abonnement Unibet Coolblue
pi_181260892
Zo misleidend als nu zijn de afleveringen nog niet eerder geweest hoor. Kamp pisfles wordt veel beter in beeld gebracht en t andere kamp juist slechter. Neem de uitzending van gister daarin deden ze net alsof Gerrit idd de WIFI uit had gezet terwijl ze zo hadden kunnen laten zien dat John Gerrit daarmee Gerrit erin wou luizen en het niet zo was. En daarnaast lieten ze tig keer horen dat Hiske het er niet mee eens was en alsof dat ging over dat Tim en co dat geld achterover drukte terwijl ze het daar wel mee eens was. Ze was het alleen niet eens met dat hij had gezegd dat het al mee was gegeven aan de de financiële man terwijl dat nog moest gebeuren.
En zo worden continu alle acties van kamp pisfles verbloemd(zoals t stelen van de ¤40 door Mike, Het geld in BH stoppen van Jessie etc) :r
Nou snap ik dat Mike en John nog zo populair zijn bij t schuim en (familie)bezoek, als ik alleen de uitzendingen zou kijken zou ik ook voor hun zijn waarschijnlijk
pi_181261886
Dat stemgeluid van Sjon is zo vreselijk vind het echt sneu voor mensen die daar naar moeten luisteren...
pi_181366440
Hoe Gerrit zo 'verliefd' naar Shelley kijkt, word ik echt onpasselijk van :X
pi_181366464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:48 schreef pecla het volgende:
Zo misleidend als nu zijn de afleveringen nog niet eerder geweest hoor. Kamp pisfles wordt veel beter in beeld gebracht en t andere kamp juist slechter. Neem de uitzending van gister daarin deden ze net alsof Gerrit idd de WIFI uit had gezet terwijl ze zo hadden kunnen laten zien dat John Gerrit daarmee Gerrit erin wou luizen en het niet zo was. En daarnaast lieten ze tig keer horen dat Hiske het er niet mee eens was en alsof dat ging over dat Tim en co dat geld achterover drukte terwijl ze het daar wel mee eens was. Ze was het alleen niet eens met dat hij had gezegd dat het al mee was gegeven aan de de financiële man terwijl dat nog moest gebeuren.
En zo worden continu alle acties van kamp pisfles verbloemd(zoals t stelen van de ¤40 door Mike, Het geld in BH stoppen van Jessie etc) :r
Nou snap ik dat Mike en John nog zo populair zijn bij t schuim en (familie)bezoek, als ik alleen de uitzendingen zou kijken zou ik ook voor hun zijn waarschijnlijk
Noem je ons nou schuim? :{w
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 16:10:33 #155
388664 crew  Dotteke
pi_181374688
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:48 schreef pecla het volgende:
Zo misleidend als nu zijn de afleveringen nog niet eerder geweest hoor. Kamp pisfles wordt veel beter in beeld gebracht en t andere kamp juist slechter. Neem de uitzending van gister daarin deden ze net alsof Gerrit idd de WIFI uit had gezet terwijl ze zo hadden kunnen laten zien dat John Gerrit daarmee Gerrit erin wou luizen en het niet zo was. En daarnaast lieten ze tig keer horen dat Hiske het er niet mee eens was en alsof dat ging over dat Tim en co dat geld achterover drukte terwijl ze het daar wel mee eens was. Ze was het alleen niet eens met dat hij had gezegd dat het al mee was gegeven aan de de financiële man terwijl dat nog moest gebeuren.
En zo worden continu alle acties van kamp pisfles verbloemd(zoals t stelen van de ¤40 door Mike, Het geld in BH stoppen van Jessie etc) :r
Nou snap ik dat Mike en John nog zo populair zijn bij t schuim en (familie)bezoek, als ik alleen de uitzendingen zou kijken zou ik ook voor hun zijn waarschijnlijk
Klopt is een heel vertekend beeld en die twee ratten( John en Mike) worden mooier neer gezegd dan ze op de streams te zien en te horen zijn.
Net als stroom, dat hebben ze nog niet. Maar er brand wel licht in dat keetje wat John gebouwd heeft en in de caravan............. maar ze hebben nog geen stroom _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:11:50 #156
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181400966
Ik vind het eigenlijk wel vermakelijker dan Utopia 1 :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_181429878
Waarom wordt dat rompertjesverhaal nou al 10x herhaald?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_181431519
Tim is maar aan het kwaadspreken over Gerrit tegen anderen. Dat hij alleen met Shelly bezig is. Sanne net keihard liegen dat er niemand goedemorgen terug zei. Jessie antwoordde wel degelijk met goedemorgen. Tim en Adriaan zeggen dat het Jessie wel gegunt met de foto's omdat ze er veel aan doet.
pi_181504211
Wat een groep zeg _O-
SOONY
pi_181504596
Zo die Tim op tv nu zeg. Hij staat echt voorschut met al zijn uitlatingen.
pi_181504631
Wat staan ze allemaal voor lul zeg _O-
SOONY
pi_181504672
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:30 schreef DKUp het volgende:
Wat staan ze allemaal voor lul zeg _O-
Oh zeker maar hoe ze tim neerzetten die gozer komt nooit meer geloofwaardig over. Ik had dat stukje over dat in die handen met die vuisten over de groep. Was gewoon lachwekkend.
pi_181558655
Jeff en Jessie in de uitzending met hun nacht avontuurtje in bed
pi_181587733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:43 schreef Toweler het volgende:
Jeff en Jessie in de uitzending met hun nacht avontuurtje in bed
En Jessies commentaar op Gerrits bezoek: wat moeten die op ons terrein? :')
pi_181592565
De aflevering van donderdag liet de hypocrisie van Hiske zien. Zij haalde na de hollandse avond het verdiende geld bij iedereen op. Van Mike kreeg ze niets en hij wilde ook niets vertellen. Later zei ze tegen Joaquin dat Tim het geld bij JMJ op moest halen, want hij was de boekhouder. En als Joaquin wilde weten hoeveel Mike had verdiend, moest hij dat zelf maar gaan vragen. 8)7
Hiske wilde aan Tim niet vertellen hoeveel geld ze in haar privekas heeft, daar ging ze behoorlijk sneaky mee om. :Y
pi_181597145
Verkeerde topic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:58:22 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181600784
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
De aflevering van donderdag liet de hypocrisie van Hiske zien. Zij haalde na de hollandse avond het verdiende geld bij iedereen op. Van Mike kreeg ze niets en hij wilde ook niets vertellen. Later zei ze tegen Joaquin dat Tim het geld bij JMJ op moest halen, want hij was de boekhouder. En als Joaquin wilde weten hoeveel Mike had verdiend, moest hij dat zelf maar gaan vragen. 8)7
Hiske wilde aan Tim niet vertellen hoeveel geld ze in haar privekas heeft, daar ging ze behoorlijk sneaky mee om. :Y
ze maken er financieel een bende van :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181615495
Die Tim moet toch wel rechtstreeks uit een instelling komen, wat een merkwaardig mannetje. Jammer dat die niet echt van de daden met zijn grote waffel altijd, maar wat een stuk verdriet.

En die Joaquin :')

Sowieso wat een treurnis qua Nederlandse taal, Joaquin, Sanne, Brenda, dat is toch geen Nederlands meer.

Sanne die mag er wel als eerste uit, wat een gruwelijl triest en irritant figuur is dat.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_181669540
Arme Timo ;( -O-
SOONY
pi_181669566
Sanne: ik ben altijd vrolijk 8)7
pi_181669580
Sjohn spreekt Manon aan _O_
SOONY
pi_181843300
Wtf doet die Brandon daar nog? T is een spook die je amper in beeld ziet :')
The secret of getting ahead is getting started
pi_181850009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wtf doet die Brandon daar nog? T is een spook die je amper in beeld ziet :')
Ik vergeet af en toe dat ie meedoet...
pi_181855922
Heel toevallig gisteravond laat de uitzending gezien......wist niet dat het zo erg was........je zag dat Sjon zijn huisje officieel wilde openen.....en zegt dan gaan we maar beginnen......dan zie je dat Tim en Joa op dat moment zich aan het omkleden zijn...en weer terug naar opening.
Terwijl ik op de streams had gezien dat ze in de Yurt met shownieuws aan het praten waren en dat zelfs Sjon in de deuropening stond.
Nu werd het zo gebracht dat de jongens geen behoefte hadden aan de opening en express heel langzaam zich aan het omkleden waren..............wat misleidend...... :r :r
  woensdag 12 september 2018 @ 12:48:11 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181856775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:05 schreef zodeju het volgende:
Heel toevallig gisteravond laat de uitzending gezien......wist niet dat het zo erg was........je zag dat Sjon zijn huisje officieel wilde openen.....en zegt dan gaan we maar beginnen......dan zie je dat Tim en Joa op dat moment zich aan het omkleden zijn...en weer terug naar opening.
Terwijl ik op de streams had gezien dat ze in de Yurt met shownieuws aan het praten waren en dat zelfs Sjon in de deuropening stond.
Nu werd het zo gebracht dat de jongens geen behoefte hadden aan de opening en express heel langzaam zich aan het omkleden waren..............wat misleidend...... :r :r
Het is wel jammer dat ze zo verrot knippen en plakken. Al is het ook wel te verwachten, maakt het interessanter ofzo.
Alleen niet eerlijk wanneer de kijkers ook mogen stemmen en dat dan om de verkeerde redenen kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')