Nou gelukkig open jij er een topic over in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:04 schreef Jaume_I het volgende:
Klacht: Dat de wereld dit eigenlijk maar gewoon accepteert
Lekker kosten besparen als je het grootste wereldevenement per 4 jaar mag hosten.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:33 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Kan me niet voorstellen dat we geen mobielere stadions kunnen maken.
wat ik bedoel is:quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:46 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lekker kosten besparen als je het grootste wereldevenement per 4 jaar mag hosten.
Ja en ik bedoel van laten we dat eens even niet doen. Een deel van de charme is dat een land extra moeite doet ervoor.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
wat ik bedoel is:
Laat de fifa (of welke club dat circus ook organiseert) mobiele stadions ontwikkelen die verkeer gebruikt kunnen worden en waarmee niet en halve stad op de kop gezet hoeft te worden.
Met alle mooie gevolgen achteraf. Zoals hierboven is aangegeven. Wk's en olympische spelen brengen niet de welvaart die wordt beloofd of verwacht.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja en ik bedoel van laten we dat eens even niet doen. Een deel van de charme is dat een land extra moeite doet ervoor.
Het was ervoor ook al een pauperzooi daar.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Met alle mooie gevolgen achteraf. Zoals hierboven is aangegeven. Wk's en olympische spelen brengen niet de welvaart die wordt beloofd of verwacht.
Met heel soms een uitzondering: https://nos.nl/pyeongchan(...)aradijs-maakten.htmlquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Met alle mooie gevolgen achteraf. Zoals hierboven is aangegeven. Wk's en olympische spelen brengen niet de welvaart die wordt beloofd of verwacht.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er persoonlijk geen last van dus kan ik er ook niet wakker van liggen. Ze zoeken het maar lekker zelf uit.
Precies dit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:18 schreef Goudenvis het volgende:
Daarom ook gewoon in een land als Frankrijk of Duitsland organiseren. Die hebben de stadions al dus krijg je dit soort ellende ook niet.
Of dat mensen er voor moeten verhuizen, ook zo iets.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Precies dit.
Leuk dat je het WK naar landen zoals Brazilië en Zuid-Afrika wil halen maar het is natuurlijk absurd om zo veel geld in een toernooi te pompen terwijl de bevolking er naast in kartonnen krotten moeten slapen.
Bij de Winterspelen van 2014 in Sochi, Rusland werden hele dorpen weggevaagd voor een snelweg ter waarde van 6,4 miljard euro.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Of dat mensen er voor moeten verhuizen, ook zo iets.
En het geldcircus en de camera's draaien lekker door
Wat kwalificeer je als ''een land''? Een zooitje corrupte bestuurders en fifa officials zijn echt de enigen die er baat bij hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja en ik bedoel van laten we dat eens even niet doen. Een deel van de charme is dat een land extra moeite doet ervoor.
Tokkie gespot.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er persoonlijk geen last van dus kan ik er ook niet wakker van liggen. Ze zoeken het maar lekker zelf uit.
Want? omdat hij misschien niet van voetbal houd? of dat hij misschien vind dat men zijn eigen shit maar moet oplossen?quote:
Het tokkie kenmerk vond ik: “ik heb er persoonlijk geen last van dus wat boeit mij het”. De onmogelijkheid om verder te denken dan jouw ogenschijnlijk persoonlijke belang (“als ik er maar geen last van heb”)quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:34 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Want? omdat hij misschien niet van voetbal houd? of dat hij misschien vind dat men zijn eigen shit maar moet oplossen?
Dat men pleuris veel geld weg gooit voor een beetje voetbal... en dan dat dit het resultaat is hoeven wij toch niet erg te vinden.
Dan ben je toch geen tokkie
en terecht, we moeten die "problemen" die daar spelen helemaal niet op willen lossen hier.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:45 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Het tokkie kenmerk vond ik: “ik heb er persoonlijk geen last van dus wat boeit mij het”. De onmogelijkheid om verder te denken dan jouw ogenschijnlijk persoonlijke belang (“als ik er maar geen last van heb”)
Volledig mee eens!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en terecht, we moeten die "problemen" die daar spelen helemaal niet op willen lossen hier.
Gelukkig dachten de Amerikanen etc. niet zo tijdens de Tweede Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en terecht, we moeten die "problemen" die daar spelen helemaal niet op willen lossen hier.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Gelukkig dachten de Amerikanen etc. niet zo tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Inderdaad. Maar dat snapt Haags niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hoezo? Door de Amerikaanse bevoorrading aan de geallieerden te verstoren werd het ook hun zaakje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja, de Amerikanen waren altruïstisch. Of ze waren gewoon bang als de schijt dat de Duitsers het zou lukken en dan waren hun gewoon aan de beurt geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op. Had je minder genoten als het in Engeland, Duitsland,, Spanje, USA of een ander land waar de voorzieningen al (grotendeels) aanwezig zijn, was georganiseerd?quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik kan geen medelijden met ze hebben. Ik heb genoten, daar gaat het om, dat de mensen die kijken zich vermaken. Blij om dat ze zo ver gaan om dat voor mij waar te maken
Geen ene ruk, en daar zit ik ook niet op te wachten want zit toch thuis op de tv te kijken naar een wedstrijd. Al die poeha eromheen interesseert mij echt niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:37 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op. Had je minder genoten als het in Engeland, Duitsland,, Spanje, USA of een ander land waar de voorzieningen al (grotendeels) aanwezig zijn, was georganiseerd?
Finale in Wembley, groepswedstrijden in The Emirates, Stamford Bridge, Old Trafford, nieuwe Tottenham stadion, Anfield. Prachtig toch.
Stadions zijn na WK ook weer bomvol. Dat het in gare landen wordt georganiseerd waar de stadions uit de grond gestampt moeten worden heeft echt niemand ene fuck aan. Wat krijg je tijdens zo'n toernooi ook mee van de identiteit van een land?
Zoals ik al zei, het feit dat het extra moeite kost maakt het voor mij extra waard. Een land dat helemaal zijn best doet om voor mij een mooi WK te maken (en tientallen miljoenen anderen natuurlijk maar met hen heb ik niks te schaften). Jij waardeert het toch ook meer als je vriendin een uur met je bezig is in plaats van dat ze zorgt dat je na een minuut klaar bent en ze gaat slapen. Time en effort draagt gewoon bij aan de ervaring. En blijkbaar vindt men het net zoals mij normaal genoeg om het te doenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:37 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op. Had je minder genoten als het in Engeland, Duitsland,, Spanje, USA of een ander land waar de voorzieningen al (grotendeels) aanwezig zijn, was georganiseerd?
Finale in Wembley, groepswedstrijden in The Emirates, Stamford Bridge, Old Trafford, nieuwe Tottenham stadion, Anfield. Prachtig toch.
Stadions zijn na WK ook weer bomvol. Dat het in gare landen wordt georganiseerd waar de stadions uit de grond gestampt moeten worden heeft echt niemand ene fuck aan. Wat krijg je tijdens zo'n toernooi ook mee van de identiteit van een land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |