Ik had laatst een vriend meegenomen voor een avondje stappen. Hij komt uit een zwaar christelijk gezin dus was nog nooit eerder losgegaan. Na ieder biertje werd hij steeds vrolijker. Op een gegeven moment sloeg de eerlijkheid toe en begon hij van alles te vertellen. Hij had nog nooit seks gehad en vond zichzelf lelijk. Ook heeft hij nooit de moed gehad op een meisje af te stappen omdat hij zich enorm schaamt om het formaat van zijn geslachtsdeel. Na zijn eindeloze zelfmedelijden wilde hij dolgraag eens cocaïne proberen. Een uur later begon hij aan zijn derde lijntje en begon openlijk te fantaseren over betaalde seks. Hij zei dat zijn fantasieën nooit verder gingen dan romantische seks met een mooi meisje maar dat hij nu zin had in iets zo smerigs mogelijk en dat ik dat moest regelen...
Ik had wel een idee, "als jij nou je auto pakt dan zorg ik dat er iemand klaar staat op het station die een taxi nodig heeft. Vervolgens pik je haar op en doe je alsof je een "fake taxi" bent met camera en al. Vond hij geweldig dus ik naar het station. Daar aangekomen zag ik een huilende travestiet. Ik vroeg wat er aan de hand was en hij/zij zei dat ze net van de dokter te horen had gekregen dat ze een druiper en schaamluis had, maar geen geld om te behandelen. Ik vertelde toen over mijn maat en zei dat het een heel leuk idee was als zij net doet alsof ze haar laatste trein had gemist en een taxi nodig had. Ik betaalde haar 100 euro zodat ze daar 50 van aan mijn maat kon geven. 15 minuten later kwam hij aanrijden en stapte ze in.
Ik weet niet wat er toen gebeurde maar ik bleef maar berichtjes en vieze foto's krijgen van een vriend die de tijd van zijn leven had. De volgende ochtend had hij de opnames naar mij gestuurd met zijn hele familie, collega's en vrienden in de cc. Nog een dag later krijg ik opeens een boos berichtje dat hij zich vreselijk schaamde en iedereen boos op hem was, en het ergste, dat het allemaal mijn schuld was... Ondankbare lul, hij had er zelfs 50 euro aan over gehouden en op facebook staat dat hij nu een relatie heeft. Het moet niet gekker worden. Help je een vriend in nood krijg je dit.