Oh dat ja. Gat in nek, en via de OP neuk. Lolquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje ter illustratie. Hals is de benaming voor de voorzijde, nek voor de achterzijde. Dit is een tracheostoma.
Mensen met zuurstofflessen die roken vind ik enger eigenlijk. Hoger ontploffingsgevaar.
Ik wil niet weten waarom TS erop komt dat gat z’n ‘neuk’ te noemenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat ja. Gat in nek, en via de OP neuk. Lol
Waar hart van vol isquote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom TS erop komt dat gat z’n ‘neuk’ te noemen
Jij kan vast genieten van spreken via de slokdarm:quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Is toch cool, en dan zo'n machientje waardoor je altijd klinkt als een robot als je praat
Oeh, zo ff op de plee gaan bekijken, dank je wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij kan vast genieten van spreken via de slokdarm:
Klinkt minder raar dan ik verwacht had.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij kan vast genieten van spreken via de slokdarm:
Het idee dat ie constant boert is het mooie voor mijquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Klinkt minder raar dan ik verwacht had.
Ik doe dat ook en met mijn larynx is niks mis.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het idee dat ie constant boert is het mooie voor mij
Oehquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:55 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik doe dat ook en met mijn larynx is niks mis.
Weet ik serieus nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mensen boven de 5 die het verschil tussen nek en keel niet weten..
Mooi wanneer je bij de Mcdonalds Drive in aan die praatpaal iets gaat bestellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Is toch cool, en dan zo'n machientje waardoor je altijd klinkt als een robot als je praat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |