quote:Je bent ook niet op MSN
Op zaterdag 28 december 2002 10:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dankje
quote:Moge chickie
Op zaterdag 28 december 2002 10:27 schreef Nuongirl het volgende:[..]
goedemorgen Bastard
quote:Nu wel
Op zaterdag 28 december 2002 10:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Je bent ook niet op MSN
quote:Via die ftp server (Universiteit ring a bell?
Op zaterdag 28 december 2002 10:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb de avond dude
Wat was er nou gebeurd met je pc? Hoe kwam dat?
Opschonen werkt dan niet meer zou ik zo zeggen . Mijn hele pc moest dus opnieuw geformateerd worden en alle,.......... ALLE info en instellingen moesten dus ook opnieuw.
Jammer is dat ik AL mijn Final Fantasy muziek cd's niet meer heb. Had allemaal Square MP3 files......honderden Square nummers... Anyway, nu werkt de pc meer en heb ik via Xs4all McAfee gedowned en die checked nu chronisch mijn systeem !
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 10:35 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Nu wel
quote:Hoe wist je dat het van de universiteit kwam
Op zaterdag 28 december 2002 10:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Via die ftp server (Universiteit ring a bell?
) heb ik een lange ftp sessie gehad. Via deze ingang heeft een virus me stil aangevallen. Virus maakte als eerste Norton 2002 stuk dus die gebruik ik niet meer. Toen kon die rustig zijn gang gaan en heeft zo'n 8000 tot 10.000 files beschadigd, voornamelijk .exe files.
En wat een kaksakkers daar dan zeg
quote:Nee,...komt niet DOOR hun, maar door mijn FTP connectie. Iemand anders is zo binnengekomen,....althans,..het virus. Hoe ik weet dat die norton kilde? Omdat norton zei dat die nu uninstalled wilt worden omdat die niet meer werkt.
Op zaterdag 28 december 2002 10:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Hoe wist je dat het van de universiteit kwam
En dat hij norton heeft gesloopt?
En wat een kaksakkers daar dan zeg
quote:Oe wat fantastisch....wat een mensen zeg. Zit je nog in Nederland of ben je al het buitenland in moeten gaan.
Op zaterdag 28 december 2002 10:47 schreef Nuongirl het volgende:
*nuongirl is weer trots op zich zelf, vandaag de 6000e persoon toegevoegd in mijn stamboom
quote:klote zeg .
Op zaterdag 28 december 2002 10:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...komt niet DOOR hun, maar door mijn FTP connectie. Iemand anders is zo binnengekomen,....althans,..het virus. Hoe ik weet dat die norton kilde? Omdat norton zei dat die nu uninstalled wilt worden omdat die niet meer werkt.
quote:er zitten al mensen uit het buitenland in zowel de kwartierstaat van mijn dochter als in verschillende parentelen , maar daar heb ik helaas nog niet erg veel informatie van
Oe wat fantastisch....wat een mensen zeg. Zit je nog in Nederland of ben je al het buitenland in moeten gaan.
quote:ja dat kan dus iedereen wezen inderdaad.. via de FTP poort.. en nu hou ik op want ik lijk wel een nerd hehe.
Nee,...komt niet DOOR hun, maar door mijn FTP connectie. Iemand anders is zo binnengekomen,....althans,..het virus. Hoe ik weet dat die norton kilde? Omdat norton zei dat die nu uninstalled wilt worden omdat die niet meer werkt.
quote:Maar wel een leuke nerd
Op zaterdag 28 december 2002 10:52 schreef Bastard het volgende:[..]
ja dat kan dus iedereen wezen inderdaad.. via de FTP poort.. en nu hou ik op want ik lijk wel een nerd hehe.
quote:Ok drink ze
Op zaterdag 28 december 2002 10:56 schreef Chocobo het volgende:
FF een bakkie halen fokvrienden. Ben zo terug.
quote:Daar word ik dus gek van he... loop ik gister door het dorp, zie ik iemand lopen met zon senseo ding!!! arghh ik heb er de hele stad voor afgelopen!!!
Op zaterdag 28 december 2002 10:56 schreef Chocobo het volgende:
FF een bakkie halen fokvrienden. Ben zo terug.
quote:*nuongirl is daarvoor ook heel alkmaar doorgelopen, nergens dus
Op zaterdag 28 december 2002 10:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Daar word ik dus gek van he... loop ik gister door het dorp, zie ik iemand lopen met zon senseo ding!!! arghh ik heb er de hele stad voor afgelopen!!!
quote:Dank
Op zaterdag 28 december 2002 10:54 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Maar wel een leuke nerd
quote:Ik kon die met 10 liter tank meenemen... maar die wil ik niet!
Op zaterdag 28 december 2002 10:58 schreef Nuongirl het volgende:[..]
*nuongirl is daarvoor ook heel alkmaar doorgelopen, nergens dus
Zelfs de luxe uitvoering bij de megapool hadden ze niet meer
quote:Ipv dat senseo ding heeft hubby nu een nieuw versterkerding dus is ie evengoed wel blij
Op zaterdag 28 december 2002 10:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik kon die met 10 liter tank meenemen... maar die wil ik niet!
quote:Nee idd terwijl Ker gewoon zondag al voor de 2e keer heengaat
Op zaterdag 28 december 2002 11:00 schreef Bastard het volgende:
Gisteren nog bij patte scheveningen geweest, kijken of ik filmpje mee kon pikken.. LOTR TT... nope.. vol meneer.
2 plaatsen op de eerste rij nog.. das niks dan.
quote:Ik reserveer niet
Op zaterdag 28 december 2002 11:01 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Nee idd terwijl Ker gewoon zondag al voor de 2e keer heengaat
Sommige mensen hebben dus echt geluk
En maatje in Groningen kon ook zo naar binnen lopen in hun patte
quote:Ach ik ga ergens in januari wel heen
Op zaterdag 28 december 2002 11:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik reserveer niet
*Slok koffie neemt*
Naar TTT ? Goddammit zeg,....wat dacht je? Ik ga wel even....Das op een vrijdagmiddag toch niet te doen Henk Ben zelf ook wel heeeeeel benieuwd. Mijn broer is geweest en die vond hem prachtig....net zo goed en meetrekkend als 1,...misschien zelfs beter, maar hij zei dat je kon zien dat ze 3 jaar achter elkaar gefilmd hebben, aangezien het naadloos aansluit op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |