Ik ga over een jaartje op mezelf wonen, woon nu nog bij me ouders in Amsterdam, maar daar is de gemiddelde wachttijd 8 jaar!!
Dat lukt dus never nooit, weten jullie waar in de randstad je een veel minder hoge wachttijd hebt??
Dat schiet echt op, dus. Ik macht me ook een otje... NIETS wat je eraan kunt doen.
Waar een wil is... daar is een weg!
Ben 3 jaar geleden in Rotterdam gaan wonen, kwam uit een dorp (Langerak), had geen binding met Rotterdam en had binnen 2 weken een huis! Ik liet overigens geen leeg huis achter, terwijl een leeg huis achterlaten vaak in je voordeel is.
Toen ik 2 jaar geleden binnen Rotterdam wilde verhuizen hadden we ook binnen no time een huis. Eind januari op een appartement gereageerd, die was weg, maar ze hadden in dezelfde flat nog een woning leeg. 2 februari was het rond dat wij er 1 maart in konden!
Dus gewoon blijven zoeken en dan ook maar naar de iets mindere buurten gaan. Want mijn eerste woning in Rotjeknor was een buurt die er niet top uit zag, maar ik heb echt nergens last van gehad!
Sja, iemand bij wie de radio uit de auto was gejat. Maar ja, dan moet je niet het hoesje van het frontje op de bijrijdersstoel laten liggen met cd hoesjes en het frontje gewoon op je radio! Dat is gewoon stom!
Ik heb me net ingeschreven voor een huis in Almere, weet iemand hoelang de wachttijd daar is?
en misschien de search op fok! gebruiken:
het algemene 'ik zoek een kamer/woning' topic
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 02-01-2003 11:33]
quote:Ow sorry...
Op donderdag 2 januari 2003 11:29 schreef Toeps het volgende:
edit= dit mag hier dus niet maar hier wel: [centraal] woonruimte gezocht en aangeboden of anders even via mail.-edit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |