abonnement Unibet Coolblue
pi_180188776
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik gok dat TS er niet zozeer uit wordt gepikt omdat hij een buitenbeentje is, maar omdat hij _op die accountantschool_ een buitenbeentje was. Als je ergens op je plek zit en je als een vis in het water voelt, straal je als vanzelf meer zelfvertrouwen uit en word je er minder gauw uitgepikt om te pesten.

Maar goed, TS is inmiddels bijna tien jaar verder, dus ik kan me voorstellen dat de kaarten nu anders liggen. Maar dan nog vraag ik me af : wil TS niet alsnog zijn oorspronkelijke droom najagen?

Zo triest voor je, TS, alleen maar omdat je ouders zoveel invloed hadden ;( ik wens je toe dat je je eigen weg vindt.
Ja, dat is misschien ook wel zo. Ben alleen bang dat als die er dan uitgepikt wordt weer een droom aan diggelen valt, want als je op een school als die gepest wordt dan heb je er echt geen zin meer in.. maar blijft triest idd.
pi_180191750
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:57 schreef Jongen91 het volgende:
[..]

Ik baal er nu ook enorm van dat ik op mijn 16e niet voor mezelf ben opgenomen en dat ik op mijn 19e ook niet heb doorgeleerd.


Hebben jullie tips hoe ik hiermee kan omgaan?
Oja, en rouwen om het verlies van een leven wat je niet gehad hebt.
Somebody that I used to know
pi_180191958
Moet je ingeloot worden en percentage studenten die uitvalt is enorm hoog + groot financieel risico met duo
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:30 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet alsnog naar het grafisch lyceum in Rotterdam? Just asking...
pi_180195804
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:57 schreef Jongen91 het volgende:
Ik hoop komend schooljaar weer voltijd te gaan studeren met een sprint opleiding tot Junior Assistent-Accountant in 1 jaar,
Ik lees allemaal dingen die je leuk vindt, grafisch lyceum, zorg, ICT, maar niet waarom je dit gaat doen. Het is ook belangrijk dat je iets leuk vindt he als je er veel moeite in moet gaan steken, dan houd je het een stuk makkelijker vol.
pi_180196203
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:58 schreef Jongen91 het volgende:
Moet je ingeloot worden en percentage studenten die uitvalt is enorm hoog + groot financieel risico met duo

[..]

Snap ik. Klinkt verstandig. Maar stel je met je nieuwe plannen nu je eigen nieuwe koers vast of ga je door op de ingeslagen weg die het meest voor de hand liggend is, maar waarin je niet daadwerkelijk gelukkig bent?
Somebody that I used to know
pi_180196230
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:09 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ik lees allemaal dingen die je leuk vindt, grafisch lyceum, zorg, ICT, maar niet waarom je dit gaat doen. Het is ook belangrijk dat je iets leuk vindt he als je er veel moeite in moet gaan steken, dan houd je het een stuk makkelijker vol.
Ja, dit dus eigenlijk.
Somebody that I used to know
pi_180207271
Mijn passie is om mensen te helpen waar nodig, ik ben administratief sterk maar heb ook snel een ICT programma door, maar heb nog nooit geprogrammeerd dus weet niet of dat bij mij past, daar vragen ze weer HBO voor dus daarom wil ik graag m'n MBO 4 ook halen. Maar heb vooral de angsten het niet te halen enz. Grafisch lyceum heb ik nu laten varen omdat er ook zoveel mensen zijn die dat al kunnen en de tegenwoordig ook vooral HBO'ers aannemen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:09 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ik lees allemaal dingen die je leuk vindt, grafisch lyceum, zorg, ICT, maar niet waarom je dit gaat doen. Het is ook belangrijk dat je iets leuk vindt he als je er veel moeite in moet gaan steken, dan houd je het een stuk makkelijker vol.
pi_180214821
Oké, en waar heb je lol in? (in je huidige werkzaamheden of andere)
Somebody that I used to know
pi_180436187
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:07 schreef Jongen91 het volgende:
Mijn passie is om mensen te helpen waar nodig, ik ben administratief sterk maar heb ook snel een ICT programma door, maar heb nog nooit geprogrammeerd dus weet niet of dat bij mij past, daar vragen ze weer HBO voor dus daarom wil ik graag m'n MBO 4 ook halen. Maar heb vooral de angsten het niet te halen enz. Grafisch lyceum heb ik nu laten varen omdat er ook zoveel mensen zijn die dat al kunnen en de tegenwoordig ook vooral HBO'ers aannemen.

[..]

Dat mbo4-papiertje heb je niet nodig. Hbo-instellingen bieden een 21+ toets aan, ga daar gewoon voor.
pi_180436198
Oeps, kick. Lol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')