Maak m aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
Zolang je op een verjaardag je mond houd, anders sta je mooi voor lül.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
TR gemaakt. SD staat in mijn hall of fame. Het beste wat jullie ooit gehad hebben hier samen met Turq.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Sounddragon in PTA / [Autotopic] Citroën #12 - Voor doorgedraaide Citroëngekkiesquote:Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Lief doen; Chargie is een toffequote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Ben jij het?quote:
Bij gebrek aan beterquote:
hij mist ook zijspiegels.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:
De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.
[ afbeelding ]
De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.
Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.
De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 november 2022 20:26 schreef lipje het volgende:
[..]
hij mist ook zijspiegels.
Of zaten die ver op de neus. Ooit deze auto mogen aanschouwen bij de ring. Blijft een bijzondere verschijning
Ik ook niet tot ik m zag. Dacht eerst dat het een of andere Benz was, omdat er een ster op de motorkap lag. Maar na lang zoeken bleek het dit ding te zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord
Puik!quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Dat kan niet omdat de laatste post is verwijderd en dan krijg ik de melding "Je kan geen nieuw topic maken omdat er nog een topic in deze reeks open is."
Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:
De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.
[ afbeelding ]
De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.
Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.
De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?quote:
Februari dit jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |