en dan ook nog ditquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:08 schreef pullup het volgende:
ik ben erg blij voor dit topic dat ze het doen maar het is toch wel goed ziek te noemen wat die lui allemaal online mikken elke dag weer
Ik ga weer voetbal kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
en dan ook nog dit
[ afbeelding ][ afbeelding ]
wat een griezelquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
en dan ook nog dit
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom klinkt dit zo negatief.quote:Op zondag 8 juli 2018 16:58 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
moest zij niet uit Utopia omdat d'r moeder op t randje lag? Toch lekker opgeknapt!
Hoe kom je erbij dat ze op het randje lag?quote:Op zondag 8 juli 2018 16:58 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
moest zij niet uit Utopia omdat d'r moeder op t randje lag? Toch lekker opgeknapt!
Wat is dat kind toch verschrikkelijk mager.......quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:29 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ze zijn zo fokking desperate voor die volgers dat ze er zelfs voor verlullen dat ze nog steeds on good terms zijnquote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 19:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nee nee, niet bedoeld naar hen...meer dat we toen ook al belazerd werden!
belazerd?quote:Op zondag 8 juli 2018 19:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nee nee, niet bedoeld naar hen...meer dat we toen ook al belazerd werden!
Ik ben net zo nieuwsgierig!quote:Op zondag 8 juli 2018 19:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik wil echt weten of ze bij elkaar zijn
tempaVIPS 2019 moet gebeuren
het lijkt bijna alsof bil met niemand anders omgaat dan met jessie en op een blauwe maandag romyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |