abonnement Unibet Coolblue
pi_180202859
Hallo allen! Ergens volgende maand zal ik weer terugkeren naar school na 2,5 jaar afwezigheid. De reden dat ik zolang afwezig was omdat ik in korte tijd van 2 opleidingen ben weggestuurd. Op beide opleidingen in een vechtpartij geraakt met een klasgenoot, en ik heb het geluk gehad dat beide gevallen nooit zijn genoteerd.

Ik begin dus binnenkort en op de meeloop dag is het al mis gegaan. Iemand keek meerdere malen naar mij, heb hem naderhand benadert en duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer naar mij keek ik hem dood zou rijden ( :') ) Ik heb echt geen idee waar die uitbarstingen vandaan komen, en ik wil niet weer stoppen met een opleiding omdat ik mijzelf niet onder controle heb.

Nou heb ik al een paar maatregelen genomen om dit soort ongein te voorkomen. Ik ga daar samen met een vriend heen, dus we hebben besloten om pauze te houden in de auto en zoveel mogelijk weg te blijven van andere mensen. Ook besloten om geen contact met andere mensen te hebben en gewoon zo normaal mogelijk te gedragen.

Dus, ik vraag me af, hebben jullie nog advies hoe ik dit onder controle kan houden? Ik wil gewoon de opleiding afronden en nooit meer terugkeren, en zonder gezeik. Zijn er nog meer maatregelen die ik kan nemen? Ik heb ook al kleding uitgedunt zodat ik minder opval. Thanks!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 01:39:37 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180202865
Zou je niet gewoon een thuiscursus overwegen? :T
pi_180202872
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:39 schreef hugecooll het volgende:
Zou je niet gewoon een thuiscursus overwegen? :T
Financieel gezien is dat niet te doen :P Heb wel naar volwassen onderwijs gekeken, maar ben nu al ingeschreven en aangenomen.
pi_180202877
professionele hulp zoeken via je huisarts?
en vooral bij jezelf te raden gaan waarom je zo reageert...?
pi_180203055
Ik zou niet weten waarom je überhaupt met zo'n mindset een opleiding zou willen volgen. Ga eerst maar eens jezelf ten rade hoe je je op sociaal vlak kunt verbeteren. Je zult op die opleiding hoe dan ook tijdens projecturen moeten samenwerken met klasgenoten, daar kun je die vriend ook niet mee naartoe nemen.

Verder vooral dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:43 schreef mschol het volgende:
professionele hulp zoeken via je huisarts?
en vooral bij jezelf te raden gaan waarom je zo reageert...?
en zelfreflectie.
Google is your friend, abuse your friends
pi_180203942
Veel wiet roken voor school begint zodat je in een oase van mist in je brein de dag door komt zonder teveel prikkels op te vangen.

Zonder gekheid: Het kan verstandig zijn om eens een psycholoog te gaan zitten. Kijken waarom je woede uitbarstingen krijgt.

Verder kan je proberen om bijvoorbeeld te minderen met cafeine of andere stoffen die je prikkelbaar kunnen maken.
pi_180204841
Iemand keek meerdere malen naar mij, heb hem naderhand benadert en duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer naar mij keek ik hem dood zou rijden ( :') )

Een mafketel ben je. Ik hoop dat je dit eens bij de verkeerde doet maar waarschijnlijk zoek je wel de gastjes uit waarvan je weet dat ze weinig terug zullen zeggen of doen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_180204858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga daar samen met een vriend heen, dus we hebben besloten om pauze te houden in de auto en zoveel mogelijk weg te blijven van andere mensen. Ook besloten om geen contact met andere mensen te hebben en gewoon zo normaal mogelijk te gedragen.

In de auto pauze houden en geen contact met andere mensen maken is geen normaal gedrag. Juist door zulke vreemde dingen zal je aangekeken blijven worden als een soort outcast. :D
pi_180204864
Natuurlijk weet je wel waarom je dat doet, of krijg je last van een andere persoonlijkheid, anders is het echt tijd om je te melden bij een psychiater
pi_180204912
En in die 2,5 jaar afwezigheid heb je nooit hulp gezocht voor deze problematiek?
pi_180204943
TS, leg eens uit: hoe ga je van ‘bekeken worden’ in één keer naar ‘op iemand afstappen en vertellen dat je diegene wil doodrijden’?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 07:43:07 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_180204977
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 07:21 schreef -AMG- het volgende:
Iemand keek meerdere malen naar mij, heb hem naderhand benadert en duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer naar mij keek ik hem dood zou rijden ( :') )

Een mafketel ben je. Ik hoop dat je dit eens bij de verkeerde doet maar waarschijnlijk zoek je wel de gastjes uit waarvan je weet dat ze weinig terug zullen zeggen of doen.
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_180204984
Propjes in je oren buiten de lessen om zodat je mensen niet hoort, oogkleppen op, voor je kijken en doorlopen.
pi_180205047
TS is een psycho die in een kliniek thuishoort. Daar zal hij de afgelopen 2,5 jaar dan ook wel gezeten hebben waarna dit pareltje nu weer als sociaal experiment losgelaten wordt op onze dochters en zonen op school.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180205146
Goeie troll weer. Ben jij ook niet degene die zijn Playstation controllers op eet?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:05:03 #16
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180205165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:43 schreef mschol het volgende:
professionele hulp zoeken via je huisarts?
en vooral bij jezelf te raden gaan waarom je zo reageert...?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180205193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:03 schreef Luppie0110 het volgende:
Goeie troll weer. Ben jij ook niet degene die zijn Playstation controllers op eet?
Wat?
pi_180205198
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Wat?
Als TS niet kan winnen met fifa dan bijt ie in zijn controllers.
pi_180205287
Ik heb nu al medelijden met de leraren van TS, die kijken over het algemeen ook naar hun leerlingen tijdens de les
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 08:27:40 #20
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180205361
Angst zou eerder terrecht zijn voor je nieuwe klasgenoten dan voor jezelf.
pi_180205863
Wow... Ik had je daar ter plekke stoeptegel laten eten.

Ga naar een psycholoog/psychiater toe, voordat je weer psychopathische neigingen krijgt. Je bent een zeer onzekere 'bitch' die neigt naar geweld omdat ie z'n zin niet krijgt. Overigens, nee ik denk toch niet dat je een psychopaat bent, maar een hooggevoelige empaat die zich in een tokkie wereld bevindt.
pi_180205874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:08 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Als TS niet kan winnen met fifa dan bijt ie in zijn controllers.
Deed ik ook... Toen ik 4 was... :')
pi_180206246
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 07:34 schreef Chai het volgende:
En in die 2,5 jaar afwezigheid heb je nooit hulp gezocht voor deze problematiek?
pi_180207099
Samen met je vriendje in je pauzes in de auto gaan zitten omdat je anders school niet kan handelen.

Ik zou eerst eens wat aan de onderliggende problematiek gaan doen voor je weer naar school gaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180207135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:20 schreef Cockwhale het volgende:
Wow... Ik had je daar ter plekke stoeptegel laten eten.

Ga naar een psycholoog/psychiater toe, voordat je weer psychopathische neigingen krijgt. Je bent een zeer onzekere 'bitch' die neigt naar geweld omdat ie z'n zin niet krijgt. Overigens, nee ik denk toch niet dat je een psychopaat bent, maar een hooggevoelige empaat die zich in een tokkie wereld bevindt.
Internetheld :')
pi_180207155
Had je gedronken toen dat gebeurde TS?
pi_180207479
Dat gedrag is ook een goed vooruitzicht voor je carrière na je opleiding: He collega, je kijkt me teveel aan, na werktijd rij ik je dood!

Het gevolg is dat je dan steeds minder collega's hebt, waardoor jij harder moet werken. Kan nooit de bedoeling zijn.
pi_180207611
Stop naar gewoon met school want dit wordt natuurlijk niks zo. Denk dat een criminele carrière beter bij je past.
pi_180207845
Klinkt wel goed hoor. De meeste MBO leerlingen zijn ook zo. Ga ervvor TS, succes!
pi_180207868
Wel goed dat je kleding hebt uitgedunt. Dat is een grote stap, TS!
pi_180209184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 07:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
TS, leg eens uit: hoe ga je van ‘bekeken worden’ in één keer naar ‘op iemand afstappen en vertellen dat je diegene wil doodrijden’?
Die meeloop-dag duurde 3 uur, die jongen keek meerdere malen naar ons. Op het MBO heb je een soort dominantie nodig, als je al direct over je heen laat lopen wordt het geen leuke tijd. Dus ik heb gelijk de hierarchie rechtgezet, maar iets te extreem. Ik wil gewoon met rust gelaten worden zodat ik die opleiding kan doen.
pi_180209221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:03 schreef Luppie0110 het volgende:
Goeie troll weer. Ben jij ook niet degene die zijn Playstation controllers op eet?
Wat is dat toch met mensen als jou? Als iets niet in jouw denklijn valt is het een troll?
En ja, ik haat dat spel. Ik sloeg eerst gaten in mn deur maar omdat mijn vader toen boos werd ging ik maar bijten in die controller om agressie af te reageren.
pi_180209276
Een maand of twee geleden nog topics maken over dat je hoger opgeleid bent dan je familie, en nu blijk je niet eens een mbo-meeloopdag zonder incidenten te kunnen doorlopen terwijl je controllers kapot bijt.

Goede trollaccount wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180209327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:59 schreef Fokpop het volgende:
Had je gedronken toen dat gebeurde TS?
Nee man, gebruik niks. Moet ook nog rijden toch dus kan ook niet dronken aankomen.
pi_180209438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik, maar ik reageer ook niet zo zonder provocatie.
Volgens je op dreigde je iemand dood te rijden omdat hij naar je keek.... ik denk dus dat je stelling niet helemaal waar is.
pi_180209466
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Volgens je op dreigde je iemand dood te rijden omdat hij naar je keek.... ik denk dus dat je stelling niet helemaal waar is.
Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:25:33 #37
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180209490
Ik zou je willen adviseren tot 10 te tellen maar ik vrees dat dat teveel gevraagd is.
And so is the past
pi_180209577
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
Je bent op een school niet op de luchtplaats van de Bijlmerbajes :')
pi_180209672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging.
Nee.
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 13:39:53 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180209768
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:29 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je bent op een school niet op de luchtplaats van de Bijlmerbajes :')
Ben bang dat TS daar wel snel zit
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 13:42:30 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180209810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
Dus het is normaal daar dus dan doe ik het ook? Klinkt voor mij als primitief bokito gedrag. Het andere alfa gorilla mannetje keek te lang naar het andere alfa gorilla mannetje, en toen gingen ze vechten. Je bent toch wel die primitieve fase ontgroeid?
pi_180209851
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:42 schreef Momo... het volgende:

[..]

Dus het is normaal daar dus dan doe ik het ook? Klinkt voor mij als primitief bokito gedrag. Het andere alfa gorilla mannetje keek te lang naar het andere alfa gorilla mannetje, en toen gingen ze vechten. Je bent toch wel die primitieve fase ontgroeid?
Ja zeker wel, maar ik wil niet het risico lopen gepest te worden. Soms moet je, helaas, gewoon de alpha positie verzekeren. Op het Hbo had ik ook anders gereageerd, maar op het mbo ga ik het risico niet lopen.
pi_180209958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja zeker wel, maar ik wil niet het risico lopen gepest te worden. Soms moet je, helaas, gewoon de alpha positie verzekeren. Op het Hbo had ik ook anders gereageerd, maar op het mbo ga ik het risico niet lopen.
Ik ben wel benieuwd hoe je dan op het HBO zou hebben gereageerd en wat je dan anders zou doen ?
pi_180209996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe je dan op het HBO zou hebben gereageerd en wat je dan anders zou doen ?
Op het HBO zou ik het hebben gehouden op puur nieuwsgierigheid en indien het vaker zou gebeuren vragen of er wat is. Op het MBO kan je dat risico nou eenmaal niet nemen.
pi_180210060
KLB / Ruzie op meeloopmiddag

Het vorige topic hierover was wel mooi, trouwens.

KLB / Allochtonen op school

Of dit topic hierover.

KLB / Afgewezen voor uitkering

Of dit topic waarin hij aangeeft nooit meer naar school te willen

KLB / Dalijk uit eten.

Of dit algemeen gezellige topic waar TS blijk geeft van zijn indrukwekkende intellectuele vermogens.

Ik moet zeggen, hij doet wel moeite voor zijn trolls.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 13:58:19 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180210065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Op het HBO zou ik het hebben gehouden op puur nieuwsgierigheid en indien het vaker zou gebeuren vragen of er wat is. Op het MBO kan je dat risico nou eenmaal niet nemen.
Misschien kijkt die jongen wel naar de gene achter je of loopt hij te dagdromen, of wil hij lezenwat er op je shirt staat of misschien zoekt hij oogcontact omdat hij vrienden wilt worden, je weet het niet TS. Je gaat er meteen vanuit dat hij je als pestslachtoffer ziet.
pi_180210078
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:57 schreef Ludachrist het volgende:
KLB / Ruzie op meeloopmiddag

Het vorige topic hierover was wel mooi, trouwens.

KLB / Allochtonen op school

Of dit topic hierover.

KLB / Afgewezen voor uitkering

Of dit topic waarin hij aangeeft nooit meer naar school te willen

KLB / Dalijk uit eten.

Of dit algemeen gezellige topic waar TS blijk geeft van zijn indrukwekkende intellectuele vermogens.

Ik moet zeggen, hij doet wel moeite voor zijn trolls.
Je verveelt je wel volgens mij he? Als je denkt dat het een troll is, best. Reported.
pi_180210083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Op het HBO zou ik het hebben gehouden op puur nieuwsgierigheid en indien het vaker zou gebeuren vragen of er wat is. Op het MBO kan je dat risico nou eenmaal niet nemen.
Risico ? Dan wordt je gelijk neergestoken als iemand kijkt en je er niets van zegt ?

Als iemand in je gezicht stoer komt doen mag je hem klappen. Verder gewoon een beetje normaal doen, dan overleef je het mbo heus wel hoor.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:59:24 #49
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180210086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:58 schreef Momo... het volgende:

[..]
Je gaat er meteen vanuit dat hij je als pestslachtoffer ziet.
Zoals de waard is...
And so is the past
pi_180210098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:58 schreef Momo... het volgende:

[..]

Misschien kijkt die jongen wel naar de gene achter je of loopt hij te dagdromen, of wil hij lezenwat er op je shirt staat of misschien zoekt hij oogcontact omdat hij vrienden wilt worden, je weet het niet TS. Je gaat er meteen vanuit dat hij je als pestslachtoffer ziet.
In een ideale wereld zou dat inderdaad het geval zijn. Helaas werkt het in het echt anders. Het is geen 1980 meer helaas.
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 14:03:27 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180210144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

In een ideale wereld zou dat inderdaad het geval zijn. Helaas werkt het in het echt anders. Het is geen 1980 meer helaas.
Mag ik zeggen dat ik me hier niet helemaal in herken. Sommigen ja, maar de meeste mensen zijn niet zo.
pi_180210157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:03 schreef Momo... het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat ik me hier niet helemaal in herken. Sommigen ja, maar de meeste mensen zijn niet zo.
Omdat jij niet uit de hood komt, en ts wel. Als je niet uit de hood komt weet je dit soort dingen niet.
pi_180210206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:03 schreef Momo... het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat ik me hier niet helemaal in herken. Sommigen ja, maar de meeste mensen zijn niet zo.
Nou ja, hier in de omgeving is de regel vaak dat iemand niet vriendelijk is zonder reden. Of ze willen iets van je, of ze zijn je aan het checken. Ik wil gewoon niet het risico lopen omdat ik al een kort lontje heb en bij een verkeerde opmerking los kan gaan. Zoals ik al aangaf, ik wil gewoon mn opleiding doen en werken. Geen gezeik van externe factoren en dat probeer ik te voorkomen, en ja, ben er niet trots op, maar dan is dit soms nodig. Maar dit is ook de randstad, is misschien anders dan in Utrecht ofzo.
pi_180210222
1) Je geraakt snel agressief. Dat blijkt uit zowel je voorbeelden uit de OP als uit dit topic.

2) Deze agressiviteit heeft negatieve gevolgen: je raakt in vechtpartijen en bent daardoor al meermaals van school gestuurd.

Je zult dus echt iets aan die agressie moeten gaan doen en dat gaat niet via een paar random internetgebruikers. Derhalve raad ik je aan een afspraak te maken met je huisarts, zodat je kunt worden doorverwezen naar een psycholoog.
pi_180210232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
Je weet het allemaal prima, zo te lezen. Bent overtuigd van je gelijk.
En dat motiveert mij niet echt om je advies te gaan geven, want ik betwijfel of je er iets mee gaat doen als het niet binnen jouw overtuigingen past.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180210237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nou ja, hier in de omgeving is de regel vaak dat iemand niet vriendelijk is zonder reden. Of ze willen iets van je, of ze zijn je aan het checken. Ik wil gewoon niet het risico lopen omdat ik al een kort lontje heb en bij een verkeerde opmerking los kan gaan. Zoals ik al aangaf, ik wil gewoon mn opleiding doen en werken. Geen gezeik van externe factoren en dat probeer ik te voorkomen, en ja, ben er niet trots op, maar dan is dit soms nodig. Maar dit is ook de randstad, is misschien anders dan in Utrecht ofzo.
Utrecht is onderdeel van de randstad.
pi_180210252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nou ja, hier in de omgeving is de regel vaak dat iemand niet vriendelijk is zonder reden. Of ze willen iets van je, of ze zijn je aan het checken. Ik wil gewoon niet het risico lopen omdat ik al een kort lontje heb en bij een verkeerde opmerking los kan gaan. Zoals ik al aangaf, ik wil gewoon mn opleiding doen en werken. Geen gezeik van externe factoren en dat probeer ik te voorkomen, en ja, ben er niet trots op, maar dan is dit soms nodig. Maar dit is ook de randstad, is misschien anders dan in Utrecht ofzo.
Een blik van een ander blijkt al voldoende te zijn.
Top dat je je opleiding gaat starten, maar ik denk niet dat je op FOK! de oplossing voor je agresssie issues gaat vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180210269
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, ik wil gewoon mn opleiding doen en werken. Geen gezeik van externe factoren en dat probeer ik te voorkomen, en ja, ben er niet trots op, maar dan is dit soms nodig. Maar dit is ook de randstad, is misschien anders dan in Utrecht ofzo.
Een blik van een ander blijkt al voldoende te zijn.
Top dat je je opleiding gaat starten, maar ik denk niet dat je op FOK! de oplossing voor je agresssie issues gaat vinden.
[/quote]
Ik wil best veranderen, ik werk eraan. Ik vraag enkel advies hoe ik zoveel mogelijk uit deze situaties kan blijven.
pi_180210316
quote:
[quote]0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Een blik van een ander blijkt al voldoende te zijn.
Top dat je je opleiding gaat starten, maar ik denk niet dat je op FOK! de oplossing voor je agresssie issues gaat vinden.
Ik wil best veranderen, ik werk eraan. Ik vraag enkel advies hoe ik zoveel mogelijk uit deze situaties kan blijven.
[/quote]

Wat bedoel je met ‘deze situaties’?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:15:14 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180210325
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 07:21 schreef -AMG- het volgende:
Iemand keek meerdere malen naar mij, heb hem naderhand benadert en duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer naar mij keek ik hem dood zou rijden ( :') )

Een mafketel ben je. Ik hoop dat je dit eens bij de verkeerde doet maar waarschijnlijk zoek je wel de gastjes uit waarvan je weet dat ze weinig terug zullen zeggen of doen.
Nah, met trail and error krijgt ie vanzelf wel tikken, waardoor hij het vanzelf afleert. Laat hem dus gewoon fouten maken.
pi_180210348
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik wil best veranderen, ik werk eraan. Ik vraag enkel advies hoe ik zoveel mogelijk uit deze situaties kan blijven.
Wat bedoel je met ‘deze situaties’?
[/quote]
Ik heb het over situaties waar ik boos kan worden, of beter gezegd, hoe ik me zoveel mogelijk kan afzonderen zonder op te vallen.
pi_180210422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met ‘deze situaties’?
Ik heb het over situaties waar ik boos kan worden, of beter gezegd, hoe ik me zoveel mogelijk kan afzonderen zonder op te vallen.
[/quote]

Je antwoord zit niet in jezelf afzonderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180210442
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja zeker wel, maar ik wil niet het risico lopen gepest te worden. Soms moet je, helaas, gewoon de alpha positie verzekeren. Op het Hbo had ik ook anders gereageerd, maar op het mbo ga ik het risico niet lopen.
Waar komt je angst om gepest te worden vandaan? En waarom denk je dat je daarvoor zulke buitenproportionele maatregelen moet nemen?
pi_180210534
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waar komt je angst om gepest te worden vandaan? En waarom denk je dat je daarvoor zulke buitenproportionele maatregelen moet nemen?
Vroeger, toen ik nog een naief jongetje was, werd ik gepest in de 1ste klas. Daarna zijn de ware kleuren er uit gekomen en ben ik gaan trainen etc, en nu ben ik een 'psycho' volgens vele. Ik laat zoiets niet weer gebeuren.
pi_180210559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Vroeger, toen ik nog een naief jongetje was, werd ik gepest in de 1ste klas. Daarna zijn de ware kleuren er uit gekomen en ben ik gaan trainen etc, en nu ben ik een 'psycho' volgens vele. Ik laat zoiets niet weer gebeuren.
Eigenlijk wil je je denkpatronen dus niet veranderen? Dan zijn we uitgepraat want er hoeft maar iemand -naar jouw idee- scheef naar je te kijken, jij voelt je aangevallen en je gaat erop tikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180210595
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Eigenlijk wil je je denkpatronen dus niet veranderen? Dan zijn we uitgepraat want er hoeft maar iemand -naar jouw idee- scheef naar je te kijken, jij voelt je aangevallen en je gaat erop tikken.
Ik wil minder aggresief zijn, maar ik ga alsnog niet over me heen laten lopen.
pi_180210734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik wil minder aggresief zijn, maar ik ga alsnog niet over me heen laten lopen.
Wat wil je jezelf dan aanleren in plaats van die agressie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180210753
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat wil je jezelf dan aanleren in plaats van die agressie?
Om beter met emotie om te gaan, dus bv de agressie omzetten in iets minder geweldadigs
pi_180210767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Om beter met emotie om te gaan, dus bv de agressie omzetten in iets minder geweldadigs
Wil je op een andere manier met de emotie leren omgaan of met de gedachtengang erachter?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180210797
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wil je op een andere manier met de emotie leren omgaan of met de gedachtengang erachter?
Beide is wel handig, maar ik vertel mezelf altijd dat ik rustig moet blijven maar het gebeurt dan ineens zo. Het gebeurt niet zonder provocatie, maar het zit wel in de weg. Helaas genoeg voorbeelden van een klein grapje wat volledig uit de hand is gelopen
pi_180210938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Beide is wel handig, maar ik vertel mezelf altijd dat ik rustig moet blijven maar het gebeurt dan ineens zo. Het gebeurt niet zonder provocatie, maar het zit wel in de weg. Helaas genoeg voorbeelden van een klein grapje wat volledig uit de hand is gelopen
Naar mijn mening begint het bij de gedachtengang, daaruit volgt de emotie.

Als jij een blik van een ander beoordeelt als een bedreiging, dan ga jij boosheid voelen en agressief reageren.
Als je een blik van een ander op een andere manier zou leren beoordelen, dan komt boosheid en daaruit volgende agressie helemaal niet ter sprake.

Snap je wat ik bedoel?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180211067
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Naar mijn mening begint het bij de gedachtengang, daaruit volgt de emotie.

Als jij een blik van een ander beoordeelt als een bedreiging, dan ga jij boosheid voelen en agressief reageren.
Als je een blik van een ander op een andere manier zou leren beoordelen, dan komt boosheid en daaruit volgende agressie helemaal niet ter sprake.

Snap je wat ik bedoel?
Ja ik begrijp je ja. Ik weet alleen niet of zoiets op korte termijn te doen is. Het zit ook in de natuur denk ik om snel aangevallen te voelen. Ik wil echt veranderen, maar ik ben bang dat het ook gewoon deel is van het karakter.
pi_180211416
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je ja. Ik weet alleen niet of zoiets op korte termijn te doen is. Het zit ook in de natuur denk ik om snel aangevallen te voelen. Ik wil echt veranderen, maar ik ben bang dat het ook gewoon deel is van het karakter.
Dat is een lange termijn traject. Maar dat geldt ook voor het omgaan met de emotie.

Er zit wellicht een stukje karakter/aanleg in, maar dat vind ik altijd zo’n dooddoener. Je gaf zelf al aan dat je uit een milieu komt waarin agressie een normaal verschijnsel is. Daar ben jij ook op geprogrammeerd. En je kunt jezelf zeker herprogrammeren. Maar dat vraagt wel om iemand die hierin gespecialiseerd is. FOK! is daar niet het medium voor.

Zou mooi zijn als je stappen zet hier hulp bij te zoeken. Daar wordt je eigen leven ook een stuk leuker van, als je niet met onderliggend wantrouwen de wereld bekijkt of achteraf met de gevolgen van een uitbarsting moet dealen. Tot dusver heeft het kiezen voor agressie je niet echt veel opgeleverd qua vooruitkomen in de wereld, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180211716
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is een lange termijn traject. Maar dat geldt ook voor het omgaan met de emotie.

Er zit wellicht een stukje karakter/aanleg in, maar dat vind ik altijd zo’n dooddoener. Je gaf zelf al aan dat je uit een milieu komt waarin agressie een normaal verschijnsel is. Daar ben jij ook op geprogrammeerd. En je kunt jezelf zeker herprogrammeren. Maar dat vraagt wel om iemand die hierin gespecialiseerd is. FOK! is daar niet het medium voor.

Zou mooi zijn als je stappen zet hier hulp bij te zoeken. Daar wordt je eigen leven ook een stuk leuker van, als je niet met onderliggend wantrouwen de wereld bekijkt of achteraf met de gevolgen van een uitbarsting moet dealen. Tot dusver heeft het kiezen voor agressie je niet echt veel opgeleverd qua vooruitkomen in de wereld, toch?
Nee heb je idd gelijk in, het levert niet bijzonder veel op. Het is alleen een veilig gevoel en dat geeft ook een soort houvast. Ik moet wel even kijken ja of ik hulp ga zoeken, denk dat het lastig zelf te doen is helaas. Maar goed, bedankt iig
pi_180211825
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nee heb je idd gelijk in, het levert niet bijzonder veel op. Het is alleen een veilig gevoel en dat geeft ook een soort houvast. Ik moet wel even kijken ja of ik hulp ga zoeken, denk dat het lastig zelf te doen is helaas. Maar goed, bedankt iig
YW ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180211956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Financieel gezien is dat niet te doen :P Heb wel naar volwassen onderwijs gekeken, maar ben nu al ingeschreven en aangenomen.
Je bent al halverwege door in te zien dat je heel raar gedrag vertoont. Ga hier eens met je huisarts over praten en laat je doorverwijzen. Als dit een patroon is en het gaat een keer echt mis zit je in de bak voor een flinke tijd. En zie daarna nog maar eens lekker terecht te komen.

Kortom: die hier iets aan, voordat je iemand anders iets aandoet.

Overigens hoef je aan niemand te vertellen dat je hierover gaat praten. Houd het voor jezelf voorlopig, maar doe er wel iets aan. Want als je het niet doet is de kans heel groot dat je er spijt van krijgt.
Whatever...
pi_180212877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
wauw, wat voor scholen zit jij?

ik heb, in de randstad, op een mbo school gezeten en stage gelopen en alles wat je hier verteld kwam niet voorbij mbo 3 & 4, niveaus 1 en 2 waren wel rumouriger, maar als je je afzijdig hield van de "stoere gastjes", werkte dat prima volgens mij
pi_180213436
Ik hoop dat dit een troll is anders heb ik echt medelijden met je.
pi_180215659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik wil minder aggresief zijn, maar ik ga alsnog niet over me heen laten lopen.
Dat eordt leuk met TS groepsopdrachten uitvoeren. Vooral als TS niet gelijk heeft of zijn zin krijgt, dan scheld hij er gerust op los of wordt hij fysiek agressief.

Een parel, deze TS.

TS, jij denkt dat iedereen naar je kijkt en zo. Dat is niet zo. Jij bent echt niet zo ontzettend interessant dat iedereen ruzie met je wilt maken.

Echt, chill the fuck down.
pi_180215739
Ik ga toch pogen serieus op deze TS in te gaan: ga wat doen met die agressie. Ga boksen of kickboxen, raak je energie kwijt maar belangrijker: je leert discipline.

En als je een grote bek op zo'n school hebt dan wordt je snel en hardhandig terecht gewezen.
pi_180216284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:02 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik ga toch pogen serieus op deze TS in te gaan: ga wat doen met die agressie. Ga boksen of kickboxen, raak je energie kwijt maar belangrijker: je leert discipline.

En als je een grote bek op zo'n school hebt dan wordt je snel en hardhandig terecht gewezen.
Discipline zal er misschien weinig mee te maken hebben of invloed hebben op het probleem.

TS, afgezien van de mogelijkheid dat het een troll is, kan prima een stofje of twee teveel aanmaken in de hersenen waardoor hij bij het minste geringste overdreven en vooral agressief reageert.
Daar gaat geen cursus of (vecht)sport iets aan veranderen, behalve dat TS dan nog beter in staat is pijn uit te delen om de verkeerde redenen.

Daar zijn pillen voor om daar andere balans in te brengen, maar dan moet TS zichzelf wel laten nakijken.
pi_180218489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
Weet niet naar wat voor mbo jij gaat, maar op de mbo's die ik ken gaat het er echt niet zo aan toe..
pi_180218639
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

Weet niet naar wat voor mbo jij gaat, maar op de mbo's die ik ken gaat het er echt niet zo aan toe..
Omdat je een meisje bent, mannen moeten zichzelf beschermen.
pi_180219554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Omdat je een meisje bent, mannen moeten zichzelf beschermen.
Ik ken heel veel jongens/mannen die mbo gedaan hebben en bij hun ging het er echt niet zo aan toe..
pi_180219620
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ken heel veel jongens/mannen die mbo gedaan hebben en bij hun ging het er echt niet zo aan toe..
Regio misschien? Soort school? Niet elke mbo school is hetzelfde. Ik heb mijn informatie van mensen die daar naar school zijn gegaan, en als meerdere mensen het zeggen ga ik er wel van uit dat het deels waar is.
pi_180220156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Regio misschien? Soort school? Niet elke mbo school is hetzelfde. Ik heb mijn informatie van mensen die daar naar school zijn gegaan, en als meerdere mensen het zeggen ga ik er wel van uit dat het deels waar is.
Jij zei:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kijken is toch een soort van uitdaging. Ander soort etiquette op dat soort scholen. Als een man je aan het checken is heeft dat vaak een reden, dus ik wou dat gelijk de kop indrukken. Klinkt misschien ietswat extreem, maar het is het MBO. 'Ik ga je kanker moeder dood maken' is ook dagelijkse praat daar :')
Daarmee impliceer je dat dergelijk gedrag inherent is aan mbo-scholen.

Dat dergelijk gedrag op bepaalde mbo-scholen normaal is geloof ik graag, maar het is op lang niet alle mbo-scholen normaal.


Ik snap niet dat je met jouw agressieproblematiek een school uitkiest waar dergelijk gedrag 'normaal' is..
pi_180220312
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij zei:

[..]

Daarmee impliceer je dat dergelijk gedrag inherent is aan mbo-scholen.

Dat dergelijk gedrag op bepaalde mbo-scholen normaal is geloof ik graag, maar het is op lang niet alle mbo-scholen normaal.

Ik snap niet dat je met jouw agressieproblematiek een school uitkiest waar dergelijk gedrag 'normaal' is..
Ja oke, misschien verkeerd neergezet idd. Deze school is wel zo. En ik heb deze gekozen omdat deze maar 15 min rijden is en de ander 35, had weinig keus erin verder. Dit is de beste voor ons in de omgeving, anders is het omrijden.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:22:37 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180220536
Topic schoongemaakt. Gescheld en gevloek, niet doen. Lopen trollen. Niet doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180220560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja oke, misschien verkeerd neergezet idd. Deze school is wel zo. En ik heb deze gekozen omdat deze maar 15 min rijden is en de ander 35, had weinig keus erin verder. Dit is de beste voor ons in de omgeving, anders is het omrijden.
Ik fietste 35 minuten naar mijn middelbare school.
En zoals jij de school die dichtbij ligt beschrijft, klinkt het niet als de beste. Of vindt op de 35 minuten school standaard elk uur een vechtpartij plaats?

Welke voordelen heeft de 15 minuten school ten opzichte van de 35 minuten school?

Als je om 40 minuten per dag kiest voor een school waarin je nu al weet dat je je uitgedaagd gaat voelen en het mogelijk mis gaat dan lijkt me dat niet de beste keuze.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180220647
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik fietste 35 minuten naar mijn middelbare school.
En zoals jij de school die dichtbij ligt beschrijft, klinkt het niet als de beste. Of vindt op de 35 minuten school standaard elk uur een vechtpartij plaats?

Welke voordelen heeft de 15 minuten school ten opzichte van de 35 minuten school?

Als je om 40 minuten per dag kiest voor een school waarin je nu al weet dat je je uitgedaagd gaat voelen en het mogelijk mis gaat dan lijkt me dat niet de beste keuze.
Die op 35 min is misschien nog wel erger, omdat dat midden in Rotterdam ligt. Die op 15 min afstand heeft i.i.g het voordeel dat de kans op files heel klein is, wat ook weer helpt met de gemoedsstand en dus over het algemeen beter is. Fietsen doe ik sowieso niet, daar wordt ik niet goed van :P Mbo's in deze omgeving zijn gewoon.. kut.
pi_180220895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Die op 35 min is misschien nog wel erger, omdat dat midden in Rotterdam ligt. Die op 15 min afstand heeft i.i.g het voordeel dat de kans op files heel klein is, wat ook weer helpt met de gemoedsstand en dus over het algemeen beter is. Fietsen doe ik sowieso niet, daar wordt ik niet goed van :P Mbo's in deze omgeving zijn gewoon.. kut.
Dan zoek je een school in een andere stad/omgeving.. Ik had mensen in mijn klas die 1,5 uur reizen van school woonde, zo vreemd is dat niet.
pi_180220957
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan zoek je een school in een andere stad/omgeving.. Ik had mensen in mijn klas die 1,5 uur reizen van school woonde, zo vreemd is dat niet.
3 uur heen en weer reizen elke dag is wel een beetje overdreven denk je niet? Het is niet eens een garantie dat het daar wel goed zal gaan, kunnen alsnog vervelende mensen opzitten.
pi_180220982
Heerlijk die testosteron van ts _O-
Loedermoeder
pi_180221369
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

3 uur heen en weer reizen elke dag is wel een beetje overdreven denk je niet? Het is niet eens een garantie dat het daar wel goed zal gaan, kunnen alsnog vervelende mensen opzitten.
Er zaten er meerdere bij mij in de klas die dat iedere dag deden..

Het is geen garantie nee, maar de keuze die je nu hebt gemaakt is wel een garantie dat het (weer) fout gaat.

En je zult je hele leven te maken krijgen met vervelende mensen, het is aan jou om te leren om daarmee om te gaan zonder agressief te worden.
pi_180221587
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er zaten er meerdere bij mij in de klas die dat iedere dag deden..

Het is geen garantie nee, maar de keuze die je nu hebt gemaakt is wel een garantie dat het (weer) fout gaat.

En je zult je hele leven te maken krijgen met vervelende mensen, het is aan jou om te leren om daarmee om te gaan zonder agressief te worden.
Ja maar precies dat dus. Dan heeft het weinig nut 1.5u te reizen als ik het toch echt bij mnzelf moet zoeken. Moet gewoon beetje van die testeron afkomen, ik gebruik al lang geen creatine meer dus denk niet dat het daar aan ligt of iets
pi_180222329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja maar precies dat dus. Dan heeft het weinig nut 1.5u te reizen als ik het toch echt bij mnzelf moet zoeken. Moet gewoon beetje van die testeron afkomen, ik gebruik al lang geen creatine meer dus denk niet dat het daar aan ligt of iets
Nou een rustigere omgeving, waar dergelijk gedrag niet normaal is, zou zeker wel een positieve invloed op je kunnen hebben.
pi_180222539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja maar precies dat dus. Dan heeft het weinig nut 1.5u te reizen als ik het toch echt bij mnzelf moet zoeken. Moet gewoon beetje van die testeron afkomen, ik gebruik al lang geen creatine meer dus denk niet dat het daar aan ligt of iets
En zo kun je overal uitvluchten voor verzinnen....
Je vroeg in de OP om tips om uit situaties te blijven waarbij je flipt. Blijkbaar ligt 1,5 uur verderop een mogelijke oplossing.
Maar daar kijk je niet eens serieus naar want o jee... reistijd... en van fietsen ga je blijkbaar dood of zo. Dan liever naar een school waarop je bij de kennismaking al bijna mot kreeg.

Voor iemand die zich zo alpha opstelt ben je best wel slappe hap, zeg maar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180222593
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou een rustigere omgeving, waar dergelijk gedrag niet normaal is, zou zeker wel een positieve invloed op je kunnen hebben.
Ja dat is wel zo! Maar je hebt denk ik altijd galbakken, waar je ook heen gaat. Het is meer hoe ik er zelf mee omga. Meestal is dat gescheld ook een beetje als 'trash cleans trash' ze zouden je niet zo snel zelf aanspreken. Het is denk ik ook gewoon confrontatie vermijden ipv opzoeken
pi_180222621
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En zo kun je overal uitvluchten voor verzinnen....
Je vroeg in de OP om tips om uit situaties te blijven waarbij je flipt. Blijkbaar ligt 1,5 uur verderop een mogelijke oplossing.
Maar daar kijk je niet eens serieus naar want o jee... reistijd... en van fietsen ga je blijkbaar dood of zo. Dan liever naar een school waarop je bij de kennismaking al bijna mot kreeg.

Voor iemand die zich zo alpha opstelt ben je best wel slappe hap, zeg maar.
Echte alfa's hebben het sowieso niet nodig om dreigementen te uiten, die stralen van nature autoriteit uit.
pi_180222639
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En zo kun je overal uitvluchten voor verzinnen....
Je vroeg in de OP om tips om uit situaties te blijven waarbij je flipt. Blijkbaar ligt 1,5 uur verderop een mogelijke oplossing.
Maar daar kijk je niet eens serieus naar want o jee... reistijd... en van fietsen ga je blijkbaar dood of zo. Dan liever naar een school waarop je bij de kennismaking al bijna mot kreeg.

Voor iemand die zich zo alpha opstelt ben je best wel slappe hap, zeg maar.
Ja ik ga altijd hijgen van het fietsen, dus dat is vervelend om te doen. En zie jij elke dag 1.5u reizen wel zitten dan? Dan je dus al 3 uur per dag extra aan school kwijt.
pi_180222670
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Echte alfa's hebben het sowieso niet nodig om dreigementen te uiten, die stralen van nature autoriteit uit.
:( :(
pi_180222865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja ik ga altijd hijgen van het fietsen, dus dat is vervelend om te doen. En zie jij elke dag 1.5u reizen wel zitten dan? Dan je dus al 3 uur per dag extra aan school kwijt.
Dan moet je gaan sporten en conditie kweken, dan hijg je ook niet meer.
1,5 uur reizen per dag is weliswaar lang maar echt de moeite waard als het helpt je emoties te beheersen. en hoe lang duurt die opleiding nou helemaal? heel veel mensen hebben die reistijd naar hun werk vijf dagen per week.
pi_180222952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dan moet je gaan sporten en conditie kweken, dan hijg je ook niet meer.
1,5 uur reizen per dag is weliswaar lang maar echt de moeite waard als het helpt je emoties te beheersen. en hoe lang duurt die opleiding nou helemaal? heel veel mensen hebben die reistijd naar hun werk vijf dagen per week.
Ja dat is ook wel zo, maar ik ben allang aangenomen, dus er zit niet veel anders meer op. Het moet echt op deze school 3 jaar goed gaan.
pi_180222983
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo, maar ik ben allang aangenomen, dus er zit niet veel anders meer op. Het moet echt op deze school 3 jaar goed gaan.
Dat hoop ik dan maar voor je. Ga je wel hulp zoeken voor je problemen? Anders sta je zo weer buiten, of zit je in de bak in een erger scenario.
pi_180223079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:29 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar voor je. Ga je wel hulp zoeken voor je problemen? Anders sta je zo weer buiten, of zit je in de bak in een erger scenario.
Hulp heeft in het verleden niet veel uitgewezen. Hoop praten, en ik heb eig geen zin om mezelf vol te stoppen met pillen. Ik heb nog een maand, dus kan wel een beetje experimenteren met hoe of wat.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:33:08 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180223146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Regio misschien? Soort school? Niet elke mbo school is hetzelfde. Ik heb mijn informatie van mensen die daar naar school zijn gegaan, en als meerdere mensen het zeggen ga ik er wel van uit dat het deels waar is.
Waarom ga je dan niet naar een andere mbo? Want het klinkt als een zeer slechte school, waarbij je dus ook kansen mist om succesvol te zijn.
Zulke ellende op school dat je je als een agressievo op moet stellen om te 'overleven' maakt dat de kwaliteit bedroevend is.
Dat is ellende die zich niet beperkt tot leerlingen onderling, maar ook de kwalitiet van onderwijs aantast.

Zeker met jouw agressie probleem is het van belang dat je naar een school gaat die geen gruwelijke tokkie bende is. Jij hebt een doodgewone, heerlijk gezapige school nodig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:34:57 #107
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180223198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja oke, misschien verkeerd neergezet idd. Deze school is wel zo. En ik heb deze gekozen omdat deze maar 15 min rijden is en de ander 35, had weinig keus erin verder. Dit is de beste voor ons in de omgeving, anders is het omrijden.
Het is het omrijden waard. Mbt je agressie problem, maar ook mbt kwaliteit van onderwijs.
'Probleemscholen' zijn slechte scholen. Gun jezelf een betere school.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180223261
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet naar een andere mbo? Want het klinkt als een zeer slechte school, waarbij je dus ook kansen mist om succesvol te zijn.
Zulke ellende op school dat je je als een agressievo op moet stellen om te 'overleven' maakt dat de kwaliteit bedroevend is.
Dat is ellende die zich niet beperkt tot leerlingen onderling, maar ook de kwalitiet van onderwijs aantast.

Zeker met jouw agressie probleem is het van belang dat je naar een school gaat die geen gruwelijke tokkie bende is. Jij hebt een doodgewone, heerlijk gezapige school nodig.
Van de stof die ik zag is het niveau idd bedroevend, maar ik heb sowieso altijd onder het niveau gezeten door problemen met gezag etc wat alleen maar erger werd met de jaren, en nu ietsje minder aan het worden is. Als je hier in de buurt een relatief normale school had, dan had ik dat zeker overwogen. Maar, ik durf het hier te zeggen: Al het moslim tokkie-volk wat zich hier in de regio en de nabije omgeving heeft gemanifisteerd leiden een soort regime op dit soort scholen. Op deze is het alleen MBO 1 en 2, dus het valt nog relatief mee.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:38:44 #109
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180223341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

:( :(
Vindt je niet leuk, maar is wel waar.
Niets zo competatief als een beta/gamma. Een alfa is zo sterk dat zijn aanwezigheid voldoende is, gaat altijd gepaard met een kalme kracht die groot genoeg is om conflicten te voorkomen (het grootste deel iig).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:39:45 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180223384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo, maar ik ben allang aangenomen, dus er zit niet veel anders meer op. Het moet echt op deze school 3 jaar goed gaan.
Onzin, je hebt meer keuze.
Nu iets moeilijker dan voor April/Mei, maar nogsteeds mogelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180223498
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin, je hebt meer keuze.
Nu iets moeilijker dan voor April/Mei, maar nogsteeds mogelijk.
Ik weet niet of je derest gelezen hebt, denk het niet dus zal even een korte samenvatting geven:

Ik ga express al met een vriend naar de zelfde opleiding/school om zoveel mogelijk schade te beperken, dus weer opnieuw aanmelden kost weer enorm veel gedoe en moeite. Bij elkaar in de klas komen was al een opgave, dus we willen dit eigenlijk gewoon doen. Klinkt misschien als smoesjes, maar dit was al met voorbedachten raden omdat we allebei onze gebreken hebben.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:43:43 #112
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180223547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Van de stof die ik zag is het niveau idd bedroevend, maar ik heb sowieso altijd onder het niveau gezeten door problemen met gezag etc wat alleen maar erger werd met de jaren, en nu ietsje minder aan het worden is. Als je hier in de buurt een relatief normale school had, dan had ik dat zeker overwogen. Maar, ik durf het hier te zeggen: Al het moslim tokkie-volk wat zich hier in de regio en de nabije omgeving heeft gemanifisteerd leiden een soort regime op dit soort scholen. Op deze is het alleen MBO 1 en 2, dus het valt nog relatief mee.
Zelfs als je onder je eigen niveau hebt gezeten zal deze school je geen goed doen.
Je hebt een relatief rustige en stimulerende omgeving nodig om te slagen. Als dat niet zo was was je allang geslaagd.

Kijk buiten je regio, ga op kamers, neem het reizen voor lief. Kies wat beter bij je omstandigheden past. Deze school is dat niet.
Slechte school, veelste veel stimulans voor je probleemgedrag.

Je zal hier niet slagen, je zal weer terug naar af moeten, of erger, je probleemgedrag vergroten.

Kies voor wat goed is voor je, kies voor een goede school.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180223778
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zelfs als je onder je eigen niveau hebt gezeten zal deze school je geen goed doen.
Je hebt een relatief rustige en stimulerende omgeving nodig om te slagen. Als dat niet zo was was je allang geslaagd.

Kijk buiten je regio, ga op kamers, neem het reizen voor lief. Kies wat beter bij je omstandigheden past. Deze school is dat niet.
Slechte school, veelste veel stimulans voor je probleemgedrag.

Je zal hier niet slagen, je zal weer terug naar af moeten, of erger, je probleemgedrag vergroten.

Kies voor wat goed is voor je, kies voor een goede school.
Het komt misschien iets extremer voor in dit topic dan het in werkelijkheid is, maar ja er zit zeker een kern van waarheid in. Het is alleen moeilijk te accepteren, ik weet dat de prikkels niet goed zijn, maar het roer weer zo omgooien is ook gewoon een lastige keuze. Vooral nu alles al geregeld is. Ik denk dat ik toch echt aan de bak moet nu, switchen is niet echt een optie meer :P
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:48:52 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180223826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je derest gelezen hebt, denk het niet dus zal even een korte samenvatting geven:

Ik ga express al met een vriend naar de zelfde opleiding/school om zoveel mogelijk schade te beperken, dus weer opnieuw aanmelden kost weer enorm veel gedoe en moeite. Bij elkaar in de klas komen was al een opgave, dus we willen dit eigenlijk gewoon doen. Klinkt misschien als smoesjes, maar dit was al met voorbedachten raden omdat we allebei onze gebreken hebben.
Het zal niet genoeg zijn... Je bent zelfs bij een eerste introductie Al zo defensief dat je agressief wordt. Dat in combi met een school met slechte resultaten maakt een recept voor ellende op alle vlakken.

Deze school gaat jou niet helpen om te slagen. Als je slaagt zal dat ondanks de school zijn ipv dankzij.
Set up for success, dat is geen cliche, maar iets wat je jezelf moet gunnen en moeite voor moet willen doen.

Deze school is geen set up for success, maar set up for failing.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180223832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja ik ga altijd hijgen van het fietsen, dus dat is vervelend om te doen. En zie jij elke dag 1.5u reizen wel zitten dan? Dan je dus al 3 uur per dag extra aan school kwijt.
Nadat ik middelbare school had afgerond (35 minuten fietsen) ben ik verder gaan studeren: deur tot deur (fiets, trein, lopen) 1.30 uur. Daarna nog een anders studie die een station verder was: 2 uur reistijd enkele reis.

Maar het is geen wedstrijdje vérpissen. Het is een kwestie van prioriteiten.
En als jij het vervelend vindt om te hijgen na het fietsen moet je je jezelf dat inderdaad maar niet aan gaan doen. Arme jongen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180224044
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nadat ik middelbare school had afgerond (35 minuten fietsen) ben ik verder gaan studeren: deur tot deur (fiets, trein, lopen) 1.30 uur. Daarna nog een anders studie die een station verder was: 2,5 uur reistijd enkele reis.

Maar het is geen wedstrijdje vérpissen. Het is een kwestie van prioriteiten.
En als jij het vervelend vindt om te hijgen na het fietsen moet je je jezelf dat inderdaad maar niet aan gaan doen. Arme jongen. :')
Respect voor je doorzettingsvermogen dan, serieus. Ik heb op de middelbare school elke dag 45min heen en terug gefietst, 4 jaar lang. Sterke benen van gekregen maar in de jaren erna gezondheids problemen gekregen, mede door het extreem rook gedrag, waardoor ik het niet echt meer vol hou. Maar ja, jij ging er vol voor. Ik heb weinig motivatie op het mbo omdat het ook gewoon kinder niveau is. Dus, je wint het piscontest. Voor het hbo zou ik wel verder reizen.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:52:58 #117
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180224133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Het komt misschien iets extremer voor in dit topic dan het in werkelijkheid is, maar ja er zit zeker een kern van waarheid in. Het is alleen moeilijk te accepteren, ik weet dat de prikkels niet goed zijn, maar het roer weer zo omgooien is ook gewoon een lastige keuze. Vooral nu alles al geregeld is. Ik denk dat ik toch echt aan de bak moet nu, switchen is niet echt een optie meer :P
Switchen is nogsteeds een optie. Hey was makkelijker voor April, maar is niet onmogelijk.

Sterker nog, met jouw verhaal hier is later instromen of zelfs volgend schooljaat beter als dit.
Als volgend schooljaar de enige oplossing is kan je in de tussentijd behandeling krijgen voor je woede probleem, dat leren beter te beheersen.
Wat zoveel beter is dan deze school, die maakt dat je zeer defensief bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180224176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Het komt misschien iets extremer voor in dit topic dan het in werkelijkheid is, maar ja er zit zeker een kern van waarheid in. Het is alleen moeilijk te accepteren, ik weet dat de prikkels niet goed zijn, maar het roer weer zo omgooien is ook gewoon een lastige keuze. Vooral nu alles al geregeld is. Ik denk dat ik toch echt aan de bak moet nu, switchen is niet echt een optie meer :P
Waarom opende je dit topic nu pas? Niet vervelend bedoeld, want het is nooit te laat, maar je loopt al tijden tegen deze problemen aan. En nu lijkt het heel lastig te zijn om alles om te gooien (denk ik anders over, maar alla, jouw leven, jouw keuze) dus eigenlijk ben je, wat betreft schoolkeuze al te laat.
En je denkbeelden ga je in een maand of 2 ook echt niet radicaal omgooien.

Dus, wat is er veranderd, dat je in april alleen een KLB topic opende toen het weer eens mis ging en je nu een serieuze hulpvraag opent in R&P?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180224295
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom opende je dit topic nu pas? Niet vervelend bedoeld, want het is nooit te laat, maar je loopt al tijden tegen deze problemen aan. En nu lijkt het heel lastig te zijn om alles om te gooien (denk ik anders over, maar alla, jouw leven, jouw keuze) dus eigenlijk ben je, wat betreft schoolkeuze al te laat.
En je denkbeelden ga je in een maand of 2 ook echt niet radicaal omgooien.

Dus, wat is er veranderd, dat je in april alleen een KLB topic opende toen het weer eens mis ging en je nu een serieuze hulpvraag opent in R&P?
Omdat het toen vrij beperkt was. Maar laaste tijd is het weer erger geworden, is het schrijven ook depressiefer en agressiefer geworden. Wat er toch wel voor zorgt dat ik me enigzins zorgen begin te maken over de toekomst. Dus, het werd een keer tijd om toch een topic te openen.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:02:39 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180224599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Omdat het toen vrij beperkt was. Maar laaste tijd is het weer erger geworden, is het schrijven ook depressiefer en agressiefer geworden. Wat er toch wel voor zorgt dat ik me enigzins zorgen begin te maken over de toekomst. Dus, het werd een keer tijd om toch een topic te openen.
Neem eens contact op met 'de waag'. Hebben een aantal plekken waar ze werken, weet niet of dat ook bij jou in de buurt is. Zij weten vast wel een goede plek wel in de buurt. Zijn gespecialiseerd in woede problemen.
Heeft iig erg geholpen bij een vriend van me, die redelijk ernstige woede problemen had. Niet dat hij nu een deurmat is, maar wel dat hij zijn woede in toom kan houden, gezondere manieren heeft om daarmee om te gaan. Maar vooral handvatten heeft gekregen om het niet in ellende uit te laten lopen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180224645
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Neem eens contact op met 'de waag'. Hebben een aantal plekken waar ze werken, weet niet of dat ook bij jou in de buurt is. Zij weten vast wel een goede plek wel in de buurt. Zijn gespecialiseerd in woede problemen.
Heeft iig erg geholpen bij een vriend van me, die redelijk ernstige woede problemen had. Niet dat hij nu een deurmat is, maar wel dat hij zijn woede in too kan houden, gezondere manieren heeft om daarmee om te gaan. Maar vooral handvatten heeft gekregen om het niet in ellende uit te laten lopen.
Zal ik zeker eens bekijken, thanks ;) hoop dat het een soortvan anoniem kan dan.
pi_180224669
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vindt je niet leuk, maar is wel waar.
Niets zo competatief als een beta/gamma. Een alfa is zo sterk dat zijn aanwezigheid voldoende is, gaat altijd gepaard met een kalme kracht die groot genoeg is om conflicten te voorkomen (het grootste deel iig).
Dat is precies wat ik bedoel inderdaad. :)
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:06:29 #123
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180224761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Zal ik zeker eens bekijken, thanks ;) hoop dat het een soortvan anoniem kan dan.
Als je echt vooruit wil zal je met de billen bloot moeten. Geen werkelijke kracht zonder kwetsbaarheid. Maar zover ik weet (dat is beperkt, sorry) is dat blootgeven iets tussen jou en je behandelaar.
Maar hoe sneller je een compleet beeld kan geven, hoe sneller je goed geholpen kan worden. Wat jij niet durft te vertellen kan een ander je niet mee helpen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180224817
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je echt vooruit wil zal je met de billen bloot moeten. Geen werkelijke kracht zonder kwetsbaarheid. Maar zover ik weet (dat is beperkt, sorry) is dat blootgeven iets tussen jou en je behandelaar.
Maar hoe sneller je een compleet beeld kan geven, hoe sneller je goed geholpen kan worden. Wat jij niet durft te vertellen kan een ander je niet mee helpen.
Gaat er om dat de omgeving het niet weet, softe kant kan ik gewoon niet prijsgeven. Online kan dat, in het echt minder
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:09:31 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_180224859
Met zulk gedrag val je op school juist extra op en komen er zorgteams en anderen aan te pas. Niet alleen voor jouw veiligheid maar ook zeker voor de veiligheid van alle anderen.
Met echt excessief gedrag sta je ook in no time weer buiten.

Ik zou eerst professionele hulp zoeken waar jij je goed bij voelt voor je weer aan school begint. Zolang je deze gevoelens niet kan beheersen is dat imho nog niet de geschikte omgeving voor jou.

Ik heb op verscheidene mbo's les gegeven en hoewel er absoluut wel verschil is met hbo en de uni is het zeker weten niet het strijdveld dat jij ervan maakt.

Succes in de toekomst in elk geval. :)
pi_180225053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Gaat er om dat de omgeving het niet weet, softe kant kan ik gewoon niet prijsgeven. Online kan dat, in het echt minder
Als ik je posts zo lees vind je het hier ook lastig.
Bij ‘moeilijke’ vragen komt er eerst een stoer algemeen antwoord in de zin van ‘dat kan niet, daar doe ik niet aan’, en als er wordt doorgevraagd blijken er toch persoonlijke redenen aan ten grondslag te liggen. Bij mij zorgt dat dan voor meer begrip.

Knap dat je je hier een beetje durft bloot te geven, maar volgens mij zitten we nog niet verder dan de oppervlakte. En dat is ook prima, ik ben er geen voorstander van dat mensen al hun emotionele shit online gooien, waar iedereen het kan teruglezen. Beter deel je het met mensen die je vertrouwt of (daar issieweer!) een therapeut. Bedenk wel dat je in therapie alleen eruit kunt halen wat je erin stopt. Dus als je daar die stoere schil blijft dichthouden gaat een therapie minder effect hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180225211
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik je posts zo lees vind je het hier ook lastig.
Bij ‘moeilijke’ vragen komt er eerst een stoer algemeen antwoord in de zin van ‘dat kan niet, daar doe ik niet aan’, en als er wordt doorgevraagd blijken er toch persoonlijke redenen aan ten grondslag te liggen. Bij mij zorgt dat dan voor meer begrip.

Knap dat je je hier een beetje durft bloot te geven, maar volgens mij zitten we nog niet verder dan de oppervlakte. En dat is ook prima, ik ben er geen voorstander van dat mensen al hun emotionele shit online gooien, waar iedereen het kan teruglezen. Beter deel je het met mensen die je vertrouwt of (daar issieweer!) een therapeut. Bedenk wel dat je in therapie alleen eruit kunt halen wat je erin stopt. Dus als je daar die stoere schil blijft dichthouden gaat een therapie minder effect hebben.
Ik ben opgegroeid met het idee dat emotie slecht is, dus het komt er lastig uit. Wat ik al zei, ik schrijf heelveel om emotie eruit te schrijven, in het echt kan ik emotie al heelmaal niet bloot geven, dus ja het is ook lastiger :P Meestal gaat het wel met een meid en na een liter wodka zegmaar, maar of dat nou de manier is :')
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:24:24 #128
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180225282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Gaat er om dat de omgeving het niet weet, softe kant kan ik gewoon niet prijsgeven. Online kan dat, in het echt minder
Bij een hulpverlener kan het ook.
En als het bij je omgeving niet kan, zoek een andere omgeving...

Snap dat je niet alles met je omgeving wil delen, naar als het echt zo'n enorm probleem is is deze omgeving niet goed voor je.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:25:41 #129
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180225318
haha ts is te dom voor mbo en zoekt daarom maar excuusjes
  dinsdag 3 juli 2018 @ 23:37:37 #130
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180225695
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Gaat er om dat de omgeving het niet weet, softe kant kan ik gewoon niet prijsgeven. Online kan dat, in het echt minder
Daarom heb je hulp nodig. Een behandelaar met wie je kan werken aan je woede probleem. Bij wie je het hele verhaal kwijt kan, kwetsbaar kan en mag zijn (naast ook sterk zijn).
En als je directe omgeving die woede teveel voedt moet je daar ook keuzes in maken.

Mbt tot deze school durf ik wel te stellen dat het niet mee helpt om je problemen te leren beheersen.
Want anders voelde je niet 'gedwongen' zo heftig te reageren op een paar blikken. De wetenschap dat het hier (school) zo heftig kan zijn dat het nodig voelt zo te reageren maakt dat je een grote kans maakt om te falen in al je doelen. Van slagen tot geen woede uitbarstingen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180225768
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Daarom heb je hulp nodig. Een behandelaar met wie je kan werken aan je woede probleem. Bij wie je het hele verhaal kwijt kan, kwetsbaar kan en mag zijn (naast ook sterk zijn).
En als je directe omgeving die woede teveel voedt moet je daar ook keuzes in maken.

Mbt tot deze school durf ik wel te stellen dat het niet mee helpt om je problemen te leren beheersen.
Want anders voelde je niet 'gedwongen' zo heftig te reageren op een paar blikken. De wetenschap dat het hier (school) zo heftig kan zijn dat het nodig voelt zo te reageren maakt dat je een grote kans maakt om te falen in al je doelen. Van slagen tot geen woede uitbarstingen.
Het had ook te maken met het feit dat het intake dag was, de eerste dagen zijn het belangrijkste om je imago te vormen, en ik wou denk ik ook een beetje het tough guy masker opzetten zodat ik niet er uit gepikt ga worden naderhand. Het is alleen te hopen dat ik me ook op school verder kan inhouden, vaak zijn de acties niet te verklaren
  woensdag 4 juli 2018 @ 03:36:45 #132
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180227487
Heb je er nooit bij stilgestaan dat jij misschien wel het probleem op school bent.

Als je op zo'n manier reageert, is het nogal logisch dat je in vechtpartijen terecht komt of andere idioten aantrekt.
pi_180231213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja maar precies dat dus. Dan heeft het weinig nut 1.5u te reizen als ik het toch echt bij mnzelf moet zoeken. Moet gewoon beetje van die testeron afkomen, ik gebruik al lang geen creatine meer dus denk niet dat het daar aan ligt of iets
Het ligt niet aan testosteron. Als je constant zonder trigger agressief zou zijn en onrustig, dan zou het wellicht aan je testosteron gehalte kunnen liggen.

In het voorgeval dat je beschrijft reageer je op iemand die naar jou kijkt. Wat mij betreft lijkt dat meer op angst voor belediging/uitsluiting, onzekerheid over jezelf, gecombineerd met een maatschappelijke/(sub)culturele "opvoeding" die gericht is op een 'stoer, sterk en agressief' imago. Je mag niet kwetsbaar zijn, je moet dominant zijn, mensen moeten vrees voor je hebben, anders gaan ze je pijn doen - misbruik van je maken - over je heen lopen - je buitensluiten - over je roddelen - etc, etc.
pi_180231236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Het had ook te maken met het feit dat het intake dag was, de eerste dagen zijn het belangrijkste om je imago te vormen, en ik wou denk ik ook een beetje het tough guy masker opzetten zodat ik niet er uit gepikt ga worden naderhand. Het is alleen te hopen dat ik me ook op school verder kan inhouden, vaak zijn de acties niet te verklaren
Dude, je bent een open boek :')

Je wil simpelweg niet erkennen dat je bang en onzeker bent.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:46:05 #135
108913 Godshand
guide4you
pi_180306310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Het had ook te maken met het feit dat het intake dag was, de eerste dagen zijn het belangrijkste om je imago te vormen, en ik wou denk ik ook een beetje het tough guy masker opzetten zodat ik niet er uit gepikt ga worden naderhand. Het is alleen te hopen dat ik me ook op school verder kan inhouden, vaak zijn de acties niet te verklaren
Jij bent fucking paranoia, zie ik vaker bij mensen die vaak gepest zijn.

Het gaat dan vaak een van de 3 kanten op: of ze worden paranoïde en agressief, of ze worden juist paranoide en heel verlegen, bang om op te vallen. De laatste categorie neemt maatregelen om niet meer gepest te worden: delen 1x paar klappen uit, werken aan zelfbeeld en worden uiteindelijk vrij normale mensen zonder teveel paranoïde gedachten.

Jij bent die eerste categorie, ook blijkbaar omdat het thuis ook nogal van gebruikelijk tokkie niveau is om agressief te reageren. Dat heb je aangeleerd dat het effectief is. Door het pesten ben je paranoïde geworden en zie je in veel geluiden/handelingen aanleidingen dat men je mogelijk gaat pesten. Je bent eigenlijk dus nog steeds onzeker dat men je niet zal accepteren en gaat dus daar al op vooruit anticiperen door te gaan dreigen.

Wat dat betreft heeft madam-april gelijk. Je bent nog lang niet een echte alfa man.

Een deel van de oplossing van je anger management ligt dus om je onzekerheid aan te pakken. Als je niet zo vaak onzeker bent dat men je niet zal accepteren, hoef je ook niet te gaan dreigen. Daarnaast bij werkelijke dreigingen naar jou toe moet je leren daar normaal mee om te gaan, maar dit alles kan alleen met professionele hulp bij een psycholoog of psychotherapeut.

Overigens bijzonder, meeste agressieve types hebben geen geduld om op een forum te gaan typen en lezen. Dus ik denk ook dat je weinig ervaringsdeskundigen hier gaat tegen komen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180306517
Zo het mbo is nogal veranderd in de laatste jaren merk ik :D
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:43:58 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180307198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Iemand keek meerdere malen naar mij, heb hem naderhand benadert en duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer naar mij keek ik hem dood zou rijden
Ja ik was dus ook ongeveer zo.
Ik heb nooit iemand letterlijk met de dood bedreigt zoals jij hebt gedaan, maar ik begrijp je wel.

Doe vooral wat je je al hebt voorgenomen. Blijf zo veel mogelijk uit de buurt van klasgenoten, en focus je puur op de studie.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar zet financiële onafhankelijkheid als een levensdoel. Dat is de enige manier om je comfortabel terug te kunnen trekken uit de maatschappij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180307258
Dankjewel jongens, allemaal heel nuttige reacties! Ik zou graag op iedereen willen reageren maar het zijn er een hoop.. ik lees ze wel en steek er wel wat van op dus bedankt!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:49:16 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180307272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Het had ook te maken met het feit dat het intake dag was, de eerste dagen zijn het belangrijkste om je imago te vormen, en ik wou denk ik ook een beetje het tough guy masker opzetten zodat ik niet er uit gepikt ga worden naderhand. Het is alleen te hopen dat ik me ook op school verder kan inhouden, vaak zijn de acties niet te verklaren
Ah ik heb te snel gereageerd zie ik. Had alleen de OP gelezen.

Maar nu is het wel duidelijk dat je dus acteert en dat je een masker opzet zodat mensen niet zien hoe kwetsbaar je eigenlijk bent.

Als dit een gevolg is van een pestverleden raad ik ook psychische hulp aan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:53:04 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180307325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Meestal gaat het wel met een meid en na een liter wodka zegmaar, maar of dat nou de manier is
Dit had ik met cocaïne.
Telkens toen ik dat gebruikte kwamen allerlei onderdrukte emoties naar boven. En die volgde zich snel achter elkaar op. Het ene moment sloeg ik mijn halve inboedel stuk, en een seconde later lag ik op de grond te huilen. :')

Mijn toenmalige vriendin kon daar echter wat minder om lachen, ik weet wel zeker dat ze me vaak genoeg een creep eerste klas vond.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180307704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit had ik met cocaïne.
Telkens toen ik dat gebruikte kwamen allerlei onderdrukte emoties naar boven. En die volgde zich snel achter elkaar op. Het ene moment sloeg ik mijn halve inboedel stuk, en een seconde later lag ik op de grond te huilen. :')

Mijn toenmalige vriendin kon daar echter wat minder om lachen, ik weet wel zeker dat ze me vaak genoeg een creep eerste klas vond.
_O- Netjes haha. Ik kan me altijd wel inhouden, huilen doet ik niet dus dat valt wel mee enz :P Ik kan dan gewoon een beetje praten. De verhoudingen zijn denk ik ook niet goed, ik ben niet straalbezopen van een liter dus heb hem dan onder controle
pi_180927084
En de scholen zijn al bijna weer begonnen. Al een keuze gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')