abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:41:35 #126
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183412431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:33 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat de community iets vindt betekent niet dat ik of de schrijver van de manga zelf hoef te buigen naar die mening. :{w

Waarom denk je dat die scanners van the Frieza corps al snel niet meer gebruikt werden voor power scaling? Omdat het toekomstige verhalen in een hoekje drukt.
Dat powerscaling niet meer relevant is, betekent het niet dat het een excuus is voor hele goedkope wendingen. :') Zoals ik zei: Ultra Instinct kon prima op een andere manier gentroduceerd worden. Of in de vorige arc: Goku die uit het niets de Hakai tegen Zamasu gebruikte. Slaat totaal nergens op. Ik zeg niet dat de anime perfect is, maar de manga laat grote steken vallen wanneer die dat doet.
  woensdag 28 november 2018 @ 00:29:15 #127
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183414032
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat powerscaling niet meer relevant is, betekent het niet dat het een excuus is voor hele goedkope wendingen. :') Zoals ik zei: Ultra Instinct kon prima op een andere manier gentroduceerd worden. Of in de vorige arc: Goku die uit het niets de Hakai tegen Zamasu gebruikte. Slaat totaal nergens op. Ik zeg niet dat de anime perfect is, maar de manga laat grote steken vallen wanneer die dat doet.
H is ook geen goedkope wending, het is eerder in de serie al opgezet.
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 07:43:27 #129
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183414181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 07:10 schreef Kamina het volgende:

[..]

H is ook geen goedkope wending, het is eerder in de serie al opgezet.
Oh ja? Ik heb nergens eerder gezien dat de allerzwakste zich staande hield tegen de allersterkste, met uitzondering van rage boosts. Man, man, man, met je nay-say-antwoorden van "het is gewoon zo" ben je doodvermoeiend. Je begreep eerder al niet eens de positie van Super Dragon Ball Heroes en zag het als een voortzetting van de serie. Corrigeerde ik je, bleef je ook je kop in het zand steken. Take an L. :')
pi_183414905
quote:
13s.gif Op woensdag 28 november 2018 07:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh ja? Ik heb nergens eerder gezien dat de allerzwakste zich staande hield tegen de allersterkste, met uitzondering van rage boosts. Man, man, man, met je nay-say-antwoorden van "het is gewoon zo" ben je doodvermoeiend. Je begreep eerder al niet eens de positie van Super Dragon Ball Heroes en zag het als een voortzetting van de serie. Corrigeerde ik je, bleef je ook je kop in het zand steken. Take an L. :')
Heroes is gewoon fanfic gemaakt door de makers. Rotzooi dus.

Als je wat aandacht zou besteden aan het verhaal dan zou je eerder hebben gezien dat powerscaling sinds de Frieza saga werd afgeserveerd. Het is me eerder opgevallen dat je weinig snapt van anime en de cultuur die erachter zit. Maakt niet uit, maar kom dan niet met drogredenen als 'ja, maar zij zeggen het ook'. DB is een grote invloed geweest voor de manga/anime stroming, maar die is inmiddels ver voorbij deze serie gegroeid.

Als DB vandaag de dag zonder zijn bekendheid zou verschijnen, dan zou het keihard floppen. Het is gewoon geen goede serie, deels te danken aan de schrijver, deels aan de studio en deels aan de kijkers.
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 11:21:23 #131
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183416536
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:16 schreef Kamina het volgende:

[..]

Heroes is gewoon fanfic gemaakt door de makers. Rotzooi dus.

Als je wat aandacht zou besteden aan het verhaal dan zou je eerder hebben gezien dat powerscaling sinds de Frieza saga werd afgeserveerd. Het is me eerder opgevallen dat je weinig snapt van anime en de cultuur die erachter zit. Maakt niet uit, maar kom dan niet met drogredenen als 'ja, maar zij zeggen het ook'. DB is een grote invloed geweest voor de manga/anime stroming, maar die is inmiddels ver voorbij deze serie gegroeid.

Als DB vandaag de dag zonder zijn bekendheid zou verschijnen, dan zou het keihard floppen. Het is gewoon geen goede serie, deels te danken aan de schrijver, deels aan de studio en deels aan de kijkers.
Als je je eigen posts terugleest in dit topic, zie je dat je zelf nog dacht dat Heroes een voortzetting was van het moment na het toernooi. Ik sprak je erop aan van hoe je het moest zien, je draaide er omheen, en nu doe je alsof je het allang wist. :') En ik heb nergens beweerd dat ik een doorgewinterde animefan ben. Integendeel, ik heb altijd benadrukt dat dit de enige anime is waar ik naar kijk, dus wel een zwaktebod dat je mij daarop aanvalt. Dus ja, stating the obvious geeft je geen punten. Maar goed, als je het op drogredenen wilt gooien: ik zei al dat het gebrek aan powerscaling geen excuus is voor een zwak script. Kan je wel de stropop gebruiken van dat ik me te veel richt op powerscaling en dat ik dat van de scouters vergeten ben, maar ik vind het verhaal gewoon slecht geschreven: Ultra Instinct kon op een mooiere manier gentroduceerd worden. Daar gaat het om. De manier van de anime is bijvoorbeeld al een betere. Ook al negeer je powerscaling en gebruik je shortcuts: Roshi vs Jiren is over the top en gaat te ver naar mijn mening. Net als Goku die de Hakai kan. Lekker de doelpalen verschuiven om een punt te maken en dan anderen aanvallen op drogredenen. :') Een ad populum is inderdaad een drogreden, maar als de hele community zo eensgezind is over dat van Roshi, geeft dat toch wel een signaal af van dat er iets niet klopt. Maar omdat uitgerekend Kamina anders denkt, is het natuurlijk goed. :') Take the L.
  woensdag 28 november 2018 @ 12:29:13 #132
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183417452
UPDATE!!! *O*

DE FILM IS BEVESTIGD VOOR EEN NEDERLANDSE RELEASE OP DONDERDAG 24 JANUARI 2019!!!

https://www.pathe.nl/film/24412/dragon-ball-super-broly

Check hun 'Tweets en antwoorden' op Twitter!
pi_183417867
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als je je eigen posts terugleest in dit topic, zie je dat je zelf nog dacht dat Heroes een voortzetting was van het moment na het toernooi. Ik sprak je erop aan van hoe je het moest zien, je draaide er omheen, en nu doe je alsof je het allang wist. :') En ik heb nergens beweerd dat ik een doorgewinterde animefan ben. Integendeel, ik heb altijd benadrukt dat dit de enige anime is waar ik naar kijk, dus wel een zwaktebod dat je mij daarop aanvalt. Dus ja, stating the obvious geeft je geen punten. Maar goed, als je het op drogredenen wilt gooien: ik zei al dat het gebrek aan powerscaling geen excuus is voor een zwak script. Kan je wel de stropop gebruiken van dat ik me te veel richt op powerscaling en dat ik dat van de scouters vergeten ben, maar ik vind het verhaal gewoon slecht geschreven: Ultra Instinct kon op een mooiere manier gentroduceerd worden. Daar gaat het om. De manier van de anime is bijvoorbeeld al een betere. Ook al negeer je powerscaling en gebruik je shortcuts: Roshi vs Jiren is over the top en gaat te ver naar mijn mening. Net als Goku die de Hakai kan. Lekker de doelpalen verschuiven om een punt te maken en dan anderen aanvallen op drogredenen. :') Een ad populum is inderdaad een drogreden, maar als de hele community zo eensgezind is over dat van Roshi, geeft dat toch wel een signaal af van dat er iets niet klopt. Maar omdat uitgerekend Kamina anders denkt, is het natuurlijk goed. :') Take the L.
Je hebt drakenballen in je ogen, want ik wist niets van Heroes, en heb ook nooit anders beweerd.

Ultra Instinct is gemaakt onder druk van de studio op basis van de fans, die al heel lang een super sayajin wilden met lang en grijs haar.

Roshi was altijd al sterker dan ie leek, ook volgens de cannon. Zie zijn bodybuilders lichaam in de Frieza saga. ;)
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 13:00:22 #134
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_183417880
quote:
Yūya Takahashi is een genie. Hoe vaker ik de trailers en AMV's zie, hoe meer ik er van versteld sta hoe ongelooflijk goed bepaalde delen er uit zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koffieplanter op 28-11-2018 13:07:35 ]
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 28 november 2018 @ 13:06:00 #135
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_183417965
Buiten een paar spoilers die heel duidelijk waren (zoals de canon-wording van you know who) ben ik nog volledig clean, maar ik begin er steeds banger voor te worden dat de rebellion van Bardock of eruit geknipt is, of stevig een retcon heeft ondergaan. Dat zou ik toch wel erg treurig vinden.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Games woensdag 28 november 2018 @ 13:08:52 #136
181272 crew  Noppie2000
pi_183418023
quote:
4s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:29 schreef Gary_Oak het volgende:
UPDATE!!! *O*

DE FILM IS BEVESTIGD VOOR EEN NEDERLANDSE RELEASE OP DONDERDAG 24 JANUARI 2019!!!

https://www.pathe.nl/film/24412/dragon-ball-super-broly

Check hun 'Tweets en antwoorden' op Twitter!
Subbed of pass :{w
  woensdag 28 november 2018 @ 13:16:17 #137
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183418154
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:59 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je hebt drakenballen in je ogen, want ik wist niets van Heroes, en heb ook nooit anders beweerd.

Ultra Instinct is gemaakt onder druk van de studio op basis van de fans, die al heel lang een super sayajin wilden met lang en grijs haar.

Roshi was altijd al sterker dan ie leek, ook volgens de cannon. Zie zijn bodybuilders lichaam in de Frieza saga. ;)
Nee, inderdaad. Je blaatte onzin uit en droop langzaam af toen ik je het uitlegde. Bron voor je tweede bewering? :') Roshi was inderdaad altijd al sterker dan ie leek, maar niet op freaking Jiren-level. _O- Je gewurm wordt met elke post triester.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Yūya Takahashi is een genie. Hoe vaker ik de trailers en AMV's zie, hoe meer ik er van versteld sta hoe ongelooflijk goed bepaalde delen er uit zien.
Ziet er inderdaad prachtig uit. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Subbed of pass :{w
Ik ga toch wel, ongeacht de versie. Eerste film van de franchise die naar de Nederlandse bioscopen komt. En de bios geeft een hele andere ervaring dan thuis droog achter mijn laptopje kijken. :P Maar inderdaad liever de sub als ik de keuze zou hebben. ^O^
  Redactie Games woensdag 28 november 2018 @ 13:17:50 #138
181272 crew  Noppie2000
pi_183418182
quote:
99s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga toch wel, ongeacht de versie. Eerste film van de franchise die naar de Nederlandse bioscopen komt. En de bios geeft een hele andere ervaring dan thuis droog achter mijn laptopje kijken. :P Maar inderdaad liever de sub als ik de keuze zou hebben. ^O^
Ik waarschijnlijk ook wel hoor :@ Wel liever subbed, doet me meer dan dubbed. Denk omdat ik heel Super subbed heb gekeken. DBZ kijk ik weer liever in het Engels, want voor het eerst op Cartoon Network gekeken :D
  woensdag 28 november 2018 @ 13:20:01 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183418222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik waarschijnlijk ook wel hoor :@ Wel liever subbed, doet me meer dan dubbed. Denk omdat ik heel Super subbed heb gekeken. DBZ kijk ik weer liever in het Engels, want voor het eerst op Cartoon Network gekeken :D
Precies hetzelfde hier. :D
  woensdag 28 november 2018 @ 14:19:48 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183419199
Het is officieel! *O* Zowel de Japanse als de Engelse dub!

quote:
Amsterdam, 28/11/18
PERSBERICHT



DRAGON BALL SUPER: BROLY krijgt een bioscooprelease
De nieuwste film in de razend populaire Japanse Dragon Ball reeks is vanaf 24 januari te zien

Dragon Ball, een van de meest populaire mangaseries uit Japan, komt met een nieuwe film die ook in de Nederlandse bioscopen te zien is. De twintigste film in deze reeks, DRAGON BALL SUPER: BROLY, wordt uitgebracht door distributeur Periscoop Film en is vanaf 24 januari te zien in o.a. Path en onafhankelijke filmtheaters. De film wordt in twee versies vertoond, de originele Japanse versie en een Engelse dub, beiden met Nederlandse ondertiteling.

De film DRAGON BALL SUPER: BROLY is gebaseerd op het originele verhaal, scenario en de character ontwerpen van schepper Akira Toriyama en heeft een gemoderniseerde grafische stijl die herinnert aan de klassieke Dragon Ball mangaserie. Het is de eerste uit de serie Dragon Ball Super en de twintigste film in de gehele Dragon Ball reeks. De televisieserie, waaronder Dragon Ball Z, was lange tijd ook te zien op de Nederlandse televisie en welbekend onder de liefhebbers.

In deze film zullen de protagonisten Goku en Vegeta geconfronteerd worden met de macht en kracht van de legendarische Super Saiyan Broly en gaan zij hun dodelijkste uitdaging ooit aan. Zullen zij genoeg kracht hebben om hun thuis te beschermen?

EINDE PERSBERICHT

2018 | Japan | 100 min | Japanse & Engelse versie | Nederlandse ondertiteling
VANAF 24 JANUARI IN DE BIOSCOOP

Bron.

https://periscoopfilm.nl/dragonball/

[ Bericht 14% gewijzigd door Gary_Oak op 28-11-2018 14:37:20 ]
  woensdag 28 november 2018 @ 15:30:26 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  Redactie Games woensdag 28 november 2018 @ 16:00:02 #142
181272 crew  Noppie2000
pi_183420865
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_183423900
quote:
99s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Je blaatte onzin uit en droop langzaam af toen ik je het uitlegde. Bron voor je tweede bewering? :') Roshi was inderdaad altijd al sterker dan ie leek, maar niet op freaking Jiren-level. _O- Je gewurm wordt met elke post triester.
Je kan het zelf terugkijken: op n moment kwam de fighting skill van Roshi even uit boven dat van Jiren. Door ervaring, meer niet. Heel even gaf Roshi blijk van de pure warriors spirit, of zoals dat heet in DBS, Ultra Instinct.

Weet niet waarom je zo op je pik getrapt doet omdat ik iets benoem dat in deze animatieserie gebeurt. :?
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 19:01:53 #144
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183424160
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:49 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je kan het zelf terugkijken: op n moment kwam de fighting skill van Roshi even uit boven dat van Jiren. Door ervaring, meer niet. Heel even gaf Roshi blijk van de pure warriors spirit, of zoals dat heet in DBS, Ultra Instinct.

Weet niet waarom je zo op je pik getrapt doet omdat ik iets benoem dat in deze animatieserie gebeurt. :?
Roshi had dus gn Ultra Instinct h. Heb je het zelf wel goed gelezen? Maareh, kom je nog met die bron waarin staat dat Ultra Instinct speciaal is gemaakt voor fans die een Super Saiyan wilden met lang en grijs haar, ook al heeft Ultra Instinct helemaal geen lang haar? Je had toch zo veel kennis van anime?

Omdat je dus onzin blaat als bovenstaande, dat als waarheid verkondigt en je in drogredenen wurmt als ik je erop aanspreek.
pi_183424320
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:01 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Roshi had dus gn Ultra Instinct h. Heb je het zelf wel goed gelezen? Maareh, kom je nog met die bron waarin staat dat Ultra Instinct speciaal is gemaakt voor fans die een Super Saiyan wilden met lang en grijs haar, ook al heeft Ultra Instinct helemaal geen lang haar? Je had toch zo veel kennis van anime?
Dat zeg ik toch ook niet. Nogmaals, haal die ballen uit je ogen. En als je dat gedaan hebt, ga je eens verdiepen in de achtergrond van de serie waar je zo overheen cumt alsmaar. Je bent jezelf echt voor lul aan het zetten met je onwetende fanboy gedrag. ;(

quote:
Omdat je dus onzin blaat als bovenstaande, dat als waarheid verkondigt en je in drogredenen wurmt als ik je erop aanspreek.
Je punt herhalen er vanuitgaande dat je dan een punt maakt is ook een drogreden.
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 19:15:00 #146
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_183424490
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:01 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Roshi had dus gn Ultra Instinct h. Heb je het zelf wel goed gelezen? Maareh, kom je nog met die bron waarin staat dat Ultra Instinct speciaal is gemaakt voor fans die een Super Saiyan wilden met lang en grijs haar, ook al heeft Ultra Instinct helemaal geen lang haar? Je had toch zo veel kennis van anime?

Omdat je dus onzin blaat als bovenstaande, dat als waarheid verkondigt en je in drogredenen wurmt als ik je erop aanspreek.
Dan nog, in alle gevechten die roshi in DB gehad heeft, heeft hij er nog nooit een buiten zn eigen initiatief om verloren, hij had er geen zin in en gaf op tegen Tien, of offerde zich zelf op(tegen King Piccolo), terwijl hij in die tijd altijd wel dat soort truukjes uitvoerde,om er daarna achter te komen dat die truukjes niet werkten bij tegenstanders die veel sterker waren.

Daarbij mag Jiren niemand doden en is hij de laatste van U11 dus hij zal wel gek zijn om zn volle kracht tegen een oude man te gebruiken...Het is soieta als in slowmotion een bepaald truukje uitvoeren, zodat zn pupil opeens een ideetje krijgt.

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-11-2018 19:20:22 ]
  woensdag 28 november 2018 @ 19:29:47 #147
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183424951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:07 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet. Nogmaals, haal die ballen uit je ogen. En als je dat gedaan hebt, ga je eens verdiepen in de achtergrond van de serie waar je zo overheen cumt alsmaar. Je bent jezelf echt voor lul aan het zetten met je onwetende fanboy gedrag. ;(
"Heel even gaf Roshi blijk van de pure warriors spirit, of zoals dat heet in DBS, Ultra Instinct." Je zegt letterlijk dat zijn warriors spirit Ultra Instinct is. Leer schrijven, mafkees. Maar ik vraag nu al drie keer om een bron voor die andere bewering. Komt ie nog of trek je je weer schoorvoetend terug?

quote:
[..]

Je punt herhalen er vanuitgaande dat je dan een punt maakt is ook een drogreden.
Waarom doe je het dan? :')
  woensdag 28 november 2018 @ 19:32:52 #148
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183425019
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dan nog, in alle gevechten die roshi in DB gehad heeft, heeft hij er nog nooit een buiten zn eigen initiatief om verloren, hij had er geen zin in en gaf op tegen Tien, of offerde zich zelf op(tegen King Piccolo), terwijl hij in die tijd altijd wel dat soort truukjes uitvoerde,om er daarna achter te komen dat die truukjes niet werkten bij tegenstanders die veel sterker waren.

Daarbij mag Jiren niemand doden en is hij de laatste van U11 dus hij zal wel gek zijn om zn volle kracht tegen een oude man te gebruiken...Het is soieta als in slowmotion een bepaald truukje uitvoeren, zodat zn pupil opeens een ideetje krijgt.
Dan nog vind ik het gewoon enorm belabberd uitgewerkt, zelfs als Jiren zich inhield en je powerscaling negeert. Het was inderdaad wel een demonstratie voor Goku hoe je moet bewegen ja, dat zei hij ook.
pi_183425090
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

"Heel even gaf Roshi blijk van de pure warriors spirit, of zoals dat heet in DBS, Ultra Instinct." Je zegt letterlijk dat zijn warriors spirit Ultra Instinct is. Leer schrijven, mafkees. Maar ik vraag nu al drie keer om een bron voor die andere bewering. Komt ie nog of trek je je weer schoorvoetend terug?
Ik schreef ook 'heel even', dus lees het nog eens voor je het schrijven van anderen gaat bekritiseren.

Dit is de figuur waar de fanboys zo om zaten te kwijlen na GT:

Of je doet ff een Google Image search op 'ssj5'.

UI heeft inderdaad geen lang en grijs haar, maar grijs haar, en dat was opzettelijk gedaan. Volgens mij heb je weer iets gelezen dat ik niet schreef.

quote:
[..]

Waarom doe je het dan? :')
'Nee, jij bent stom! :6 ' :R

[ Bericht 2% gewijzigd door Kamina op 28-11-2018 19:43:32 ]
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 19:37:03 #150
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_183425123
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het gewoon enorm belabberd uitgewerkt, zelfs als Jiren zich inhield en je powerscaling negeert. Het was inderdaad wel een demonstratie voor Goku hoe je moet bewegen ja, dat zei hij ook.
Ach 3x achter elkaar de mafuba doen, terwijl je de laaste keer dat je die deed overleed is natuurlijk ook een beetje overkill.

Daarbij had het tournament niks met powerscaling te maken, aangezien er regels waren die de mogelijkheid tot bewegen beperkten(niet mogen vliegen, niet mogen doden, geen wapens gebruiken)tenzij de zeno's het goed vonden, dus tsja het is mssn een beetje rommelig geschreven, maar dat gold net zo goed voor de anime.

Waar dat Roshi gedeelte mssn een beetje overkill is, vind ik de strategie toss Freeza en 17 dan wel weer beter gedaan, alsmede de death ball en de manier waarop ze uiteindelijk winnen.

[ Bericht 25% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-11-2018 19:44:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')