abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:50:08 #201
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180547442
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klinkt fijn

Oh haha stonden die op pitfest dan heb ik ze misschien wel gezien
we hebben ze net gemist, trapten het festival aan een dagje
nee, jij dan!
pi_180553967
72. Joe Cocker - Sheffield Steel



Ruby Lee was mij kennismaking met Joe Cocker. Dit blijft mijn favoriete album van hem.


  woensdag 18 juli 2018 @ 11:15:59 #203
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180554250
DD91: Boudewijn de Groot - Dubbel Twee



|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_180554872
73. Joe Cocker - Cocker



Van mijn favoriete Cocker-album naar mijn minst favoriete (in mijn bezit, want hij heeft later nog veel meer meuk gemaakt).
Behoorlijk overgeproduceerd, doet me soms een beetje aan John Farnham denken, brrrr :{w

Maar, wel met deze klassieker(ook al is ook daarvan het origineel beter):
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 19:15:04 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180565072
Plaat 82



Nee ik heb niet bij dago's ouders de platenkast geplunderd maar dus wel eentje die zij ook in de kast hebben staan, van de nederlandse prog rockers focus

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 20:35:48 #206
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180567201
Plaat 83



De franse band the feeling of love met reward your grace. Deze band zag ik in utrecht op koninginnenacht (ja toen was het nog geen koningsdag) als "voorprogramma" van bong-ra. Erg leuke noisey rock soms een beetje my bloody valentine achtig maar erg poppy. Tof plaatje



[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 18-07-2018 20:41:03 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 20:48:16 #207
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180567496
Bij nader inzien niet zo noisey als ik dacht eerder psychedelisch :) O+ herontdekken O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 21:19:13 #208
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180568194
Plaat 84



Weer een soundtrack (ik heb er behoorlijk wat eigenlijk) deze keer van film frank, frank in de film is een amalgaatje van allerhande fringe en outsider muzikanten. Snufjes roky, daniel johnston, de echte frank (sidebottom), snufje beefheart alles zit erin, en daarnaast is het gewoon een must see film voor iedereen die van raardere muziek houdt. De liedjes in de film zijn origineel en geweldig, (ook zitten er wat covers tussen) sommige zijn van frank solo en andere van de band soronprfbs waar frank zanger van is.

Ohja er zit ook een masker bij deze plaat :D

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 22:04:23 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180569267
Plaat 85



Godspeed you! black emperor met allelujah dont bend ascend... het was een tijd stil rond deze post rockers en ineens was deze er, heb ze live gezien op ATP en recent op Roadburn. Een dijk van een (live) band. Niet de uitvinders van het post-rock genre maar ze hebben het wel naar een ander niveau en vorm geduwd.

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:26:59 #210
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180576940


op het moment heb ik Honkin' Red Prysock op staan om de dag opgewekt te beginnen.
Ik vraag me wel eens af de muzikanten in die generatie wel door hadden hoeveel invloed ze hadden op het muzikale totaalbeeld.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180577002
Plaat 009:



Was hier ook opgewekt wakker worden hedenochtend.

Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_180578432
Ik ga ook een poging wagen. CD's welteverstaan want ik heb niet zoveel vinyl. De verzameling die ik ga beluisteren, zijn niet al mijn/onze platen. Het zijn 'de betere platen' en bijvoorbeeld geen klassiek en geen heel oude 'pubermeuk'. Zo zijn de platen ook georganiseerd. En het is een verzameling van platen van mijn vrouw en van mij (maar vooral toch van mij). Als er een dubieuze plaat tussen zit, de derde plaat bijvoorbeeld is een All Saints-plaat, kan ik mooi naar mijn vrouw wijzen.

Plaat 001
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Madonna

Prijsnummer:

Band laats nog gezien op BKS en dat was een tegenvaller. Maar ook ooit gezien in de Melkweg en toen was deze quote van Wikipedia accuraat "De band staat bekend om hun furieuze optredens waarbij de zangers Jason Reece en Conrad Keely elkaar afwisselen op zang, slagwerk en gitaar. Optredens eindigen vaak in het vernielen van instrumenten en apparatuur.".
Aldus.
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 11:18:32 #213
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180578743
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:02 schreef Z het volgende:
Ik ga ook een poging wagen. CD's welteverstaan want ik heb niet zoveel vinyl. De verzameling die ik ga beluisteren, zijn niet al mijn/onze platen. Het zijn 'de betere platen' en bijvoorbeeld geen klassiek en geen heel oude 'pubermeuk'. Zo zijn de platen ook georganiseerd. En het is een verzameling van platen van mijn vrouw en van mij (maar vooral toch van mij). Als er een dubieuze plaat tussen zit, de derde plaat bijvoorbeeld is een All Saints-plaat, kan ik mooi naar mijn vrouw wijzen.

Plaat 001
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Madonna

Prijsnummer:

Band laats nog gezien op BKS en dat was een tegenvaller. Maar ook ooit gezien in de Melkweg en toen was deze quote van Wikipedia accuraat "De band staat bekend om hun furieuze optredens waarbij de zangers Jason Reece en Conrad Keely elkaar afwisselen op zang, slagwerk en gitaar. Optredens eindigen vaak in het vernielen van instrumenten en apparatuur.".
_O_ nice :)

(het draaien van mijn platen vordert eigenlijk sneller dan verwacht dus misschien doe ik mijn cds hierna ook wel :) )

[ Bericht 2% gewijzigd door Bosbeetle op 19-07-2018 11:34:07 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180579534
Plaat 002
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Source Tags and Codes

Eén van de prijsnummers:

Deze plaat kreeg een 10 van Pitchfork. Daar kon lang niet iedereen zich in vinden. Wat ik me ervan kan herinneren was dat de plaat helemaal op z'n plaats was in de week/maand/jaar dat hij uitkwam. En het is gewoon een fantastische plaat vol goede nummers.
Aldus.
pi_180580824
Plaat 003
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - The Secret of Elena's Tomb

Prijsnummer:

Dit is een EP. Wat rustiger dan de vorige platen.
Aldus.
pi_180590993
74. Joe Cocker - Unchain my heart



En de laatste Joe Cocker. Fijne plaat wel, vooral het titelnummer.

  donderdag 19 juli 2018 @ 19:10:55 #217
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180591186
Begin nu aan LP 2 van mijn laatstgenoemde album.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 19:45:48 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180591996
Plaat 86



Gore - mean man's dream, instrumentaal trio uit nederland die in de jaren 90 erg toffe muziek maakten ik vind het lastig te omschrijven qua genre, is het hardcore, niet echt, is het metal zeker niet, is het tof :Y jazeker

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180592335
Plaat nummer 010:


Gezien in de Loudroom (eerst in Parkhof later in Victorie)in Alkmaar, op de eerste donderdag van de maand stond er dan een lekker luid bandje geprogrammeerd.

Dit leek en is eigenlijk niet helemaal mijn ding, doch ze bliezen de zaal weg. En dat met zijn twee drummert en toetsenist/zanger.Plaatje mee dus.

Onder andere deze cover van Nina Simone is op de plaat te vinden.


als u de studioversies prefereert. Maar bij deze band zou ik zeggen LIVE.

Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 21:18:26 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180594293
Plaat 87



erm ja gnaw their tongues, dit gaven ze gratis weg denk dat ze ze aan de straatstenen niet kwijt konden, niet helemaal aan mij besteed eigenlijk maar ik draai hem toch maar (voor de eerste keer trouwens :') )

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 21:19:41 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180594331
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2018 19:59 schreef pipster het volgende:
Plaat nummer 010:
[ afbeelding ]

Gezien in de Loudroom (eerst in Parkhof later in Victorie)in Alkmaar, op de eerste donderdag van de maand stond er dan een lekker luid bandje geprogrammeerd.

Dit leek en is eigenlijk niet helemaal mijn ding, doch ze bliezen de zaal weg. En dat met zijn twee drummert en toetsenist/zanger.Plaatje mee dus.

Onder andere deze cover van Nina Simone is op de plaat te vinden.


als u de studioversies prefereert. Maar bij deze band zou ik zeggen LIVE.

twee drummers is altijd een pré :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 19 juli 2018 @ 21:28:01 #222
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180594563
Het is best geinig hoor Boudewijn de Groot, maar ik heb nog 9 kanten van hem te gaan. :|W
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_180594621
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Het is best geinig hoor Boudewijn de Groot, maar ik heb nog 9 kanten van hem te gaan. :|W
_O-

Gelukkig heb ik daar minder last van met de Boris discografie. Moet weer eens wat albums luisteren :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 21:31:15 #224
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180594665
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Het is best geinig hoor Boudewijn de Groot, maar ik heb nog 9 kanten van hem te gaan. :|W
:D

(ik heb de 12 cd box in de kast staan dus als ik mijn cds nog ga doen moet ik ook nog al zn albums door :D )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 21:52:41 #225
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180595244
Plaat 88



Moonshine van het nederlandse bandje halfway station, heb deze lui een geweldig concert zien geven op het strand bij een plas op het festival festifarm, ze gaven een concertje met traporgel en andere acoustische instrumenten ook electrisch waren ze erg leuk, heb toen maar een plaat gekocht

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')