argh, maar het gaat niet om de verwijderde posts en de reden waarom die verwijderd worden maar het wáárom die post zo gemaakt wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als degene van wie het verwijderd is het maar weten.
En van de posten die verwijderd zijn weten ze dat echt wel, en anders kunnen diegene dat zelf navragen bij de moderatie.
Er kan gewoon nog steeds over alles gepost worden, zolang iedereen elkaar maar inde waarde laat.
En dat gaat op een enkele keren na wel heel goed.![]()
Lekker bakkie, ik ga ook aan de koffie.
Dat had te maken met iets dat in de FB stond, wat toen ook verwijderd is.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
argh, maar het gaat niet om de verwijderde posts en de reden waarom die verwijderd worden maar het wáárom die post zo gemaakt worden!
Oke, koffie en klaar er mee
Ik kan me een post van een van jullie herinneren (weet niet meer wie) waarin gezegd werd dat er überhaupt niet meer over de moderatie gesproken mocht worden in de SC. Dat is dan wel tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als degene van wie het verwijderd is het maar weten.
En van de posten die verwijderd zijn weten ze dat echt wel, en anders kunnen diegene dat zelf navragen bij de moderatie.
Er kan gewoon nog steeds over alles gepost worden, zolang iedereen elkaar maar inde waarde laat.
En dat gaat op een enkele keren na wel heel goed.![]()
Lekker bakkie, ik ga ook aan de koffie.
Idd. Alles is ook wel gezegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
argh, maar het gaat niet om de verwijderde posts en de reden waarom die verwijderd worden maar het wáárom die post zo gemaakt worden!
Oke, koffie en klaar er mee
En het punt is nog steeds niet duidelijk dus. Derhalve blijft de onvrede en het onbegrip gezellig voortbestaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd. Alles is ook wel gezegd.![]()
Proost.
Degene waar posten van verwijderd worden weten dat zelf en kunnen dat anders zelf aan ons navragen, dat gaan we niet aan iedereen verantwoorden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En het punt is nog steeds niet duidelijk dus. Derhalve blijft de onvrede en het onbegrip gezellig voortbestaan.
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Degene waar posten van verwijderd worden weten dat zelf en kunnen dat anders zelf aan ons navragen, dat gaan we niet aan iedereen verantwoorden.
Ik ga aan de koffie.
Misschien is het handig, indien het een reeks posts betreft (wat vaak het geval is, omdat op elkaar gereageerd wordt uiteraard), even een berichtje te posten in de trant van:quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Degene waar posten van verwijderd worden weten dat zelf en kunnen dat anders zelf aan ons navragen, dat gaan we niet aan iedereen verantwoorden.
Ik ga aan de koffie.
Dit is niet aardig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over wat voor punt heb jij het dan, er zijn meerdere voorbij gekomen.
Laat maar.
Heb ik de laatste paar keren ook gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien is het handig, indien het een reeks posts betreft (wat vaak het geval is, omdat op elkaar gereageerd wordt uiteraard), even een berichtje te posten in de trant van:
"Posts verwijderd wegens kritiek op moderatie"
Jullie hebben nog wel zo'n fancy waarschuwingsbalkje. Kleine moeite, wat meer duidelijkheid en onvrede. Lijkt me niet zo heel veel extra werk en zou denk ik al een hoop schelen.
In de SC? Nog nooit gezien, dat zal dan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb ik de laatste paar keren ook gedaan.
Ja sorry. Met hele reeksen is er een waarschuwing gegeven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
In de SC? Nog nooit gezien, dat zal dan aan mij liggen.
Ik wil echt niet zeuren, maar het echt cruciale punt is niet beantwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar goed.
Ik heb mijn best gedaan alles zo goed mogelijk te beantwoorden en val nu steeds in herhaling.
Wat mij betreft is de discussie klaar.
Wat voor cruciaal punt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zeuren, maar het echt cruciale punt is niet beantwoord.
We zijn nu exact op dezelfde plek als een uurtje geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |