemene 'ik zoek een kamer/woning' topic

Te laat of te vroeg
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:19:48 #7
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_7662381
Je kan denk ik beter gewoon al je kenissen en connecties ed. vragen. Zo ben ik ook aan me kamer gekomen. Ik had jaar eerder al eens gekeken naar die kamernet dingen enzo maar dat is echt diep kansloos (met hoofdletters).
Het leek zo'n goed idee...
pi_7662488
edit= dit mag hier dus niet maar hier wel: [centraal] woonruimte gezocht en aangeboden of anders even via mail.-edit

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 02-01-2003 11:33]

donderdag 2 januari 2003 @ 11:36:29 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7662609
Wat je ook zou kunnen doen, is een tijdelijke woning nemen. Bijvoorbeeld via de krant oid, daar is wel gemakkelijk aan te komen. Als je daarna je inschrijft voor een woning, heb je urgentie (dacht ik) omdat je per (datum) op straat staat. Er zit natuurlijk een risico aan deze constructie, dat je als het zover is ook echt op straat staat... maar misschien is het een optie.
pi_7662818
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:29 schreef Toeps het volgende:
edit= dit mag hier dus niet maar hier wel: [centraal] woonruimte gezocht en aangeboden of anders even via mail.-edit
Ow sorry...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')