sjon is lief maar weet het gewoon niet zo goed te uitenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:26 schreef yvondenise het volgende:
ik kijk nog niet veel,maar als ik kijk hoor ik die ellendige John,wat een galbak die vent zeg.
Sjon is ook goed met jonge mensen em motiveert ze met zijn opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sjon maakt makkelijk een praatje mensen hebben affiniteit hij is een voorbeeld ze hebben sympatie met Sjon, sjon is een uitspringer.
John klaagt veel maar komt nooit met concrete oplossingen of goede ideeën.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:26 schreef yvondenise het volgende:
ik kijk nog niet veel,maar als ik kijk hoor ik die ellendige John,wat een galbak die vent zeg.
Hij moet gewoon niet blijven zeiken en ze klauwen laten wapperen,quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjon is lief maar weet het gewoon niet zo goed te uiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Sjon liefquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjon is lief maar weet het gewoon niet zo goed te uiten
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet blijven zeiken en ze klauwen laten wapperen,
zo komt dat fantastische bouwwerk nooit af.Verdorie daar zou je opzich in kunnen wonen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Hij had beter zijn budget kunnen houden voor het hout.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik bedoel besef wel mensen, het is een bak ellende wat hij aanricht, maar hey wel gewoon budget voor hout van de kisies voor ingeleverd!
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet blijven zeiken en ze klauwen laten wapperen,
zo komt dat fantastische bouwwerk nooit af.staat zijn bouwtekening ergens online eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet John toch nog iets goedquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Angela schijnt John`s naam te roepen wanneer ze klaarkomt.
Zo iemand kan niet eens een fatsoenlijke tekening makenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
staat zijn bouwtekening ergens online eigenlijk?
Angela Merkel?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Angela schijnt John`s naam te roepen wanneer ze klaarkomt.
En Jeff hoeft natuurlijk niet voor zichzelf te zorgenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Zo is dat, jeffry heeft hele dag staan scheppen, lekker douchen kerel, daarna ff bijvullen, niks aan het handje.
Met of zonder happy end?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:32 schreef Bananenbennie het volgende:
brandon heeft een geniaal idee, sanne moet massages gaan geven
Kan Brandon zelf niet de vrouwtjes naar een happy end masseren?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:32 schreef Bananenbennie het volgende:
brandon heeft een geniaal idee, sanne moet massages gaan geven
Met sanne alleen unhappy endingsquote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:33 schreef Tengano het volgende:
John gaat nu ook al stoer doen over wat ie allemaal weet van Charley
Ga jij dat serieus uitzoeken?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Ljubljana Swansie?
Heel Oostenrijk is gewitterfrei.
Ik las weer verkeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:36 schreef Bananenbennie het volgende:
sanne wil 10 kankworsten maken en uitdelen, mag niet van sjon
Ow, daarom is het zo stil hierquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:39 schreef formule het volgende:
Off Topic,ik kijk naar allemaal getatoeëerde voetballers
logisch, worst is voor sjonquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:36 schreef Bananenbennie het volgende:
sanne wil 10 kankworsten maken en uitdelen, mag niet van sjon
Er hangen daar tl-lichtbakken, zeker al 'n weekquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik zie nu pas dat ze lichtgaten in het plafond hebben gemaakt.
Vandaar dat er duidelijker beeld is van de mensen onder de overkapping.
[ afbeelding ]
gaat lekker man topquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:36 schreef snetje het volgende:
Goh ..eindelijk eens wat moestuin..
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:
leuk hoe Sanne Gerrit steeds de poes voorhoudt
Viezerikquote:
Want haar ex streamt ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:43 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
hem opgeilt maar hij mag er niet aan zitten
Die bedoel ik niet, zoals je ziet zijn er echt gaten gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er hangen daar tl-lichtbakken, zeker al 'n week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |