abonnement Unibet Coolblue
pi_185857110
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:47 schreef sammie92 het volgende:

[..]
Soms vind ik het wel jammer dat als je net binding hebt met een karakter, dat hij of zij dan uit de serie verdwijnt.
In het geval van Jip zou ik het niet erg vinden als hij verdwijnt. Ik heb het hier al vaker geroepen, maar dat karakter stamt echt nog uit een spangas-tijdperk van voor de huidige tendens die al een paar jaar de toon aanvoert.

Overigens zitten karakters niet heel veel korter in de serie dan bij reguliere soaps. De meeste leerlingen draaien toch een jaar of 4 mee. Het verloop bij bijvoorbeeld GTST is groter. Enkel maken karakters daar vaak meer heftige dingen mee, waardoor het tijdsbestek langer lijkt. Wat dat betreft is Spangas op de goede weg. Mooie verhalen voor veel karakters.
't Echte en 't ware!
pi_185857498
De laatste twee seizoenen is er toch veel verandert, minder aandacht voor schoolopdrachten en meer voor persoonlijke dingen. Vind het wel jammer dat het niveau van de leraren omlaag is gegaan ten opzichte van vorig seizoen. Op het begin moest ik hier erg aan wennen(de nieuwe tendens), maar nu bevalt het me zeker.
  maandag 1 april 2019 @ 00:25:10 #53
436222 Japepk
Padvinder
pi_185962551

Er komen weer een boel gave verhalen aan de komende maand! Ik ben benieuwd hoe dat met Elza en Jackie gaat lopen.
't Echte en 't ware!
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:35:04 #54
436222 Japepk
Padvinder
pi_186541817

Preview voor de maand mei:
Er gaan een hoop verhalen eindigen zo te zien, zouden ze eind mei al stoppen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_186640196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Japepk het volgende:

Preview voor de maand mei:
Er gaan een hoop verhalen eindigen zo te zien, zouden ze eind mei al stoppen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat is elk jaar zo. Helaas zou ik willen zeggen haha. Dat terugkijken van vorige seizoenen gaat via de nieuwe site niet zo goed.
pi_186693528
Ben benieuwd hoe alles gaat lopen betreffende Jip de Ramin.
En hoe het afloopt met de pokerverslaving van Jackie.
"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl
pi_186917134
Het seizoen is afgelopen! Vond het toch wel een mooi seizoen uiteindelijk met veel interessante verhaallijnen. Ik denk wel dat men spangas nog leuker kan maken door karakters als Otis, Elza en Jackie te vervangen. Daar heb ik persoonlijk weinig mee. Ramin verlaat de serie helaas, vond ik toch een van de leukere karakters. Kan het me nog als de dag van gister herinneren dat hij nieuw kwam in de serie. Had liever gezien dat Jip was vertrokken.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 00:35:30 #58
436222 Japepk
Padvinder
pi_186996190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef sammie92 het volgende:
Het seizoen is afgelopen! Vond het toch wel een mooi seizoen uiteindelijk met veel interessante verhaallijnen. Ik denk wel dat men spangas nog leuker kan maken door karakters als Otis, Elza en Jackie te vervangen. Daar heb ik persoonlijk weinig mee. Ramin verlaat de serie helaas, vond ik toch een van de leukere karakters. Kan het me nog als de dag van gister herinneren dat hij nieuw kwam in de serie. Had liever gezien dat Jip was vertrokken.
Mee eens! En wat vroeg dat ze stoppen! Ik dacht dat dat vorig jaar meer samenviel met de 'echte' zomervakantie. Gelukkig krijgen we die zomerafleveringen weer, dat vond ik vorig jaar best leuk. Ben wel benieuwd of karakters hier nog een ontwikkeling doormaken, zoals Otis vorig jaar. In zijn aflevering werd duidelijk dat hij op jongens valt. Lijkt me wel iets voor Jackie, om nu met iets te beginnen wat volgend seizoen kan doorgaan.

Jammer inderdaad van Ramin, hij is een leuk karakter. Zo'n echte good-guy met een schaduwkant. Ben wel benieuwd of Maud dan nog wel blijft? Ik val in de herhaling maar hun lichting karakters vind ik echt veruit de beste sinds de originele cast. Exit Jip had ik liever gezien ook, zijn verhaal is echt al 3 seizoenen uitgespeeld.

Verder hoop ik dat de crush tussen Jackie en Dylan op niks uitloopt. Ontzettend awkward om die twee als liefdeskoppel samen te zien, terwijl de als vrienden heel leuk zijn. De coole jongen die de underdog beschermt.
't Echte en 't ware!
pi_187888552
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188784475
Inmiddels is het nieuwe seizoen weer begonnen. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen en of het zo goed/leuk blijft als de afgelopen 2 seizoenen. Jammer dat de zomerafleveringen niet lijken door te lopen in het nieuwe seizoen, buiten de introductie van Joris. Sterker nog, het lijkt zelfs alsof het logeerpartijtje van Elza, Otis, Jackie en Dylan nooit heeft plaats gevonden. Dat hebben ze vorig jaar sterker aangepakt.

Verder is Jip nóg meer een karikatuur van zichzelf geworden en lijkt het nieuwe meisje Luna een minder 'realistische' achtergrond te hebben dan bijvoorbeeld Ramin of Caro dat hadden. Ik hoop dat het niet weer zo kinderachtig wordt, want met de serieuzere onderwerpen die er de vorige seizoenen aan bod kwamen vond ik het oprecht een leuke serie om naar te kijken!

En ik ben benieuwd wie de nieuwe gymdocent zal worden :P

't Echte en 't ware!
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 14:26:12 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_188786030
Schopje naar Shows en Soaps en zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 14:27:22 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_188786049
Nou laatste keer dat ik dit keek was nog met Eman en die ene neger, Tinco! Daar was nog een leuk plaatje van een hele tijd geleden wat in de OP stond.

[ Bericht 49% gewijzigd door Karina op 04-09-2019 14:34:38 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 september 2019 @ 14:52:53 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188786440
dat dit nog steeds loopt joh.
ik ben afgehaakt toen iedereen van het eerste uur verdwenen was en die gekke chinees kwam en opeens iedereen van de cast een beetje Fay werd die juist opviel omdat ze raar was in een verdere serieuzere setting.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188786475
Voor de soapfans die dit topic onder ogen krijgen; vorige seizoenen vond ik het beter te pruimen dan GTST. Echt drama gaan ze uit de weg, maar er lopen enkele steengoede karakters rond en serieuze verhalen worden niet geschuwd (overlijden, verslaving, burn out). Zeker de moeite om te volgen!
't Echte en 't ware!
  woensdag 4 september 2019 @ 19:44:50 #65
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188790582
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:27 schreef Karina het volgende:
Nou laatste keer dat ik dit keek was nog met Eman en die ene neger, Tinco! Daar was nog een leuk plaatje van een hele tijd geleden wat in de OP stond.

Oh ja, met al die zelfde gezichtsuitdrukkingen _O-

Edit: ik zie dat hij er nog staat _O_
pi_188925233
Volgen er mensen? Op basis van de promo valt het me alles mee. Joris is leuk, alleen Luna moet snel achtergrond krijgen. Naïeve crea-bea figuren hebben we al genoeg gehad. Dus hup, die relatie van Dylan & Jackie om zeep helpen en een beetje body creëren :P
't Echte en 't ware!
pi_189580341
Keeping the topic alive since 2016 :P

Ik ben benieuwd of we de eerste bedscène van Spangas zullen gaan krijgen! Nog steeds vind ik het jammer dat dit allemaal rond het koppel Dylan/Jackie gebeurt. Niet een van de geloofwaardigste stelletjes. Zoiets was leuker geweest bij Maud en Ramin.
't Echte en 't ware!
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:29:06 #68
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189580818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:06 schreef Japepk het volgende:
Keeping the topic alive since 2016 :P

Ik ben benieuwd of we de eerste bedscène van Spangas zullen gaan krijgen! Nog steeds vind ik het jammer dat dit allemaal rond het koppel Dylan/Jackie gebeurt. Niet een van de geloofwaardigste stelletjes. Zoiets was leuker geweest bij Maud en Ramin.
:D

De eerste bedscene is al geweest, met Juliette en Raaf ;)
pi_190016663
Op videoland is nu nieuwe serie. Soort spangas maar dan met 'groffere taal en onderwerpen'. Best wel aardig ondanks soms matige acteerwerk. iig meer realistisch qua middelbare school.

Titel: H3L. Ook dagelijks.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_190066419
Toffe woordspeling in de titel wel. Toch geef ik nog de voorkeur aan het iets 'mooiere' Spangas/ In H3L is alles een beetje geforceerd rauw. De eerste aflevering heb ik niet afgekeken en daarna door wat latere afleveringen geklikt. Mwah.
't Echte en 't ware!
pi_190066453
Zitten er tegenwoordig nog lekkere chicks in? Zoals die avalanche enzo
pi_190066765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:46 schreef Moass het volgende:
Zitten er tegenwoordig nog lekkere chicks in? Zoals die avalanche enzo
Sinds deze week loopt Bo Maerten rond als docent Nederlands :P

En ik vind Maud en Elsa ook mooie meiden om te zien. Ik blijf het aanraden; kijken mensen! De verhalen zijn niet zo mooi/volwassen als vorig seizoen, maar de basis van de serie blijft prima. Degelijke karakters, geen geforceerde projecten of verhalen en op zijn tijd een stukje spanning.
't Echte en 't ware!
pi_190067555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:46 schreef Moass het volgende:
Zitten er tegenwoordig nog lekkere chicks in? Zoals die avalanche enzo
Avalanche :')

Jolé _O_
pi_190067580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:52 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Avalanche :')

Jolé _O_
Avalachenman! :')
Ken je Texel nog? Daar wist ik wel raad mee. Van Jolé is het vooral jammer om re zien hoe ze er tegenwoordig bij loopt.
pi_190068958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:54 schreef Moass het volgende:

[..]

Avalachenman! :')
Ken je Texel nog? Daar wist ik wel raad mee. Van Jolé is het vooral jammer om re zien hoe ze er tegenwoordig bij loopt.
Nee ik kan me Texel helaas niet voor de geest halen. Idd de vroegere Gaby Blaaser zag er een stuk beter uit. Nu is het een of andere insta fitgirl geworden :')
pi_190068997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 15:47 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Nee ik kan me Texel helaas niet voor de geest halen. Idd de vroegere Gaby Blaaser zag er een stuk beter uit. Nu is het een of andere insta fitgirl geworden :')
Zie net dat Tessel correcte spelling is. Ze heeft iets;)
pi_190828575
Vind het dit seizoen toch wat tegenvallen. De karakters Jackie, Elza, Luna en Jip daar heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Ook de leraren zijn niet mee zo leuk als eerst, met Regi en mevrouw de Wind. 2 a 3 seizoenen geleden vond ik het echt leuk met Ramin en lef er nog in, toen had je ook echt leukere verhaallijnen.
pi_190836133
Mee eens. Vind de leraren op zich wel prima maar de verhalen zijn een beetje gezapig. Ik vind het nog wel leuk dat ze nog steeds realistische verhalen gebruiken, in plaats van allerlei kinderachtig gedoe. Maar het lijkt wel alsof ze het allemaal niet zo heftig aan durven te pakken als vorig jaar.
't Echte en 't ware!
pi_190837017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 22:21 schreef Japepk het volgende:
Mee eens. Vind de leraren op zich wel prima maar de verhalen zijn een beetje gezapig. Ik vind het nog wel leuk dat ze nog steeds realistische verhalen gebruiken, in plaats van allerlei kinderachtig gedoe. Maar het lijkt wel alsof ze het allemaal niet zo heftig aan durven te pakken als vorig jaar.
Ja precies,

Ik vind mo ook geen leuk karakter, en niet zo goed acteren. Heb laatst een marathon gehouden van twee seizoenen spangas. Van 2 en 3 jaar geleden haha.
pi_190838523
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 03:20:37 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190838534
wat een debiel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:39:00 #82
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_190841446
2 blauwe ogen, gebroken neus en een hersenschudding :o
Daar kom je niet vanaf met een sorry :N
pi_190844557
Gaby
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 15:47 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Nee ik kan me Texel helaas niet voor de geest halen. Idd de vroegere Gaby Blaaser zag er een stuk beter uit. Nu is het een of andere insta fitgirl geworden :')
Jaa wat een geil stuk plastic is dat geworden he

https://www.instagram.com/p/B1gRSG8gDVO/?igshid=wuy5xzaw7tvi
pi_190847774

Er is trouwens weer een preview voor de komende maand/weken verschenen. Ik ben benieuwd welke kant het met Joris uit gaat, van mij mag hij dat randje wel blijven houden. Dat treiteren van Van Tiel is ook een beetje abrupt gestopt, daar mogen ze van mij wel op doorgaan.

De leerlingenraad zal wel een beetje de nieuwe schoolkrant worden qua verhalen.
't Echte en 't ware!
pi_190850348
Eerst Emanuele Grives die wordt opgepakt voor drugs dealen en vervolgens Raymi Sambo voor mishandeling..
  donderdag 2 januari 2020 @ 23:50:17 #86
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_190850784
quote:
Wat een ongelofelijke loser! Eerst sla je een vrouw kapot en vervolgens scheld je een vrouw die er wat van zegt uit voor tyfus hoer. Waardeloze vent ben je dan, mag van mij van de tv gehaald worden!
pi_190856367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 23:31 schreef sammie92 het volgende:
Eerst Emanuele Grives die wordt opgepakt voor drugs dealen en vervolgens Raymi Sambo voor mishandeling..
Trekt lekker volk aan, zo'n jongerensoapje :P

Ik vraag me al wel een poos af wanneer we nu gaan zien dat Imanuelle Grives uit de serie geschreven is. Inmiddels is dat hele incident al een dik half jaar geleden. Ishana is wel een tijd uit beeld geweest, maar de afgelopen tijd is ze weer prominenter in beeld. Ik bedacht me dat een seizoen Spangas waarschijnlijk in een paar maanden ingeblikt wordt. Het zijn natuurlijk maar afleveringen van krap 10 minuten. Het is op het Spangalis altijd mooi weer en de bomen zijn ook altijd groen 8)7
't Echte en 't ware!
pi_190856953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:24 schreef Japepk het volgende:

[..]

Trekt lekker volk aan, zo'n jongerensoapje :P

Ik vraag me al wel een poos af wanneer we nu gaan zien dat Imanuelle Grives uit de serie geschreven is. Inmiddels is dat hele incident al een dik half jaar geleden. Ishana is wel een tijd uit beeld geweest, maar de afgelopen tijd is ze weer prominenter in beeld. Ik bedacht me dat een seizoen Spangas waarschijnlijk in een paar maanden ingeblikt wordt. Het zijn natuurlijk maar afleveringen van krap 10 minuten. Het is op het Spangalis altijd mooi weer en de bomen zijn ook altijd groen 8)7
Een heel seizoen wordt aan het begin van de zomervakantie opgenomen. Anders krijgen ze nooit al die figuranten bij elkaar. In paar weken staat alles erop.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_190857244
Is dat zo? Dan is dat nog best knap, Als je bijvoorbeeld kijkt naar GTST, dat is echt een jaar hard werken. Een snelle rekensom leert me (bij benadering) dat Spangas iets minder dan de helft van GTST aan soap in uren maakt. Als ze dat in een paar weken opgenomen krijgen vind ik dat best een prestatie.

Zijn daar eigenlijk interviews of zo van te vinden? Bij volwassen soaps krijg je bij elk jubileum wel een blik achter de schermen. Bij Spangas eigenlijk niet, en dat terwijl de serie al bijna net zo lang loopt als ONM bijvoorbeeld heeft gelopen. Voor een dagelijkse serie best knap
't Echte en 't ware!
pi_190929370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:26 schreef Japepk het volgende:
Is dat zo? Dan is dat nog best knap, Als je bijvoorbeeld kijkt naar GTST, dat is echt een jaar hard werken. Een snelle rekensom leert me (bij benadering) dat Spangas iets minder dan de helft van GTST aan soap in uren maakt. Als ze dat in een paar weken opgenomen krijgen vind ik dat best een prestatie.

Zijn daar eigenlijk interviews of zo van te vinden? Bij volwassen soaps krijg je bij elk jubileum wel een blik achter de schermen. Bij Spangas eigenlijk niet, en dat terwijl de serie al bijna net zo lang loopt als ONM bijvoorbeeld heeft gelopen. Voor een dagelijkse serie best knap
Vraag ik me ook af ja! Waar wordt het eigenlijk opgenomen en waar worden de buitenscenes opgenomen?
pi_190929932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:04 schreef RipCity het volgende:

[..]

Een heel seizoen wordt aan het begin van de zomervakantie opgenomen. Anders krijgen ze nooit al die figuranten bij elkaar. In paar weken staat alles erop.
In dit interview met de nieuwe acteurs van dit seizoen wordt gezegd dat ze ongeveer 20 afleveringen in 2 weken opnemen. Da's ongeveer een maand aan uitzendingen. Dit maal 8 maanden zou toch zo'n 4 maanden draaien betekenen.

Tevens vroegen ze hier om figuranten voor het huidige seizoen, in augustus. Ik heb ooit een oud interview gelezen waarin werd gezegd dat ze in maart begonnen met draaien, maar dat is wellicht ondertussen dus veranderd. Toch lijkt van slechts een paar weken draaien dus geen sprake.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 00:11 schreef sammie92 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af ja! Waar wordt het eigenlijk opgenomen en waar worden de buitenscenes opgenomen?
Over de locatie doen ze nogal geheimzinnig. Er zijn natuurlijk meerdere locaties van het Spangalis geweest. Over de locatie van het huidige is niet echt iets te vinden. Ik kom een paar keer (de bovenbouw van) College de Meer tegen, het Regio College in Zaandam wordt genoemd, al is daar volgens mij een vorige locatie van het Spangalis opgenomen, op een andere locatie van het Regio College
Maar uiteindelijk gaat het om dit gebouw. Waarschijnlijk in Amsterdam, en gezien de misschien toch langere draaiperiode ook niet (meer) in gebruik als schoolgebouw. Het valt me wel op dat ze, sinds ze op deze locatie filmen, op het schoolplein veel gebruik maken van schuttingen om het zicht weg te nemen.

Leuk om eens wat meer op te gaan letten, vaak kun je met een beetje oplettendheid de puzzelstukjes wel op zijn plek leggen. Ik vind het echter teveel moeite om er afleveringen voor terug te gaan kijken. Maar buitenopnames, zoals die van Elza en Laurens vandaag, zitten vaan vol details. Het lokaal van Madge bevindt zich ook op een verdieping met uitzicht volgens mij, eens opletten of daar wat te zien is in het vervolg.
't Echte en 't ware!
  woensdag 8 januari 2020 @ 06:18:22 #93
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_190930777
Volgens mij nemen ze alle scènes met figuranten (kinderen) op in de zomervakantie, maar de andere scènes (tussen de karakters, de lessen) buiten de vakantie.
Ik weet niet of het nog zo is maar in oudere seizoenen was het zo gefilmd dat er maar een paar extra mensen in de les zaten maar die zaten dan verspreid over het lokaal en ze filmden dan vooral de hoofdpersonen en dan zag je een of twee klasgenoten op de achtergrond.
En dan waren die klasgenoten duidelijk twintigers maar bij de schoolplein scènes liepen dan twaalfjarigen _O-

Er is zo'n youtubekanaal waar ze Spangas acteurs van de eerste seizoenen interviewen, daar komt dat ook voorbij (ik geloof in die met Avalanche).
pi_190944102
Ze nemen vaak ook buitenscenes op in parken, vooral twee seizoenen geleden. Vraag me dan ook altijd af of hoe ze mensen op straat weghouden van die opnames haha.
pi_190945005
Ik vind het verhaal van joris wel interessant, verder is het een beetje matig nog allemaal
"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl
pi_190949900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:31 schreef sammie92 het volgende:
Ze nemen vaak ook buitenscenes op in parken, vooral twee seizoenen geleden. Vraag me dan ook altijd af of hoe ze mensen op straat weghouden van die opnames haha.
Da's niet zo spannend. Vaak staan er dan bordjes met 'Attentie, opnames'. Soms mogen mensen gewoon door het beeld blijven lopen, soms worden ze omgeleid.

De buitenscène met Elza en Laurens is opgenomen in Amsterdam. Ze liepen langs een winkelgalerij en daar kon je duidelijk Assissa Consultancy tussen zien.
't Echte en 't ware!
pi_191056104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 06:45 schreef wisselstroompje het volgende:
Ik vind het verhaal van joris wel interessant, verder is het een beetje matig nog allemaal
Jammer dat het pesten van van Tiel met zo'n domper eindigde. Of die twee moeten nu een mooie band op gaan bouwen (waarbij van Tiel Joris uit zijn rolstoel krijgt?) anders had ik het ook liever wat hoger op zien lopen. Een overspannen docent hebben we nog nooit gezien toch? Da's wel een verhaal wat in deze tijd past.

Ik hoop ook dat de relatie van Dylan en Jackie op zijn einde loopt. Ik heb die twee nooit een leuk koppel gevonden. Dylan die uiteindelijk zijn liefde aan Sofie verklaart zou ook een openbaring zijn, wat zij er vervolgens ook mee doet.
't Echte en 't ware!
pi_191217724
Het wordt weer interessanter! De strijd tussen Maud & Filiz in de leerlingenraad wordt goed neergezet vind ik. Ik ben benieuwd welke moraal hier uiteindelijk als winnaar uit de bus komt.

Eindelijk is Jylan voorbij (hoe hadden we dat koppel moeten noemen? :P ) Ik hoop dat de verliefheid van Dylan op een docent niet in stilte eindigt, daar kunnen ze leuke dingen mee doen.

Otis in de dansschool vind ik altijd wel leuk en rondom Joris blijft het ook niet lang rustig. Het lijkt erop dat Laurens uiteindelijk alsnog geout gaat worden. Dat levert natuurlijk weer gedoe op tussen haar en Otis.

Ze zijn weer goed bezig! :D
't Echte en 't ware!
pi_191449580
Wanneer wordt Mo uit de serie geschreven? Verreweg een van de minste acteurs van spangas.
pi_191449754
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:45 schreef sammie92 het volgende:
Wanneer wordt Mo uit de serie geschreven? Verreweg een van de minste acteurs van spangas.
Ik vraag me af waarom hij van side-character ineens prominent is geworden. Het lijkt alsof Ramin nogal plotseling uit de serie ging vertrekken, omdat Mo veel van zijn verhalen heeft 'overgenomen.' Iemand voor Maud, iemand die altijd in de verkeerde situaties terecht komt. Kwam een beetje over als een 'easy win' aan het begin van dit seizoen. Hoewel ik hem met Joris best leuk vind.

Ook raar dat Jackie nu ineens vriendinnen met Elza is. Prima dat de echte strijd op den duur naar de achtergrond verdwijnt, maar het wordt nu wel een beetje gezapig met dat clubje.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')