Hoe ga je dat vormgeven? Wordt het een website? En in PHP?quote:
Docker is wel gaaf hoor volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:04 schreef DevFreak het volgende:
Zeer gefrustreerd achter mijn rekenaar hier trouwens. Geen verstand van Docker. Wil het ook niet begrijpen. Blijf even lekker uit mijn veilige wereld ofzo
Ja, wordt een website + mobiele versie die je toe kunt voegen aan je homescreen ofzo. Uiteraard i.c.m. PHP.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe ga je dat vormgeven? Wordt het een website? En in PHP?![]()
Hom regards Flip.
Ah vet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja, wordt een website + mobiele versie die je toe kunt voegen aan je homescreen ofzo. Uiteraard i.c.m. PHP.
Ja surequote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah vet.![]()
Ga je die hier ook posten?
မေတ္တာဖြင့် Flip.
Cool.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja sureDuurt wel even hoor, ik werk nu 40 uur per week
ik bedoel: als ik niet had hoeven uitvogelen waar al die vage Docker foutmeldingen vandaan komen, had ik de issues al 10x op kunnen lossen.quote:
welke vage docker meldingen?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:18 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik bedoel: als ik niet had hoeven uitvogelen waar al die vage Docker foutmeldingen vandaan komen, had ik de issues al 10x op kunnen lossen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:04 schreef DevFreak het volgende:
Zeer gefrustreerd achter mijn rekenaar hier trouwens. Geen verstand van Docker. Wil het ook niet begrijpen. Blijf even lekker uit mijn veilige wereld ofzo
quote:
Hoover?quote:
Titel van het plaatje.quote:
Ik heb hem toch gelinkt naar het origineel. Kun je hier op fok ook een hover aan een plaatje hangen dan?quote:
Ah gezienquote:Op woensdag 25 juli 2018 13:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb hem toch gelinkt naar het origineel. Kun je hier op fok ook een hover aan een plaatje hangen dan?
Bedoel je A : 1 tabel met alle waardes die je kan hebben er in. en deze maak je op 1 veld de foreign Key relatie op aan naar Tabel A, B en C.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je hebt tabel x, en die moet een foreign key hebben naar of a of b of c, en in de toekomst komen hier nog meer bij, hoe zouden jullie dat maken in SQL?
Oh zie dat de relatielijntjes verkeerd zijn gegaan, let daar maar niet op.Het is een 1:n relatie, een a, b of c heeft 0 of meerdere x.
Zelf zat ik aan een koppeltabel te denken, alleen dan moet a, b of c een foreign key naar de koppeltabel hebben i.p.v. andersom, dat klinkt ook niet goed.
Nou ik bedoelde met de koppeltabel een tabel met en de foreign key naar de tabel a b of c en een foreign key naar tabel x, om deze te linken met elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bedoel je A : 1 tabel met alle waardes die je kan hebben er in. en deze maak je op 1 veld de foreign Key relatie op aan naar Tabel A, B en C.
of B: Meerdere tabellen kunnen al mijn waardes voor de foreign key relatie bevatten?
als het B is dan zou je een koppeltabel kunnen overwegen met daarin alle waardes uit A B en C?
Waarom? en hoeveel waardes verwacht je ?quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde met de koppeltabel een tabel met en de foreign key naar de tabel a b of c en een foreign key naar tabel x, om deze te linken met elkaar.
ទាក់ទងនឹងបញ្ហាប្រភេទ Flip.
Nou wat ik eigenlijk zoek is een manier om een relatie tussen tabel x en de tabellen a, b of c te hebben. Dus tabel x heeft of een a, of een b, of een c.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom? en hoeveel waardes verwacht je ?
Zoiets heet een polymorphic pivot table. Daarin zitten dus naast de fk van tabel x en de fk van tabel a, b of c ook de tabelnaam, die je gebruikt om je joins te construeren. Het is daarmee dus niet mogelijk om expliciete foreign key indices (en dus ook geen "on delete" etc clauses) te definieren omdat die per definitie maar naar 1 tabel kunnen refereren.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je hebt tabel x, en die moet een foreign key hebben naar of a of b of c, en in de toekomst komen hier nog meer bij, hoe zouden jullie dat maken in SQL?
Oh zie dat de relatielijntjes verkeerd zijn gegaan, let daar maar niet op.Het is een 1:n relatie, een a, b of c heeft 0 of meerdere x.
Zelf zat ik aan een koppeltabel te denken, alleen dan moet a, b of c een foreign key naar de koppeltabel hebben i.p.v. andersom, dat klinkt ook niet goed.
Ahhhhh ja, moest even nadenken maar hij klikt, dankjewel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zoiets heet een polymorphic pivot table. Daarin zitten dus naast de fk van tabel x en de fk van tabel a, b of c ook de tabelnaam, die je gebruikt om je joins te construeren. Het is daarmee dus niet mogelijk om expliciete foreign key indices (en dus ook geen "on delete" etc clauses) te definieren omdat die per definitie maar naar 1 tabel kunnen refereren.
Correct of je maakt meerdere kleinere Referentie tables maar dan kan je niet in tabel X je main table naar 1 veld verwijzen maar zal je verschillende velden in Tabel X moeten gebruiken. en dan kan je het wel bereiken maar dan heb je niet (A || B || C) maar A & B & C en dat lijkt me niet wat je wilt?quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ahhhhh ja, moest even nadenken maar hij klikt, dankjewel.![]()
Maar dan kan ik niet een echte Postgresql foreign key maken toch? Gewoon een number field? Omdat ik bij references niet meerdere tabellen in kan vullen denk ik.
בעסטע גרוסען Flip.
Ja precies ik wil (A || B || C || ... || Z)quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Correct of je maakt meerdere kleinere Referentie tables maar dan kan je niet in tabel X je main table naar 1 veld verwijzen maar zal je verschillende velden in Tabel X moeten gebruiken. en dan kan je het wel bereiken maar dan heb je niet (A || B || C) maar A & B & C en dat lijkt me niet wat je wilt?
Hoe ga je het oplossen?quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies ik wil (A || B || C || ... || Z)
duidelijk thanks beide.![]()
![]()
![]()
![]()
Srdačni pozdravi Flip.
Ik maak een polymorpic pivot table tussen de groep tabellen a, b, c en tabel x.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |