Google zegt dat het een Tom Tom Golfer 2 is, met allerlei golf opties.quote:
Daar is het dan wel koel genoeg voor...quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, veel te warm voor. Ik ben aan het strijken
Deden ze expres!quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit sukje stond ons karretje een paar minuten stil
waar blijft de kwarktaart?quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die zit komende weekend in de eftelingquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:32 schreef CindieY het volgende:
Ik had een verkoper aan de deur en hoorde dit uit de woonkamer komen. Die zal wel denken![]()
Daar lijkt het me ook veel te warm voorquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het moet toch een keer gebeuren. Het ziet er niet naar uit dat het weer slechter wordt voorlopig.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is het dan wel koel genoeg voor...
quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:37 schreef ToT het volgende:
We hebben de buren ook aangeraden om naar de Efteling te gaan.
De jongste herhaalt sowieso vaal dingen tot in den treure wat hij hoort.
Gaan ze bijvoorbeeld naar de kerk toe, hoor je echt MAANDENLANG te pas en te onpas: "HAAA-JEJOEJA! HAJEJOEJA! HAJEJOEJA!"
Dus over een tijdje horen we de hele tijd: TAAA ta ta TAAA ta ta TA ta ta!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:37 schreef ToT het volgende:
We hebben de buren ook aangeraden om naar de Efteling te gaan.
De jongste herhaalt sowieso vaal dingen tot in den treure wat hij hoort.
Gaan ze bijvoorbeeld naar de kerk toe, hoor je echt MAANDENLANG te pas en te onpas: "HAAA-JEJOEJA! HAJEJOEJA! HAJEJOEJA!"
Dus over een tijdje horen we de hele tijd: TAAA ta ta TAAA ta ta TA ta ta!![]()
![]()
het is een supergaaf stoer horloge, maar het golfen moet ik nog steeds zelf doenquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google zegt dat het een Tom Tom Golfer 2 is, met allerlei golf opties.
Geen idee dat dat bestond, het ziet er ook niet uit als een horloge.
Ik dacht dat je dan ballen met GPS detectie terug kon vinden of zo...
Of Strike It Up van Black Box...quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:40 schreef cafca het volgende:
Je had ook gewoon Iron Maiden kunnen draaien voor Diaan
heb ik ook overwogen maar daar ben ik net niet helemaal fan vanquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:40 schreef cafca het volgende:
Je had ook gewoon Iron Maiden kunnen draaien voor Diaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |