Kleine front ends? als in ? voorbeelden?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat denken jullie van micro front-ends trouwens?
Zal even laptop pakken had een erg kort artikel gevonden wat het wel redelijk uitlegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kleine front ends? als in ? voorbeelden?
Het is het opdelen van de front-ends over meerdere delen inderdaad, zo krijg je loose coupling tussen de onderdelen en is een reactie op de steeds groter wordende front-ends inclusief diens frameworks.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kleine front ends? als in ? voorbeelden?
Hoe ga je dat vormgeven? Wordt het een website? En in PHP?quote:
Docker is wel gaaf hoor volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:04 schreef DevFreak het volgende:
Zeer gefrustreerd achter mijn rekenaar hier trouwens. Geen verstand van Docker. Wil het ook niet begrijpen. Blijf even lekker uit mijn veilige wereld ofzo
Ja, wordt een website + mobiele versie die je toe kunt voegen aan je homescreen ofzo. Uiteraard i.c.m. PHP.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe ga je dat vormgeven? Wordt het een website? En in PHP?![]()
Hom regards Flip.
Ah vet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja, wordt een website + mobiele versie die je toe kunt voegen aan je homescreen ofzo. Uiteraard i.c.m. PHP.
Ja surequote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah vet.![]()
Ga je die hier ook posten?
မေတ္တာဖြင့် Flip.
Cool.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja sureDuurt wel even hoor, ik werk nu 40 uur per week
ik bedoel: als ik niet had hoeven uitvogelen waar al die vage Docker foutmeldingen vandaan komen, had ik de issues al 10x op kunnen lossen.quote:
welke vage docker meldingen?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:18 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik bedoel: als ik niet had hoeven uitvogelen waar al die vage Docker foutmeldingen vandaan komen, had ik de issues al 10x op kunnen lossen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:04 schreef DevFreak het volgende:
Zeer gefrustreerd achter mijn rekenaar hier trouwens. Geen verstand van Docker. Wil het ook niet begrijpen. Blijf even lekker uit mijn veilige wereld ofzo
quote:
Hoover?quote:
Titel van het plaatje.quote:
Ik heb hem toch gelinkt naar het origineel. Kun je hier op fok ook een hover aan een plaatje hangen dan?quote:
Ah gezienquote:Op woensdag 25 juli 2018 13:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb hem toch gelinkt naar het origineel. Kun je hier op fok ook een hover aan een plaatje hangen dan?
Bedoel je A : 1 tabel met alle waardes die je kan hebben er in. en deze maak je op 1 veld de foreign Key relatie op aan naar Tabel A, B en C.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je hebt tabel x, en die moet een foreign key hebben naar of a of b of c, en in de toekomst komen hier nog meer bij, hoe zouden jullie dat maken in SQL?
Oh zie dat de relatielijntjes verkeerd zijn gegaan, let daar maar niet op.Het is een 1:n relatie, een a, b of c heeft 0 of meerdere x.
Zelf zat ik aan een koppeltabel te denken, alleen dan moet a, b of c een foreign key naar de koppeltabel hebben i.p.v. andersom, dat klinkt ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |