abonnement Unibet Coolblue
pi_180296756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:18 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ooh, ja dat geloof ik wel. Dan kom je er vast ook helemaal in O+. Hm, ik luister(de) ook alleen maar oude Sigur Ros, en 5/6 jaar geleden live gezien maar de muziek stond zooooo hard.. Het was zo hard dat je echt niet meer kon horen wat hij nog eigenlijk deed, je hoorde alleen maar gedreun. Echt mega zonde

En var, gewoon alleen var? Wil wel checken :7
Dan waren wij waarschijnlijk op hetzelfde concert :P Paradiso was dat toen he? Kan me herinneren dat het geluid niet helemaal super was nee.


Enige album wat ze hebben overigens. Dit is een compilatiealbum van alles wat ze tot nu toe hebben _O- Maar zijn wel bezig met nieuw werk momenteel.

En niet op vinyl, hoereeerrreerennnn :( :'(
pi_180296786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan waren wij waarschijnlijk op hetzelfde concert :P Paradiso was dat toen he? Kan me herinneren dat het geluid niet helemaal super was nee.

Nee, Werchter (8>

En thanks :D
Baby darling doll face honey
pi_180296791
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:18 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ohgod, cherrylips is in Joosie veranderd! Maar wtf? :') _O-
Nee ik deel die morbide fascinatie niet :{w Denk dat de docenten gewoon even van ons af wouden zijn. _O-
mag het weten
  zaterdag 7 juli 2018 @ 00:22:29 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180296813
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh mij ook niet. Gevalletje omdat we er zijn... Zag wel flinke verschillen in grafmonumenten. Van super bombastisch tot ingetogen. Voelde eerst wel raar want wtf doe je daar als scholier.

Das wel nice. En wie zat er op het terras? HW zeker? :7
Ja, ik zat nog even lekker na te bieren :P. En je ziet dan meteen weer wat voor hoeren sommige vrouwen zijn, die drummer bijv is te lelijk om op te schijten, maar wel omringd door 15 vrouwen natuurlijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180296823
Wij gingen met school in Parijs naar de catacomben. Dat was een van de opties. Dus wij met een docent en vijf leerlingen naar die catacomben :')
Tap tap tap
pi_180296829
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nee, Werchter (8>

En thanks :D
Ow, ja ze spelen ook festivals :P Niet echt de juiste locatie voor die band hoewel Lowlands 2009 als ik me niet vergis wel erg tof scheen te zijn. Maar oke, toen waren ze nog niet echt heel bekend.
pi_180296835
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik zat nog even lekker na te bieren :P. En je ziet dan meteen weer wat voor hoeren sommige vrouwen zijn, die drummer bijv is te lelijk om op te schijten, maar wel omringd door 15 vrouwen natuurlijk :').
Typisch ja :')
pi_180296844
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Voornaamste reden om ooit weer terug te gaan naar Parijs. Twee keer naar die begraafplaats geweest, eerste keer met m'n ouders want die vinden dat ook wel interessant en later met een vriendin die totaal niet snapt wat ik zo boeiend vind aan begraafplaatsen en gewoon meteen weer weg wil. In Londen krijg ik haar ook nooit mee. Ze snapt mijn morbide fascinatie niet. Vreemd is dat.
Moet zeggen dat ik het een interessantere begraafplaats vond dan de doorsnee variant. En als je weet dat de zanger van daar ergens ook een graf heeft wil je die wel vinden natuurlijk. Omdat het kan. Was geen emo of goth op de middelbare.
mag het weten
pi_180296860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen met school in Parijs naar de catacomben. Dat was een van de opties. Dus wij met een docent en vijf leerlingen naar die catacomben :')
Dat vind ik wel weer tof _O_ maar dan zie je tenminste ook echt iets behalve stenen
Baby darling doll face honey
  zaterdag 7 juli 2018 @ 00:25:05 #285
47102 Elvi
miemkwien
pi_180296874
Ik ben meer van Vox Vulgaris. Die kent zelfs Faxie niet.
pi_180296877
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen met school in Parijs naar de catacomben. Dat was een van de opties. Dus wij met een docent en vijf leerlingen naar die catacomben :')
Ben ik ook in geweest. Wij gingen er met 20 doorheen in groepjes van twee. Vond het eerst nog wel dafuq is dit... Maar al snel was ik er wel klaar mee :')
mag het weten
pi_180296881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow, ja ze spelen ook festivals :P Niet echt de juiste locatie voor die band hoewel Lowlands 2009 als ik me niet vergis wel erg tof scheen te zijn. Maar oke, toen waren ze nog niet echt heel bekend.
Denk dat het wel prima was geweest als de muziek gewoon wat zachter stond.. Het was in een redelijk kleine tent dus was wel goede plek voor fijne sfeer. Natuurlijk is het geluid altijd wat slechter, maar het had wel gewoon goed optreden kunnen zijn. Nouja ach, jammmurrr
Baby darling doll face honey
pi_180296893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik zat nog even lekker na te bieren :P. En je ziet dan meteen weer wat voor hoeren sommige vrouwen zijn, die drummer bijv is te lelijk om op te schijten, maar wel omringd door 15 vrouwen natuurlijk :').
In een populaire muziekband zitten heeft zo zijn perks :+
mag het weten
pi_180296896
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik het een interessantere begraafplaats vond dan de doorsnee variant. En als je weet dat de zanger van daar ergens ook een graf heeft wil je die wel vinden natuurlijk. Omdat het kan. Was geen emo of goth op de middelbare.
De eerste keer dat ik er was wist ik nog niet wie Oscar Wilde was dus z'n graf zei me ook niks, de tweede keer wilde ik daar graag nog eens naartoe omdat ik toch veel van hem had gelezen.
Maar dat had ik in Londen ook: de eerste keer was voor m'n studie en toen zeiden al die dooien in de Westminster Abbey me niks, vorig jaar was ik er en had ik echt zoiets van "Omg ligt die hier, Wow!"
Tap tap tap
pi_180296904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef Elvi het volgende:
Ik ben meer van Vox Vulgaris. Die kent zelfs Faxie niet.
Duh, te vulgair dit dat :N
mag het weten
pi_180296909
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik er was wist ik nog niet wie Oscar Wilde was dus z'n graf zei me ook niks, de tweede keer wilde ik daar graag nog eens naartoe omdat ik toch veel van hem had gelezen.
Maar dat had ik in Londen ook: de eerste keer was voor m'n studie en toen zeiden al die dooien in de Westminster Abbey me niks, vorig jaar was ik er en had ik echt zoiets van "Omg ligt die hier, Wow!"
al die dooien :') :D
Baby darling doll face honey
pi_180296924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef Elvi het volgende:
Ik ben meer van Vox Vulgaris. Die kent zelfs Faxie niet.
Klinkt vaag bekend
  zaterdag 7 juli 2018 @ 00:27:59 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180296936
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

In een populaire muziekband zitten heeft zo zijn perks :+
Ja ik weet dat het zo werkt, maar als die gast niet bekend was en hij had hun kant op gekeken hadden ze 112 gebeld :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180296944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het zo werkt, maar als die gast niet bekend was en hij had hun kant op gekeken hadden ze 112 gebeld :').
Misschien is ie wel heel aantrekkelijk :)
Baby darling doll face honey
pi_180296946
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Denk dat het wel prima was geweest als de muziek gewoon wat zachter stond.. Het was in een redelijk kleine tent dus was wel goede plek voor fijne sfeer. Natuurlijk is het geluid altijd wat slechter, maar het had wel gewoon goed optreden kunnen zijn. Nouja ach, jammmurrr
Ligt aan de installatie en geluidsman.

Ik ben elk jaar op een festival met 1 tent waar zo'n 1000 mensen in kunnen max en dat geluid is keer op keer subliem. Dat redden poppodia vaak niet.
pi_180296947
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het zo werkt, maar als die gast niet bekend was en hij had hun kant op gekeken hadden ze 112 gebeld :').
En zie daar de dubbele standaard in een notendop :P
mag het weten
pi_180296948
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ben ik ook in geweest. Wij gingen er met 20 doorheen in groepjes van twee. Vond het eerst nog wel dafuq is dit... Maar al snel was ik er wel klaar mee :')
Wij gingen ervandoor toen de docent stond af te rekenen boven dus die waren we kwijt daar beneden. En we waren daar ook alleen. Ik heb begrepen dat er tegenwoordig wachtrijen buiten staan maar toen waren we hele stukken helemaal alleen. Met een groepje van emo's.
Goed plan.

Je hebt in Rome trouwens een klein kerkje met een gang waar alles van botten is gemaakt, met de skeletten van monniken aan de muur enzo. Bizar. Moest ik natuurlijk naartoe.
Tap tap tap
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 7 juli 2018 @ 00:29:35 #298
186611 Haags
pi_180296962
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
pi_180296977
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik er was wist ik nog niet wie Oscar Wilde was dus z'n graf zei me ook niks, de tweede keer wilde ik daar graag nog eens naartoe omdat ik toch veel van hem had gelezen.
Maar dat had ik in Londen ook: de eerste keer was voor m'n studie en toen zeiden al die dooien in de Westminster Abbey me niks, vorig jaar was ik er en had ik echt zoiets van "Omg ligt die hier, Wow!"
Ja, precies. Toch mooi hoe je vaker ergens langs kunt gaan en toch telkens nieuwe dingen opvallen.
mag het weten
pi_180296981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ligt aan de installatie en geluidsman.

Ik ben elk jaar op een festival met 1 tent waar zo'n 1000 mensen in kunnen max en dat geluid is keer op keer subliem. Dat redden poppodia vaak niet.
Mja, de festivals waar ik ben geweest zijn de tenten wel zo groot dat kwaliteit van geluid gewoon achteruit gaat (+ gewoon grotere populaire festivals). Die festivals waar jij komt met weinig man ken ik niet, maar geloof je meteen dat het geluid goed is
Baby darling doll face honey
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')