quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Dan moet je maar zo denken: hoe harder de val uiteindelijk zal zijn.
Net als Jan Mulder, van die man word ik echt verdrietig. Die vindt het wel zo mooi om interessant te doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:55 schreef Mr.Maul het volgende:
Derksen weet nooit iets zinnigs te zeggen over voetbal of roken, maar zodra het op politiek aankomt ziet hij erg goed hoe het werkt.
Ik vind hem ook leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Johan, altijd onterechte klacht.
Alsof Johan de rol van influencer (wat een jeukwoord btwquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk.
Maar die rol van influencer en de manier waarop hij dat omarmt maakt hem onaantrekkelijk en op den duur Johan Derksen af.
Dat was ook gewoon een goede grap.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moest ik eerlijk gezegd ook wel lachen om die telegraaf grap.
Ik vind het vreemd dat alle aandacht gaat naar Twan, en niet naar Tommy. Hij doet de uitspraak toch. Dat Twan in de buurt was betekent meteen dat hij medeverantwoordelijk is en er wat aan had moeten doen? Dat geldt dan toch ook voor alle bobo's in de zaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu moest ik eerlijk gezegd ook wel lachen om die telegraaf grap.
lekker zeiken om het zeike n, zijn we goed in.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat alle aandacht gaat naar Twan, en niet naar Tommy. Hij doet de uitspraak toch. Dat Twan in de buurt was betekent meteen dat hij medeverantwoordelijk is en er wat aan had moeten doen? Dat geldt dan toch ook voor alle bobo's in de zaal.
Eerst niet. Maar nu wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alsof Johan de rol van influencer (wat een jeukwoord btw) speelt.
Hij bied zich aan hoor, en heeft zijn volgelingen, dat weet hij ook.quote:Het is de overige media die hem dat aanschrijft. Het is niet dat hij zichzelf aanbied bij al die onzin.
Klopt. Kinderachtig gedrag allemaal. Iedereen staat in voor zijn eigen uitspraken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker zeiken om het zeike n, zijn we goed in.
Dat zeg je straks ook niet meer wanneer hij verworden is tot de spreekbuis van tokkie-Nederland.quote:
Hij wordt onze nieuwe minister-president.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:19 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zeg je straks ook niet meer wanneer hij verworden is tot de spreekbuis van tokkie-Nederland.
DJ Jean voor president.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hij wordt onze nieuwe minister-president.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |