-edit: uit voorzorg maar weg- het is een 26mb grote zipfile bestaande uit 11 WMA files, totaal 1 uur muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-12-2002 18:44]
Ik ga wel keiharde kritiek geven hoor
Daar leer je het meeste van
quote:Die zullen me jeuken.
Op vrijdag 27 december 2002 18:21 schreef S-Cript het volgende:
vraag van mij: omdat niemand anders mij antwoord kan geven
hoe zit het met de Buma-stemra rechten voor nummers als je mixen online wilt aanbieden??
Inmiddels is ie al klaar, ff luisteren
quote:Weet zelf niet echt precies hoe dit zit, de nummers in die mixen zijn copyrighted, maar ik ben een tijdje lid geweest van livesets.com en daar wordt altijd gezegd dat livesets (dus ook zelf gemaakte mixen) geen copyrights bevatten..
hoe zit het met de Buma-stemra rechten voor nummers als je mixen online wilt aanbieden??
quote:mag gewoon, mits het nummer duidelijk afwijkt van het origineel; als dat niet toegestaan zou zijn, zouden al die kots-trance-hippie-groepjes van tegenwoordig ook niet bestaan, omdat ze zo graag hun eerste hitje scoren door een supermooi / nostalgisch oud nummer te verkrachten
en by the way: who cares
ik krijg ook brieven van de Sena, die verdwijnen ook direct in de prullenbak; lekker boeien met die apen, vanaf 1 januari 2003 hebben ze geen opsporingsbevoegdheden en dus weer evenveel rechten en plichten als normale burgers... en terecht
quote:Klopt, dat heb ik aleens gehad toen ik een 5mb filmpje erop had gezet, Heb overigens XS4all, datalimiet 5 gig toch???
Op vrijdag 27 december 2002 18:24 schreef Draaitafeltje het volgende:
Straks zit je over je data limiet van je homepage als iedereen alles gaat downloaden
Waar kan ik hem anders hosten?
quote:Ik heb een Terratec 6fire geluidkaart, daar zit standaard WaveLab bij ^0^
Op vrijdag 27 december 2002 18:28 schreef masuyo het volgende:
http://www.id-t.com/portal/page-music-demo.phpwelke software gebruik je eigenlijk?
quote:Tja, die mogen dat omdat ze er netjes de rechten voor betalen. Zodra je auteursrechterlijk beschermd materiaal gebruikt in je mixen, ook al is het een sampletje van 10 seconden, dan moet er officieel wel degelijk voor betaald worden. Kijk, mij maakt het persoonlijk ook niet uit, maar voor Fok! kan het wel degelijk consequenties hebben aangezien hun site wordt gebruikt om auteursrechterlijk beschermd materiaal aan te bieden...
Op vrijdag 27 december 2002 18:28 schreef dr.dunno het volgende:
mag gewoon, mits het nummer duidelijk afwijkt van het origineel; als dat niet toegestaan zou zijn, zouden al die kots-trance-hippie-groepjes van tegenwoordig ook niet bestaan, omdat ze zo graag hun eerste hitje scoren door een supermooi / nostalgisch oud nummer te verkrachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |