Marianne Zwagerman.quote:
Ze presenteert zich als het eeuwige mooie krengetje van de klas. Ik vermoed dat ze het in haar jeugd daadwerkelijk voor het zeggen had. Maar die houding is niet eeuwig houdbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:28 schreef Nobu het volgende:
Ze kan er nu moeilijk nog mee ophouden natuurlijk. Deze act is het enige dat tussen haar en het uitzichtloze mutsenbestaan staat.
Waarom niet? Ken deze dame verder niet, maar Johan en die van der Gijp mogen wel alles zeggen wat voor hun mond komt om de kijkcijfers op te krikken, en dan is zij opeens een aandachtshoer, en die twee bejaarde flapdrollen niet?quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ken het niet. Filmpje gekeken van dat ze Johan vind stinken en geconcludeerd dat het inderdaad maar een aandachtskuthoer is die je eigenlijk geen tijd moet gunnen op tv of waar dan ook.
Opeens? ze is gewoon een aandachtshoer.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom niet? Ken deze dame verder niet, maar Johan en die van der Gijp mogen wel alles zeggen wat voor hun mond komt om de kijkcijfers op te krikken, en dan is zij opeens een aandachtshoer, en die twee bejaarde flapdrollen niet?
Dat is correct.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:03 schreef Hiddendoe het volgende:
maar Johan en die van der Gijp mogen wel alles zeggen wat voor hun mond komt om de kijkcijfers op te krikken, en dan is zij opeens een aandachtshoer, en die twee bejaarde flapdrollen niet?
Zij wordt afgerekend op haar uitspraken. Die volgens sommige hier echt niet kunnen. Zal best, maar uitspraken van van der gijp en johan kunnen ook vaak niet, maar die verbale diarree wordt juichend en met luide instemming ontvangen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opeens? ze is gewoon een aandachtshoer.
Wie heeft dat hier gezegd?quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zij wordt afgerekend op haar uitspraken. Die volgens sommigen hier echt niet kunnen.
Lees de OP nog maar eens. En deze opmerking vind ik prachtig in zijn ongerijmdheid, als je nagaat waar TS over klaagt.quote:
quote:Ze had zeker een punt gehad als ze zich had gefocust op de kort pittige huisvrouw, maar ik begrijp niet zo goed waarom je vrouwen die tijd en moeite steken in het maken van producten en het exploiteren van een webshop zou afschilderen als 'mutsen'.
Het is gewoon een domme kut.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zij wordt afgerekend op haar uitspraken. Die volgens sommige hier echt niet kunnen. Zal best, maar uitspraken van van der gijp en johan kunnen ook vaak niet, maar die verbale diarree wordt juichend en met luide instemming ontvangen.
Niet genoeg om te googelen. Dank.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Voor de mensen die het zich ook afvroegen.
Hoi Mariannequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lees de OP nog maar eens. En deze opmerking vind ik prachtig in zijn ongerijmdheid, als je nagaat waar TS over klaagt.
[..]
Het enige wat mij interesseert is hoe die dame links van haar heet.quote:
Dank je. Ik was hier ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Ff gegoogled: nee dus. Voor de mensen die het zich ook afvroegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |