Ik niet, ik ga slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 02:00 schreef Trainwreck het volgende:
Wat een nonsens eigenlijk dat je ‘s nachts zou moeten slapen.Ik ga het vanaf nu helemaal anders doen.
Nâh fuck it, ik ben moe.quote:Op donderdag 28 juni 2018 02:00 schreef Trainwreck het volgende:
Wat een nonsens eigenlijk dat je ‘s nachts zou moeten slapen.Ik ga het vanaf nu helemaal anders doen.
Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2018 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom gaat de schaalverdeling tot 40 °C in Twente?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het record staat hier op 36,1 °C (2 juli 2015, is ook te zien in de grafiek). Dat valt nog wel mee eigenlijk. In MaastrichtWarnsveld is het wel eens 38,6 °C geweest, maar dat was met een meetopstelling die niet meer helemaal aan de huidige eisen voldoet. Met een moderne meetopstelling is het record 38,2 °C, in Maastricht.quote:
Hopelijk worden de records voorlopig niet verbroken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Het record staat hier op 36,1 °C (2 juli 2015, is ook te zien in de grafiek). Dat valt nog wel mee eigenlijk. In Maastricht is het wel eens 38,6 °C geweest, maar dat was met een meetopstelling die niet meer helemaal aan de huidige eisen voldoet. Met een moderne meetopstelling is het record 38,2 °C, ook in Maastricht.
Op naar de 40 °C! Koekje van eigen deeg voor de warmteliefhebbers.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hopelijk worden de records voorlopig niet verbroken.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Op naar de 40 °C! Koekje van eigen deeg voor de warmteliefhebbers.
Tja, ze leren het dan misschien wel af. Ik ga die dag gewoon in het koelvak van de supermarkt zitten.quote:
Sterkte/genietzequote:Op donderdag 28 juni 2018 14:53 schreef Recce het volgende:
Ik ga even een stukje wandelen in de warmte.
Jij?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Arme Tilly. Wie gaat haar topic overnemen nu ze gaat bezwijken?
Ze waren dus al bijna bij loten uitgekomen? Dat is helemaal kansloos.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:56 schreef Lyza666 het volgende:
Senegal eruit op basis van aantal gele kaarten
Have fun!quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Columbia door is met hun anti-voetbal.
Ik zou nooit in Tilly's voetsporen kunnen treden om haar topic over te nemen. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, ik moet me nu ook al haasten.
Paradiso vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |