quote:Gijjjsssss . alles Goed?
Op zaterdag 28 december 2002 21:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hai
Film al gezien?
quote:Dragonfly was
Op zaterdag 28 december 2002 21:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Gijjjsssss . alles Goed?
Film al gezien?
quote:Ik vond het ook een leuke film om een keer gezien te hebben inderdaad.. maar je kent me ik haar schrikeffecten zoals zn vrouw die voor het raam zat.. gatverdamme
Op zaterdag 28 december 2002 21:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dragonfly was
. Trouwens,.... ik mail je zo thuis met allerlei eten en details over oud en nieuw ok? Mail het ook naar Sufbal Knapzak maar ben bang dat hij dat toch niet leest !
Details oud en nieuw... ja mail me er ff over (desnoods ook hier op werk) Maandag is die vrolijke Frans er ook weer, mailen we ook nog ff met elkaar
quote:Whoehahahahaha,...vrolijke Frans ook !
Op zaterdag 28 december 2002 21:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik vond het ook een leuke film om een keer gezien te hebben inderdaad.. maar je kent me ik haar schrikeffecten zoals zn vrouw die voor het raam zat.. gatverdamme
Details oud en nieuw... ja mail me er ff over (desnoods ook hier op werk) Maandag is die vrolijke Frans er ook weer, mailen we ook nog ff met elkaar
Ja,..zijn vrouw bij het raam ja
quote:Gijs.. ik heb het geprobeerd maar ik kan niet eens meer normaal mailen hier met deze peecees.. ik heb al de hele dag last van die dingen.. traag en alles gaat fout.
Op zaterdag 28 december 2002 21:38 schreef Chocobo het volgende:
Keb gemailed vriend
Ik mail wel ff vanaf thuis terug dus.. maar ik dacht dat we gingen gourmetten? LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |