Wordt volgende weekquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Zal vanavond wel geen nieuwe meer komen.
Het duurt nu wel erg lang.
Al 10 dagen zonder verse Utopiaan
Ja tuurlijkquote:
Lul dan nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dachten we vorige week ook al.
Nee, dat klopte niet; dat had ik toen al gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dachten we vorige week ook al.
de laatste vent die dat mij vroeg, heb ik jeukpoeder in zn bed gegooid, is niet eens een grapjequote:
Ik zou bijna terug gaan lezenquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de laatste vent die dat mij vroeg, heb ik jeukpoeder in zn bed gegooid, is niet eens een grapje
Als je dat gedaan hebt ben je een kutwijfquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de laatste vent die dat mij vroeg, heb ik jeukpoeder in zn bed gegooid, is niet eens een grapje
vervelend zeg voor die ventquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, ben harstikke liefquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat gedaan hebt ben je een kutwijf
Jajaquote:
Ik zou dat soort vrouwen vermijdenquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Moet wel heel erg zijn als je als braamstruik nog poeder nodig heb om het te laten kribelen
maar dat heb ik wel gedaan ja, heb zo een hekel aan dat soort dingen, vrouwen moeten dit dat etc. ik hou van koken, en kook bv iedere avond voor je, want dat vind ik leuk, maar leg me niets opquote:
daarom ook op FOK! aangemeld, dan kan het vanaf de computer tochquote:
Never mindquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar dat heb ik wel gedaan ja, heb zo een hekel aan dat soort dingen, vrouwen moeten dit dat etc. ik hou van koken, en kook bv iedere avond voor je, want dat vind ik leuk, maar leg me niets op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |