abonnement Unibet Coolblue
pi_180169936
Zelf ben ik nogal eigenwijs en dat in combinatie met de puberteit ging niet goed op de middelbare school.
Veel lessen gemist en blowen en drinken met foute vrienden. Afgegeleden naar een voor mij te laag niveau op het mbo, daarna wel hbo afgerond. In de tussentijd ook nare dingen meegemaakt waar ik niks aan kon doen.
Veel tijd alleen doorgebracht en games en films gekeken.
Nu ik serieus bezig ben met mijn leven merk ik dat ik maar niet kan aarden, ik mis sociale vaardigheden, heb nooit lekker op kamers gewoond en daar de eerste stapjes naar volwassenheid gezet. Ik zat bijvoorbeeld niet op leuke studentenverenigen.
Ik ben constant angstig, boos, onzeker en eenzaam. Vooral als ik gespannen ben kan ik nogal raar doen, ik heb denk ik ook een paar tics in mijn gezicht gekregen.
Ik voel mij altijd leeg en heb dit opgevuld met sex, drinken en roken.
Ik heb geen vriendin en zie mijzelf ook niet in staat een leuke relatie op te bouwen, met vrienden gaat alles maar moeizaam en moet ik elk weekend de paar vrienden die ik heb appen en hopen dat zij een plekje in hun agenda hebben.
pi_180169986
Wat verwacht je precies van dit topic?
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 19:57:26 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180170223
En... Je doel vn dit topic is...?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180170659
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
En... Je doel vn dit topic is...?
Ja of er meer jongens en mannen zijn die dit herkennen, of soortgelijks zitten en hoe je daar dan mee om gaat?
  zondag 1 juli 2018 @ 20:11:31 #5
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180170761
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:46 schreef L_ het volgende:
Ik voel mij altijd leeg en heb dit opgevuld met sex, drinken en roken.
Hoe kwam je aan sex?
pindazakje
pi_180170927
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoe kwam je aan sex?
Ik had als bijbaan barman, ging supermakkelijk bij sommige meiden
  zondag 1 juli 2018 @ 20:19:26 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180170992
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:17 schreef L_ het volgende:

[..]

Ik had als bijbaan barman, ging supermakkelijk bij sommige meiden
Je maakt me super jaloers weet je dat.
Dat het zo makkelijk gaat geeft toch wel aan dat je iets van sociale skills moet hebben.
pindazakje
pi_180171524
Is dit een klacht of heb je ook nog een vraag?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zondag 1 juli 2018 @ 21:58:21 #9
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_180173864
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:19 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je maakt me super jaloers weet je dat.
Dat het zo makkelijk gaat geeft toch wel aan dat je iets van sociale skills moet hebben.
Of dat je als barman gewoon gratis drankjes uitdeelt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_180177303
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:46 schreef L_ het volgende:
Zelf ben ik nogal eigenwijs en dat in combinatie met de puberteit ging niet goed op de middelbare school.
Veel lessen gemist en blowen en drinken met foute vrienden. Afgegeleden naar een voor mij te laag niveau op het mbo, daarna wel hbo afgerond. In de tussentijd ook nare dingen meegemaakt waar ik niks aan kon doen.
Veel tijd alleen doorgebracht en games en films gekeken.
Nu ik serieus bezig ben met mijn leven merk ik dat ik maar niet kan aarden, ik mis sociale vaardigheden, heb nooit lekker op kamers gewoond en daar de eerste stapjes naar volwassenheid gezet. Ik zat bijvoorbeeld niet op leuke studentenverenigen.
Er zijn zat mensen die geen lid zijn geweest van studentenverenigingen of in studentenhuizen gewoond hebben. Staar je niet blind op dat zoiets essentieel zou zijn voor je ontwikkeling, want genoeg mensen bewijzen dat het ook prima zonder kan.

quote:
Ik ben constant angstig, boos, onzeker en eenzaam. Vooral als ik gespannen ben kan ik nogal raar doen, ik heb denk ik ook een paar tics in mijn gezicht gekregen.
Ik voel mij altijd leeg en heb dit opgevuld met sex, drinken en roken.
Dat klinkt als een niet zo relaxte situatie. Is dat omdat je niet lekker in je vel zit en twijfelt aan wat je te bieden hebt misschien? Of vanwege de nare dingen die je hebt mee gemaakt? Dan is het misschien handig om dat eerst een plekje te leren geven en vandaar uit je zelfvertrouwen meer op te bouwen.
Verder kun je ook kijken naar manieren om beter met die stress om te leren gaan. Mindfulness, ademhalingstechnieken, yoga, haptonomie, etc. Sowieso is bewegen wel lekker, sport je?

quote:
Ik heb geen vriendin en zie mijzelf ook niet in staat een leuke relatie op te bouwen, met vrienden gaat alles maar moeizaam en moet ik elk weekend de paar vrienden die ik heb appen en hopen dat zij een plekje in hun agenda hebben.
Je vrienden zouden wel de aangewezen personen zijn om je van gerichte feedback te voorzien. App je hen alleen om af te spreken, als in eigenlijk meer een kennis dus?
Heb je wel een idee van wat je als vriendschap en leuke relatie zou invullen of is het een beetje abstract voor je als je je zo een buitenstaander voelt? Wat zou je willen kunnen verwachten van vrienden en een relatie?
Wat kunnen vrienden en een vriendin omgekeerd van jou verwachten? Wat zijn dingen die je graag zou willen delen? Liefde voor films? Speciaal bier? Gamen?
Aansluiting vinden gaat wellicht makkelijker als je gemeenschappelijke interesses hebt.

quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:07 schreef L_ het volgende:

[..]

Ja of er meer jongens en mannen zijn die dit herkennen, of soortgelijks zitten en hoe je daar dan mee om gaat?
Er worden bijna wekelijks topics opgestart mbt dit soort sociale problemen, er waren ook weleens centrale reeksen hierover. Verder zijn er een datingtopic, een meetingtopic, etc. Genoeg te vinden dus.

How To Win Friends and Influence People door Dale Carnegie is misschien ook interessant voor je.
pi_180180505
Opgevuld met sex maar geen vriendin, ga je naar de hoeren?
pi_180180555
Je hebt nieuwe sociale contacten nodig, die je wel als betekenisvol ervaart. Dat is denk ik je enige probleem.
pi_180180835
Relatie's en vriendschappen opbouwen is een langzaam en moeilijk proces, dat kost tijd, niets komt vanzelf.
  maandag 2 juli 2018 @ 11:05:04 #14
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180182656
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 07:59 schreef MCH het volgende:
Opgevuld met sex maar geen vriendin, ga je naar de hoeren?
Masturberen bedoelde hij gok ik.

TS kan het beste het langzaam opbouwen. Ga een teamsport doen of theatersport. En zichzelf elke dag forceren de deur uit te gaan.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 2 juli 2018 @ 11:40:43 #15
478839 AltijdVoorzichtig
Op zoek naar de juiste date...
pi_180183117
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:46 schreef L_ het volgende:
Zelf ben ik nogal eigenwijs en dat in combinatie met de puberteit ging niet goed op de middelbare school.
Veel lessen gemist en blowen en drinken met foute vrienden. Afgegeleden naar een voor mij te laag niveau op het mbo, daarna wel hbo afgerond. In de tussentijd ook nare dingen meegemaakt waar ik niks aan kon doen.
Veel tijd alleen doorgebracht en games en films gekeken.
Nu ik serieus bezig ben met mijn leven merk ik dat ik maar niet kan aarden, ik mis sociale vaardigheden, heb nooit lekker op kamers gewoond en daar de eerste stapjes naar volwassenheid gezet. Ik zat bijvoorbeeld niet op leuke studentenverenigen.
Ik ben constant angstig, boos, onzeker en eenzaam. Vooral als ik gespannen ben kan ik nogal raar doen, ik heb denk ik ook een paar tics in mijn gezicht gekregen.
Ik voel mij altijd leeg en heb dit opgevuld met sex, drinken en roken.
Ik heb geen vriendin en zie mijzelf ook niet in staat een leuke relatie op te bouwen, met vrienden gaat alles maar moeizaam en moet ik elk weekend de paar vrienden die ik heb appen en hopen dat zij een plekje in hun agenda hebben.
Ik herken dit wel
Bi-man zonder pretenties of competenties, nog haantjesgedrag. Ik speel graag gitaar, ben redelijk handig en zou best ooit eens een relatie willen.
  maandag 2 juli 2018 @ 13:02:08 #16
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180184470
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:46 schreef L_ het volgende:
....met vrienden gaat alles maar moeizaam en moet ik elk weekend de paar vrienden die ik heb appen en hopen dat zij een plekje in hun agenda hebben.
Dit is herkenbaar voor mij. Naar mijn ervaring, kun je beter daarom hobbies/passies ontwikkelen waar je mensen ontmoet.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180215883
TS, misschien vertelt je gevoel je wel dat je je in een voor jou verkeerde omgeving bevindt.
Dat heb ik een groot deel van mijn volwassen leven gehad, en daar kun je wel degelijk wat aan doen al is succes niet gegarandeerd.
pi_180250880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:11 schreef Horzula het volgende:
TS, misschien vertelt je gevoel je wel dat je je in een voor jou verkeerde omgeving bevindt.
Dat heb ik een groot deel van mijn volwassen leven gehad, en daar kun je wel degelijk wat aan doen al is succes niet gegarandeerd.
Nuttig, ik heb ook geprobeerd om dit te veranderen, maar waar ik mij dan wel moet bevinden of hoe ik dat zou moeten doen, weet ik niet.

Hoe heb jij dit veranderd dan?
pi_180362348
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:57 schreef L_ het volgende:

[..]

Nuttig, ik heb ook geprobeerd om dit te veranderen, maar waar ik mij dan wel moet bevinden of hoe ik dat zou moeten doen, weet ik niet.

Hoe heb jij dit veranderd dan?
Ik verhuisde 'per ongeluk' met mijn ex (was toen nog niet mijn ex) mee naar Amsterdam.

Daar ging ik om met hippies en oud-krakers en kunsternaars en andere excentrieken, waar ik het een en ander van het geleerd. Vooral dat 'losse' sex, blowen en drinken niet per se slecht zijn (dat vond ik toch al niet… goed, alles waar 'te' voor staat) en ik werd dan ook nauwelijks veroordeeld voor alles waar ze je elders in Nederland zo op afrekenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')