abonnement Unibet Coolblue
pi_180288383
Groot voordeel van een koopwoning vind ik toch wel, jij bepaald welk huis je wilt in het aanbod.

Bij huur, vooral sociale huur mag je blij zijn als je het toegewezen krijgt, en je hebt het niet eens gezien van binnen, enkel simpel plattegrondje en thats it, ga je kijken, tref je eenvoudig keukenblok uit 1990 aan, alles 20+jaar oud uitgeleefd en weigeren? tja je verliest inschrijfduur dude.
En de meeste huurhuizen staan vaak niet op mooie plekken, hoewel dit na 2005 wel wat veranderd is (koop huur mix)
En ja, ernaast huurverhogingen vooral in de sociale huur stijgt het extreem hard, tegenwoordig zijn (kleinere) sociale huurwoningen duurder dan een royale luxe vrije sector woning, vaak zat gezien sociaal 680,- pm 80 m2 kaal geen wc boven doodsimpel keuken, vrije sector 1000,- 140m2 complete keuken, badkamer met ligbad etc. De vrije sector is dus voordeliger.
Interessant he ?
pi_180294434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:41 schreef Zwolsboy het volgende:

En de meeste huurhuizen staan vaak niet op mooie plekken,
Malburgen, Schilderswijk, Spangen. Om maar wat te noemen. Echt toplocaties!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_180294611
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Groot voordeel van een koopwoning vind ik toch wel, jij bepaald welk huis je wilt in het aanbod.

Bij huur, vooral sociale huur mag je blij zijn als je het toegewezen krijgt, en je hebt het niet eens gezien van binnen, enkel simpel plattegrondje en thats it, ga je kijken, tref je eenvoudig keukenblok uit 1990 aan, alles 20+jaar oud uitgeleefd en weigeren? tja je verliest inschrijfduur dude.
En de meeste huurhuizen staan vaak niet op mooie plekken, hoewel dit na 2005 wel wat veranderd is (koop huur mix)
En ja, ernaast huurverhogingen vooral in de sociale huur stijgt het extreem hard, tegenwoordig zijn (kleinere) sociale huurwoningen duurder dan een royale luxe vrije sector woning, vaak zat gezien sociaal 680,- pm 80 m2 kaal geen wc boven doodsimpel keuken, vrije sector 1000,- 140m2 complete keuken, badkamer met ligbad etc. De vrije sector is dus voordeliger.
140m2, in Zwolle zeker?
Voor 1000 euro mag je blij zijn als je in de Randstad een of ander kutflatje krijgt van 60 m2 in de vrije sector .
blablablabla
pi_180296132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 22:40 schreef Elan het volgende:

[..]

140m2, in Zwolle zeker?
Voor 1000 euro mag je blij zijn als je in de Randstad een of ander kutflatje krijgt van 60 m2 in de vrije sector .
Amersfoort ;) gewoon goed zoeken, je moet nooit huren van iemand 2 of 3 huizen heeft om te verhuren.


quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 22:27 schreef blomke het volgende:

[..]

Malburgen, Schilderswijk, Spangen. Om maar wat te noemen. Echt toplocaties!
Worden deze woningen in deze wijken niet 1 voor 1 verkocht? na vertrek huurder.
Interessant he ?
pi_180297100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 23:52 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Amersfoort ;) gewoon goed zoeken, je moet nooit huren van iemand 2 of 3 huizen heeft om te verhuren.

[..]

Worden deze woningen in deze wijken niet 1 voor 1 verkocht? na vertrek huurder.
Was dat niet een hele tijd geleden?

Ik woon in Bussum ( vergelijkbaar met Amersfoort qua prijzen) in de vrije sector betaal je hier 1300 voor een oud en klein flatje.
https://www.funda.nl/huur(...)484-lijsterlaan-187/

En dit zijn geen excessen. Laren, Blaricum zijn nog veel duurder.
blablablabla
pi_180297719
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Was dat niet een hele tijd geleden?

Ik woon in Bussum ( vergelijkbaar met Amersfoort qua prijzen) in de vrije sector betaal je hier 1300 voor een oud en klein flatje.
https://www.funda.nl/huur(...)484-lijsterlaan-187/

En dit zijn geen excessen. Laren, Blaricum zijn nog veel duurder.
Dat noem jij een oud klein flatje?
85 m2, volledig gerenoveerd complete keuken, badkamer met ligbad mooie ligging.

Een oud flatje zijn sociale huurwoningen energielabel F/G met een huur van 500+
Ja Bussem is flink duurder dan Amersfoort, das t gooi.

https://www.funda.nl/huur(...)aak-van-breskens-20/
Recent verhuurd 1045,- pm, compleet huis, label A vol luxe.

Vergelijk dit eens met :

https://m.dewoningzoeker.nl/aanbod/totaal/details?ID=14458
544,17 Label F matige onderhoud, check google maps 55m2

Of :

https://www.dewoningzoeker.nl/aanbod/totaal/details?ID=15112
Oke, energielabel B maar dit is echt een mini flatje 41 m2 :') 602,80
8)7
Interessant he ?
pi_180298086
volgens een AD artikel zullen de prijzen nog verder stijgen
  zaterdag 7 juli 2018 @ 05:42:42 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180299760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 01:12 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Dat noem jij een oud klein flatje?
85 m2, volledig gerenoveerd complete keuken, badkamer met ligbad mooie ligging.

Een oud flatje zijn sociale huurwoningen energielabel F/G met een huur van 500+
Ja Bussem is flink duurder dan Amersfoort, das t gooi.

https://www.funda.nl/huur(...)aak-van-breskens-20/
Recent verhuurd 1045,- pm, compleet huis, label A vol luxe.

Vergelijk dit eens met :

https://m.dewoningzoeker.nl/aanbod/totaal/details?ID=14458
544,17 Label F matige onderhoud, check google maps 55m2

Of :

https://www.dewoningzoeker.nl/aanbod/totaal/details?ID=15112
Oke, energielabel B maar dit is echt een mini flatje 41 m2 :') 602,80
8)7
Je voorbeeld in Amersfoort is geen Amersfoort maar ergens in een weiland tussen Nijkerk en Bunschoten.

Dit is in Amersfoort;
https://www.funda.nl/huur(...)-86065359-evenaar-29
Zit je qua wijk nog niet geweldig, maar de wijk begint op te knappen.

Als je aan de betere kant (vergelijkbaar met Bussum) wilt zitten betaal je 950 voor 47 m2
https://www.funda.nl/huur(...)es-tolliusstraat-1-c

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 07-07-2018 05:52:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180302371
Bij huren heb je woonruimte en mochten er kosten komen aan het huis zelf, gaat dit naar de eigenaar. Huren is hierdoor duurder per maand dan kopen, maar het heeft wel minder risico.
Bij kopen krijg je de extra kosten bij aanschaf en draag je het risico van het onderhoud. Per maand is het goedkoper, maar je moet dus wel een klap kunnen opvangen.
Wat mij betreft moet je daarom vooral kijken naar hoe lang je van plan bent ergens te wonen. Als het kort is, is huren interessant, als het langer is dan wordt kopen interessant.

De ontwikkeling van de huizenprijs is interessant, maar het is geen speculatieobject voor jou. Daar zou ik niet jaren voor gaan wachten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[quote: Hou ook in de gaten dat de hypotheekrente nog maar 30 jaar aftrekbaar is.]

en hoe heeft dat invloed op een beslissing om nu of pas over een paar jaar te kopen?
Als je eerst een huis koopt van 170k en over 10 jaar verhuist naar een huis van 500k, dan heb je over de hele 500k 20 jaar aftrek. Dit beinvloedt ofwel de snelheid waarmee je gaat aflossen ofwel je gaat na 20jaar in dat huis meer betalen vanwege het wegvallen van de aftrek.
(dit natuurlijk los van alle veranderingen die er komen in de aftrek door de politiek)

Daarom denk ik dat het het slimst is voor TS om te kijken hoe lang gaat het duren voordat vriendin klaar is, welk inkomen je verwacht te gaan verkrijgen en in hoeverre je 'droomhuis' dan bereikbaar wordt. Als het een relatieve korte periode is, moet je het nu overbruggen met een huurperiode. Als het langer gaat worden dan wordt nu al kopen toch interessanter.
pi_180303082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:19 schreef snabbi het volgende:
Als je eerst een huis koopt van 170k en over 10 jaar verhuist naar een huis van 500k, dan heb je over de hele 500k 20 jaar aftrek.
Onzin.
quote:
Situatie 1: U heeft een woning van ¤ 240.000. Situatie 2: Na tien jaar verkoopt u deze woning voor ¤ 280.000 en koop u een nieuwe woning voor ¤ 340.000. Situatie 3: Nog weer tien jaar later verkoopt u de woning ook weer voor ¤ 340.000. U koopt een nieuwe woning van ¤ 440.000 en legt daarbij ¤ 40.000 in aan opgebouwd spaar- of beleggingskapitaal. Hoe zit het nu met uw renteaftrek als we er voor het gemak even van uitgaan dat de hypotheek net zo hoog is als de waarde van de woning

Situatie 1: Uw mag de rente over ¤ 240.000 voor 30 jaar fiscaal verrekenen

Situatie 2: U houdt ¤ 40.000 (¤ 280.000 minus ¤ 240.000) over aan verkoop van de oude woning. Dit bedrag moet u conform de bijleenregeling investeren de nieuwe woning. Voor uw nieuwe woning moet u ¤ 300.000 financieren (¤ 340.000 - ¤ 40.000). Van deze lening is de rente over ¤ 240.000 twintig jaar aftrekbaar en de rente over ¤ 60.000 dertig jaar aftrekbaar.

Situatie 3: U houdt geen extra overwaarde over aan de verkoop van de oude woning, naast de ¤ 40.000 overwaarde uit de eerdere verkoop. U legt zelf ook nog ¤ 40.000 spaargeld in. Dit spaargeld mag u aftrekken van de oudste lening. Uw totale lening komt daarmee op ¤ 360.000,-. Hierbij mag u de rente over een bedrag van ¤ 200.000 nog tien jaar aftrekken, de rente over ¤ 60.000 twintig jaar en de rente over ¤ 100.000 nog dertig jaar aftrekken
pi_180303428
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 05:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je voorbeeld in Amersfoort is geen Amersfoort maar ergens in een weiland tussen Nijkerk en Bunschoten.

Dit is in Amersfoort;
https://www.funda.nl/huur(...)-86065359-evenaar-29
Zit je qua wijk nog niet geweldig, maar de wijk begint op te knappen.

Als je aan de betere kant (vergelijkbaar met Bussum) wilt zitten betaal je 950 voor 47 m2
https://www.funda.nl/huur(...)es-tolliusstraat-1-c
Jep is qua prijs voor een normale eengezinswoning redelijk vergelijkbaar. Recent op huizenjacht geweest :P

Gemiddelde WOZ-waarde ligt in het Gooi natuurlijk wel hoger, je hebt hier een grote wijk met alleen maar miljoenen villa's (Spiegel) die het gemiddelde lekker opkrikt zeg maar.
blablablabla
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:45:19 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180303494
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Jep is qua prijs voor een normale eengezinswoning redelijk vergelijkbaar. Recent op huizenjacht geweest :P

Gemiddelde WOZ-waarde ligt in het Gooi natuurlijk wel hoger, je hebt hier een grote wijk met alleen maar miljoenen villa's (Spiegel) die het gemiddelde lekker opkrikt zeg maar.
Ja klopt, waar de gemiddelde WOZ in Amersfoort wat lager lag door een grote hoeveelheid pauperflatjes, die in grote getale gesloopt zijn, en waardoor de gemiddelde WOZ sneller stijgt.
Daardoor zouden de gemeentelijke belastingen volgens Eigen Huis fors stijgen, terwijl mijn gemeentelijke belastingen feitelijk lager zijn dan vorig jaar, want mijn WOZ is niet zoveel gestegen als de gemiddelde WOZ in de gemeente, wat volgens mij weer vooral komt door de grootschalige sloop van verpauperde sociale huur.

Niet dat ik mijn huis voor de WOZ zou verkopen overigens :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-07-2018 10:51:37 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180304544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Groot voordeel van een koopwoning vind ik toch wel, jij bepaald welk huis je wilt in het aanbod.

Bij huur, vooral sociale huur mag je blij zijn als je het toegewezen krijgt, en je hebt het niet eens gezien van binnen, enkel simpel plattegrondje en thats it, ga je kijken, tref je eenvoudig keukenblok uit 1990 aan, alles 20+jaar oud uitgeleefd en weigeren? tja je verliest inschrijfduur dude.
En de meeste huurhuizen staan vaak niet op mooie plekken, hoewel dit na 2005 wel wat veranderd is (koop huur mix)
En ja, ernaast huurverhogingen vooral in de sociale huur stijgt het extreem hard, tegenwoordig zijn (kleinere) sociale huurwoningen duurder dan een royale luxe vrije sector woning, vaak zat gezien sociaal 680,- pm 80 m2 kaal geen wc boven doodsimpel keuken, vrije sector 1000,- 140m2 complete keuken, badkamer met ligbad etc. De vrije sector is dus voordeliger.
Oke, nu weet ik niet bij welke woonstichting je zit maar je inschrijfduur verliezen bij weigeren? Dat is zeker niet de standaard. Ik ken mensen die wel 10 woningen bekeken hebben voordat ze er een accepteerden.

Je hebt wel gelijk dat sociale huur inmiddels meestal ook gewoon duur is. Idioot wat ze durven te vragen voor compleet afgeleefde oude flats.

De keuken oud, tja, een keuken is vaak erg persoonlijk. Voor een nieuwe keuken gaat soms ook de huur omhoog. Soms kan je beter zelf wat investeren, dat verdien je vanzelf terug. Aldus een onderhoudsmonteur van een woningbouwvereniging die ik ken.

Ik vraag mij wel af waarom de salarissen zo weinig stijgen? Met zulke huren verbaas ik me dat mensen nog gaan werken in zoveel beroepen voor 1900 bruto per maand?
pi_180306020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:44 schreef tstile het volgende:
Ik vraag mij wel af waarom de salarissen zo weinig stijgen? Met zulke huren verbaas ik me dat mensen nog gaan werken in zoveel beroepen voor 1900 bruto per maand?
Mensen moeten wel beide werken om die huren te kunnen betalen. Oorspronkelijk was de "sociale" huur voor mensen met de laagste inkomens. Zat je erin, kwam je er nog amper uit, ook al verdrievoudigde je salaris. Iets met verworven rechten en huurbescherming. Tegelijkertijd bestond (en bestaat) de HRA om mensen iets meer ruimte te geven als ze een huis kopen.

Dat "beleid" (geen beleid is ook beleid) heeft de overheid én miljarden per jaar gekost én een enorme scheefgroei in woonlasten gegeven. Scheefhuurders in de huursector, HRA die het gunstigst is voor de hoogste inkomens, koopwoningen die qua maandlasten aanzienlijk goedkoper zijn dan huurwoninkjes en - last but not least - enorme tekorten op huur- en koopwoningmarkt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:40:09 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180306191
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:27 schreef blomke het volgende:

[..]

Mensen moeten wel beide werken om die huren te kunnen betalen. Oorspronkelijk was de "sociale" huur voor mensen met de laagste inkomens. Zat je erin, kwam je er nog amper uit, ook al verdrievoudigde je salaris. Iets met verworven rechten en huurbescherming. Tegelijkertijd bestond (en bestaat) de HRA om mensen iets meer ruimte te geven als ze een huis kopen.

Dat "beleid" (geen beleid is ook beleid) heeft de overheid én miljarden per jaar gekost én een enorme scheefgroei in woonlasten gegeven. Scheefhuurders in de huursector, HRA die het gunstigst is voor de hoogste inkomens, koopwoningen die qua maandlasten aanzienlijk goedkoper zijn dan huurwoninkjes en - last but not least - enorme tekorten op huur- en koopwoningmarkt.
Als je nu allebei bruto 1900 per maand verdient kom je niet eens meer in aanmerking voor sociale huur, sterker nog; als je allebei minimumloon verdient verdien je al teveel om in aanmerking te komen voor sociale huur.
Sociale huur is dus nog meer dan vroeger bestemd voor de laagste inkomens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180314124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:40 schreef Leandra het volgende:
Als je nu allebei bruto 1900 per maand verdient kom je niet eens meer in aanmerking voor sociale huur, sterker nog; als je allebei minimumloon verdient verdien je al teveel om in aanmerking te komen voor sociale huur.
Sociale huur is dus nog meer dan vroeger bestemd voor de laagste inkomens.
Goed, maar ik sprak over "hoe het zover heeft kunnen komen".
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 20:05:20 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180315657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:09 schreef blomke het volgende:

[..]

Goed, maar ik sprak over "hoe het zover heeft kunnen komen".
Het was geen kwestie van er niet van af komen, mensen bleven in die gesubsidieerde goedkope woningen zitten omdat ze er mee weg kwamen.
En maar zeiken dat de buurt zo achteruit gegaan was. Hadden ze geen last van gehad als ze zelf niet al 20 jaar geparasiteerd hadden, maar gewoon verhuisd waren naar een huis wat wel bij hub inkomen paste ipv een goedkope woning bezet houden.

Maar goed, ik vind dat we helemaal van de sociale huur af moeten, maar vooral moeten inzetten op huur tussen de 700 en 1.000 per maand (100-150% van de maximale sociale huur), en wie minder dan de sociale huurgrens verdient krijgt dan een extra huurkorting, die in maximaal 5 jaar wordt afgebouwd als iemand boven de sociale huurgrens gaat verdienen.

Bij inkomensverlies komt iemand dan ook niet op straat te staan omdat hij die hoge huur niet meer kan betalen, maar komt dan gewoon in aanmerking voor huurkorting.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180316844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
Hallo Beste Fok-vrienden,

Want een interessante vraag he. Komt hier nooit langs. Ik waag toch maar eens een gokje dan.

Ik wil een huis kopen.
Ik heb een partner, maar die studeert de komende jaren nog.

Gezinsuitbreiding zal pas na 10 jaar volgen, als het al gebeurt.

Verwachting: als er niks geks gebeurt, is dat mijn inkomend de komende jaren zal stijgen.

Zitten nu in een studenten-iets waar we binnenkort uit moeten.

In principe kan ik wel een huis kopen van tegen de 150-170k momenteel. En daar zijn genoeg dingen voor te krijgen die we zouden willen.

Punt is dat de huizenprijzen nu hoog zijn (en de rentes laag..) en er wellicht ook wel weer iets voor valt te zeggen om eerst even te gaan huren voor de volgende ronde van dalende huizenprijzen. Ook heb ik verschillende filmpjes van Khan Acadamy gekeken waardoor ik toch niet altijd kopen als beste optie is.

Scenario 1: Paar jaartjes huren ("weggegooid" geld, maar de rente op je hyptheek is natuurlijk hetzelfde verhaal en alle belastingen die horen bij het kopen van een huis) tot de prijzen gaan dalen, dan kopen (je zit dan wel lang in huur, want je weet niet hoe lang de prijzen zullen dalen).

Scenario 2: Zo snel mogelijk kopen, met als risico dat tijdens de overstap over 10 jaar er een restschuld zal zijn ivm dalende huizenprijzen
kom je zelf ook nog meepraten?
pi_180316927
Toch bizzar dat een gezin met een minimumloon (1 loon) een huur van 650-700 mag aftikken, ja er is een stuk huurtoeslag maar waarom niet gewoon de huur door midden hakken?

Oude huurders betalen een prikkie dus het is mogelijk.

Sociale huur was opgericht en was zelfs flink voordeliger tov koop, check hoeveel mensen in de periode 1950 tot 1990 een huurhuis had, flink hoger dan nu.
Interessant he ?
  zaterdag 7 juli 2018 @ 20:57:49 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180317222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 20:42 schreef Zwolsboy het volgende:
Toch bizzar dat een gezin met een minimumloon (1 loon) een huur van 650-700 mag aftikken, ja er is een stuk huurtoeslag maar waarom niet gewoon de huur door midden hakken?

Oude huurders betalen een prikkie dus het is mogelijk.

Sociale huur was opgericht en was zelfs flink voordeliger tov koop, check hoeveel mensen in de periode 1950 tot 1990 een huurhuis had, flink hoger dan nu.
Wie letterlijk minimumloon heeft (20650 bruto per jaar), een partner zonder inkomen en een kind, en dus werkelijk van minimumloon als gezin moet rondkomen, krijgt bij een huur van ¤ 666 per maand ¤ 336 huurtoeslag. Niet een stuk huurtoeslag dus, maar meer dan de helft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 07-07-2018 21:03:59 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180317302
Klopt, Leandra maar ik ken ook oudere ouders met inwonende kinderen die een huur van net iets onder de 300 hebben en geen huurtoeslag ontvangen, hun kale huur is te laag, ofwel het huis is te goedkoop. Waarom kan het daar wel?
Interessant he ?
  zaterdag 7 juli 2018 @ 21:04:54 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180317330
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:02 schreef Zwolsboy het volgende:
Klopt, Leandra maar ik ken ook oudere ouders met inwonende kinderen die een huur van net iets onder de 300 hebben en geen huurtoeslag ontvangen, hun kale huur is te laag, ofwel het huis is te goedkoop. Waarom kan het daar wel?
Verder is je verhaal totaal off-topic en gezien het bedrag waarvoor TS kan kopen komt hij ook niet in aanmerking voor sociale huur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180317348
Hoeveel betaald TS nu voor zijn kamer/studio?
TS heeft nergens meer een reactie gegeven.
Interessant he ?
  zaterdag 7 juli 2018 @ 21:06:54 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180317372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:05 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoeveel betaald TS nu voor zijn kamer/studio?
TS heeft nergens meer een reactie gegeven.
Het boeit niet wat hij nu betaalt, hij kan voor 170K kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180317466
Boeit zeker wel wat ie nu betaald, als hij nu slechts 400 betaald loont het om nog jaren te sparen.
Mocht hij 1300 betalen, dan loont direct kopen.
Interessant he ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')