Zonder plastic procesoorquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Voor 250 euro heb je wel een goeie tablet.
Ikke, ikke en de rest ken stikke!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee joh, dat zie je verkeerd. Het is belangrijk dat John in goede conditie is, zodat hij kan bouwen en voor zijn medebewoners kan zorgen.
Wat is er mis met een 50plusser met een pc?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:58 schreef Tengano het volgende:
John doet net of ie met zijn 56 jaar wel eens achter een pc heeft gezeten
En de caravan, want die gaat hij claimen, let maar op!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hamer, je vergeet de hamer en straks de laptop.
Tja als ik op die rommelmarkt ga staan en ik weet dat ze laptop en printer nodig hebben?quote:
Ja precies, vooral die inkjet tablets werken als een jekkoquote:
jep..ik geloof ook via usb maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moetje weer dure wifi printert hebben zeker
John gaat hierna bij de Coolblue werken denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Heb je een laptop of tablet nodig, ga dan naar John voor advies want hij is expert.
De betonmortel ligt al op het strand!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef Bananenbennie het volgende:
sjon de bouwer mot een printertje hebben...
gast.. ga bouwen.. bestel voor 1000 euro aan betonmortel en stort zelf een fundering voor jullie huis
Heeft hij een Teleac cursus gevolgd?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Heb je een laptop of tablet nodig, ga dan naar John voor advies want hij is expert.
Uw Beste Keusquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
John gaat hierna bij de Coolblue werken denk ik
goeie goeiequote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Tja als ik op die rommelmarkt ga staan en ik weet dat ze laptop en printer nodig hebben?
hahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De betonmortel ligt al op het strand!
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef Bananenbennie het volgende:
sjon de bouwer mot een printertje hebben...
gast.. ga bouwen.. bestel voor 1000 euro aan betonmortel en stort jezelf erin zelf een fundering voor jullie huis, begin gewoon
Sjon is een autodidact!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heeft hij een Teleac cursus gevolgd?
Volgens mij heeft hij deze cursus gedaan:quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heeft hij een Teleac cursus gevolgd?
Wat heeft John allemaal met Angela gedaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:03 schreef formule het volgende:
Man van Angela wil John niet meer aan de telefoon
En hij is waarzegger want hij ziet alles vooruitquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Sjon is een autodidact!
Hij weet alles van bankjes, strandzand, laptops, printers en vlees.
Alleen jammer dat ze geen rommelmarkt meer gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
reken maar dat ik die staplaats doorbereken!
Steeds om hout bedelenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat heeft John allemaal met Angela gedaan?
Ja natuurlijk. Ik heb nog een opslag vol 2e hands spullen. Ik ga er binnenkort ook naar toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
reken maar dat ik die staplaats doorbereken!
Welles, maar John heeft net bepaald dat het op zondag moet.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze geen rommelmarkt meer gaan doen.
Sjon weet alles!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
En hij is waarzegger want hij ziet alles vooruit
John heeft namelijk ook veel verstand van rommelmarkten.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welles, maar John heeft net bepaald dat het op zondag moet.
Angela schijnt John`s naam te roepen wanneer ze klaarkomt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat heeft John allemaal met Angela gedaan?
Wel vervelend hoor van sjon, ik kan niet op zondagquote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welles, maar John heeft net bepaald dat het op zondag moet.
Als ik je niet meer zie Mario, het was leukquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
John heeft namelijk ook veel verstand van rommelmarkten.
Ff lekker met een ijzeren hangertje in je handen in de tuin gaan staan!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:08 schreef Bananenbennie het volgende:
sjon : een goede bodem is heel belangrijk sochtends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |