Mocht je iets in de randstad zoeken... huren en wachten tot de bubbel knapt en dan pas kopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:38 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een plekje voor mezelf. Nu is het blijkbaar onmogelijk om een redelijk huis te vinden voor een normaal (lees betaalbaar) bedrag. Daarnaast ben ik zo'n geluksvogel dat ik voor een appartementje van de woningbouw teveel verdien. Die appartementen hebben eigenlijk alles wel waar ik naar op zoek ben, maar ik kom er niet voor in aanmerking. Het alternatief is particulier huren, dan betaal je je helemaal scheel voor een hokkie met je bed in de keuken. De huizen die ik kan kopen en aan mijn wensen voldoen (meerdere kamers, berging) staan in tokkiewijken. geheid lekker gezeik met de buren.
Ik begin er nu serieus gefrustreerd door te raken, ben echt al een tijdje aan het kijken maar ik vraag me af of ik niet gewoon eerst m'n baan moet verliezen
Klacht: Geen huis kunnen vinden.
Handige tip voor iemand die geen huurwoning kan vinden!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:41 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Mocht je iets in de randstad zoeken... huren en wachten tot de bubbel knapt en dan pas kopen.
Ik hoef niet eens in de randstad te wonenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:41 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Mocht je iets in de randstad zoeken... huren en wachten tot de bubbel knapt en dan pas kopen.
Weet je zeker dat het tokkiewijken zijn? Ik dacht eerst ook dat ik ging huren in een tokkiewijk (De Baarsjes Amsterdam), maar bleek achteraf enorm mee te vallen.
Onzin, er komt altijd wel iets voorbij. Mocht je daarvoor nog te weinig verdienen, moet je vragen aan je werkgever of ze een (kunstmatige) intentieverklaring over je inkomen/contract kunnen opstellen voor de verhuurder.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:43 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Handige tip voor iemand die geen huurwoning kan vinden!
Laat mij verdomme gewoon lekker een gouden ketting dragenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
No offense maar als je je enkel iets in een tokkiewijk kan veroorloven, zal dat ook wel je niveau zijn.
En Ziggo Horizon.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:58 schreef kataklysm het volgende:
Wordt asielzoeker, dan krijg je een gratis huis met 50 inch tv.
Rond de 175K, is misschien ook wel iets te fanatiek met de huizenmarkt nu. De grootste tegenvaller vind ik dat ik in m'n eentje als starter zelfs niks kan beginnen bij de woningbouw.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
In wat voor prijsklasse keek je naar koophuizen?
Mijn god, wat klinkt dit ongelooflijk verwent. Huur dan gewoon iets wat je wel kunt betalen en spaar een beetje verder.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:45 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
als ik particulier ga huren is er niet te vinden wat ik zoek (of je kan meteen je hele maandloon inleveren).
Ok, en de k.k. kun je zelf aftikken neem ik aan? Met andere woorden, je kijkt niet naar huizen terwijl je die k.k. niet eens hebt? In welke regio kijk je? Want ik wil wel mee zoekenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:08 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Rond de 175K, is misschien ook wel iets te fanatiek met de huizenmarkt nu. De grootste tegenvaller vind ik dat ik in m'n eentje als starter zelfs niks kan beginnen bij de woningbouw.
Wal - Dr.Jan-Itor - Schip
kom ik een heel eind mee. Tussen de 160 en 180K zeg maar. Heb alles in het zoek gebied inmiddels wel voorbij zien komenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok, en de k.k. kun je zelf aftikken neem ik aan? Met andere woorden, je kijkt niet naar huizen terwijl je die k.k. niet eens hebt? In welke regio kijk je? Want ik wil wel mee zoeken
Maar een heel eind is niet genoeg he. Either you have it, or you don't.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:13 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
kom ik een heel eind mee. Tussen de 160 en 180K zeg maar. Heb alles in het zoek gebied inmiddels wel voorbij zien komen
twee slaapkamers, iets van een berging of schuurtje, in een niet te erge volksbuurt. Plaatsje of tuintje is wel mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar een heel eind is niet genoeg he. Either you have it, or you don't.
Wat zijn je eisen dan? Want als tussen a rock and a hard place zit zul je toch ergens een keuze moeten gaan maken.
En dat is er 0,0, tenzij volksbuurt? Of vind jij het gewoon niet goeg genoeg? heb je een voorbeeld van zo'n object, dan kan ik even op google maps kijken of die straat inderdaad 'volks' is'quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:19 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
twee slaapkamers, iets van een berging of schuurtje, in een niet te erge volksbuurt. Plaatsje of tuintje is wel mooi meegenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |