quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:53 schreef formule het volgende:
John is de bescheidenheid zelf, zeg ik dat goed ?
Dat is ook zo kut!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze zich aan het eerste plan hadden gehouden...gewoon een paar 'vaste' bezoekers...maar nee, sjon mike en jessie moesten weer iets vipperigs doen, 500 man weet ik veel...sukkeltjes
En een hele lieve, zorgzame man, die echt het beste met zijn medebewoners voor heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:53 schreef formule het volgende:
Tis moeilijk bescheiden te blijven,wanneer je zo goed bent als John.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:53 schreef formule het volgende:
Gerrit zong het al laatstquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat is ook zo kut!![]()
Die betweters maken dit Utopia, failliet binnen no time.
Maar vooral eerst aan zichzelf denkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En een hele lieve, zorgzame man, die echt het beste met zijn medebewoners voor heeft.
Snelle editquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tis moeilijk bescheiden te blijven,wanneer je zo goed bent als John.
Maar ze motten niet aan zijn zaag,vlees en melk kommen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En een hele lieve, zorgzame man, die echt het beste met zijn medebewoners voor heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik hoop van harte dat ze nog een zwaargewicht - ala Terror Jaap - kunnen vinden om dat zooitje zelfgenoegzame klootzakken even terug naar af te brengen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ze motten niet aan zijn zaag,vlees en melk kommen.
Nee joh, dat zie je verkeerd. Het is belangrijk dat John in goede conditie is, zodat hij kan bouwen en voor zijn medebewoners kan zorgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Maar vooral eerst aan zichzelf denkt.
Hamer, je vergeet de hamer en straks de laptop.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ze motten niet aan zijn zaag,vlees en melk kommen.
Oeps.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hamer, je vergeet de hamer en straks de laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |