abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 juni 2018 @ 23:49:54 #201
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180093114
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 23:45 schreef ato het volgende:

[..]

Sorry ik moet af en toe om je lachen. _O-
Dat mag :P Het klinkt ook gek ;)
Koel en donker bewaren
  woensdag 27 juni 2018 @ 23:55:10 #202
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180093189
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 23:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat mag :P Het klinkt ook gek ;)
En anders bijt je wel van je af :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 00:10:20 #203
368283 ato
pi_180093446
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juni 2018 23:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

En anders bijt je wel van je af :+
_O-
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 28 juni 2018 @ 00:13:51 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180093502
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet meer zo goed waarom dit ooit 'de vernieuwde SC' werd destijds en wat er mis was met de oude (geloof dat ik het zelf deed maar weet het echt niet meer waarom, tis de leeftijd...) maar tis wel echt donders gezellig en tof al heel lang hier jongasss. _O_ _O_
Was dat niet na een of andere rel oid, dat de SC toen gesloten werd?

Zoiets heb ik iig in mijn geheugen zitten, maar kan het ook helemaal mis hebben. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 28 juni 2018 @ 00:15:24 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180093536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 23:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Trusten! Ik ga ook nog even genieten van dat ik met twee dekens kan slapen.

(Twee ja, heb graag iets zwaars op me :@)
Twee dekens :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juni 2018 @ 00:54:46 #206
163650 Greys
pi_180094226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was dat niet na een of andere rel oid, dat de SC toen gesloten werd?

Zoiets heb ik iig in mijn geheugen zitten, maar kan het ook helemaal mis hebben. :@
Volgens mij niet, deze vernieuwde SC is geloof ik pas een jaar oud (zei IJsbeer laatst) en kan me geen rel zo kort geleden herinneren? Zeker niet eentje waar de SC om dicht moest. Kan me haast niet voorstellen :D Ga het morgen terugzoeken. (ja ik ben nog wakker :') Hopelijk niet te lang meer haha)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juni 2018 @ 00:56:32 #207
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180094262
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij niet, deze vernieuwde SC is geloof ik pas een jaar oud (zei IJsbeer laatst) en kan me geen rel zo kort geleden herinneren? Zeker niet eentje waar de SC om dicht moest. Kan me haast niet voorstellen :D Ga het morgen terugzoeken. (ja ik ben nog wakker :') Hopelijk niet te lang meer haha)
Nee klopt, ik doelde meer op waarom de oude weg was.
Ik meen dat we een flinke tijd (paar jaar zelfs?) SC-loos waren.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 28 juni 2018 @ 01:02:14 #208
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180094386
Ok, wat is er aan de hand tussen FOK! en Youtube?
Eerst al dat filmpjes niet meer in een nieuw tabblad worden geopend en nu is de link in m'n sig ook al kapot. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180094460
quote:
9s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Volgende week de laatste deadline van het studiejaar. En het is stressen, en het gaat richting mental breakdown, en en ik loop achter op de planning en en en en aargh. ;(
Veel succes! :) Komt vast goed hoor. Die deadlines zijn op het laatst gewoon heel vervelend altijd, maar als ik voor mezelf spreek (ik ben alleen geen modelstudent :+ ) werkt die adrenalinestress op het einde vaak ook juist wel om goed te presteren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juni 2018 @ 01:07:30 #210
163650 Greys
pi_180094505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee klopt, ik doelde meer op waarom de oude weg was.
Ik meen dat we een flinke tijd (paar jaar zelfs?) SC-loos waren.
Nee die was er gewoon maar de OP en TT daarvan gingen geloof ik altijd over ESF zelf dus niemand praatte er over de teckel van de tante. Kijk we gingen gewoon door in een nieuwe :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:13 schreef Greys het volgende:
ESF / [EC2017/SC] After ESF dip :(

Mag deze ajb een slotje? We hebben een nieuwe verse SC met een OP die niets met esf te maken heeft, de oude was niet echt herkenbaar als Slowchat dus niemand kwam er. ;)
Dus was gewoon voor de leuk en reboot enzo en duidelijker dat het voor alle onderwerpen was en niet alleen ESF :P

No rel
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juni 2018 @ 01:12:05 #211
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180094594
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee die was er gewoon maar de OP en TT gingen altijd over ESF zelf dus niemand praatte er over de teckel van de tante. Kijk we gingen gewoon door in een nieuwe :D

[..]

Oh, dan dacht ik waarschijnlijk aan een ander subforum. :@
Dit lijkt me dan omdat die idd niet heel erg herkenbaar was en EC2017/SC heette ipv gewoon Slowchat.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180094604
Wat betreft die hitte baal ik ook wel, en dat zeg ik als iemand die er eigenlijk best goed tegen kan. :{ Vooral omdat het hier momenteel warmer is dan in Nederland (en daar is het óók al heel heet), en heb echt last van de vochtigheid hier. Het ziet er nu naar uit dat het in Nederland komend weekend net zo erg wordt als hier, en dan ben ik net weer terug.

Overigens klopt Google niet. Die zeggen dat het vandaag hier in Dorchester 28 graden maximaal was met 44% luchtvochtigheid. :') Tuurlijk... Was minstens 38 met 70% luchtvochtigheid. Nogmaals, ik kan wat hebben, maar het zuiden van Engeland is momenteel een oven.

Wel goede tip nog voor de schaal water Greys! Het is inderdaad goed om de vogels ook goed water te geven. Ik moet dat dan wel op het balkon doen, want daar komen onze katten vreemd genoeg nooit en het is belangrijk om vogels daar ver vandaan te houden (2 van de 3 houden namelijk wel van een stukje vogel op zijn tijd; de andere lust liever muis).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juni 2018 @ 01:15:19 #213
163650 Greys
pi_180094640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, dan dacht ik waarschijnlijk aan een ander subforum. :@
Dit lijkt me dan omdat die idd niet heel erg herkenbaar was en EC2017/SC heette ipv gewoon Slowchat.
Volgens mij is de SC in ESF echt nooit gesloten geweest iig. ;) Alleen vonden we dat het leuker was om lekker over alles te kunnen leuteren en in de hoop dat er dan meer mensen kwamen kletsen als het niet alleen maar songfestivalpraat was. Nou dat is wel gelukt iig, die andere onderwerpen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juni 2018 @ 01:17:07 #214
163650 Greys
pi_180094673
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
Wat betreft die hitte baal ik ook wel, en dat zeg ik als iemand die er eigenlijk best goed tegen kan. :{ Vooral omdat het hier momenteel warmer is dan in Nederland (en daar is het óók al heel heet), en heb echt last van de vochtigheid hier. Het ziet er nu naar uit dat het in Nederland komend weekend net zo erg wordt als hier, en dan ben ik net weer terug.

Overigens klopt Google niet. Die zeggen dat het vandaag hier in Dorchester 28 graden maximaal was met 44% luchtvochtigheid. :') Tuurlijk... Was minstens 38 met 70% luchtvochtigheid. Nogmaals, ik kan wat hebben, maar het zuiden van Engeland is momenteel een oven.

Wel goede tip nog voor de schaal water Greys! Het is inderdaad goed om de vogels ook goed water te geven. Ik moet dat dan wel op het balkon doen, want daar komen onze katten vreemd genoeg nooit en het is belangrijk om vogels daar ver vandaan te houden (2 van de 3 houden namelijk wel van een stukje vogel op zijn tijd; de andere lust liever muis).
38 :o Allemachtig wat heet. Hoop niet dat dat hierheen komt die temperaturen :D

En op balkon kan prima O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juni 2018 @ 01:17:20 #215
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180094675
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij is de SC in ESF echt nooit gesloten geweest iig. ;) Alleen vonden we dat het leuker was om lekker over alles te kunnen leuteren en in de hoop dat er dan meer mensen kwamen kletsen als het niet alleen maar songfestivalpraat was. Nou dat is wel gelukt iig, die andere onderwerpen :D
Ja, kan zijn dat ik aan een ander subforum dacht. Er staat me iig iets bij van Danny die ergens tijdens een rel de SC dichtgooide, maar kan me het waar en waarom niet meer voor de geest halen. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180094748
Wat betreft de laatste wedstrijden heb ik weer heel veel gemist. Alleen het laatste kwartier heb ik nog kunnen zien (restaurant aan de andere kant van stad had overheerlijke zoete aardappelfrietjes waar ik graag even wat voor omloop); maar vind het vooral jammer dat Neymar door is. :') Braziliaanse team misgun ik het niet, maar dat ventje begint me echt tegen te staan.

Wel jammer van Servië. Ik gunde het Miss Dynasty echt dat ze door zouden gaan... Costa Rica lag er natuurlijk sowieso al uit en de Zwitsers gun ik het ook zeker, dus wat dat betreft ben ik wel weer blij met de uitslag.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180094816
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:17 schreef Greys het volgende:

[..]

38 :o Allemachtig wat heet. Hoop niet dat dat hierheen komt die temperaturen :D

En op balkon kan prima O+
Ik weet niet eens of het officieel wel zo heet is hoor. Sterker nog, Google zegt dus 28. Maar dat geloof ik niet, want dat vind ik niet eens zo heel heet. Het voelt in ieder geval veel warmer, maar het gekke is dat Google het dus ook over 44% luchtvochtigheid heeft, en dat kan ook niet. Ik loop hier al dagen te hyperventileren en kortademig te zijn, wat ik alleen maar heb in de combinatie verkouden en heel extreme temperaturen.

Het gekke is ook nog eens dat het strand hier maar een paar mijl vandaan is, dus je zou wat koelere lucht verachten, maar nee hoor.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 28 juni 2018 @ 01:28:50 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180094856
Nou, mijn sig werkt voorlopig weer, maar ik vind wel dat Fok en Yt wat liever voor elkaar moeten zijn in de toekomst. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 28 juni 2018 @ 01:29:30 #219
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180094862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of het officieel wel zo heet is hoor. Sterker nog, Google zegt dus 28. Maar dat geloof ik niet, want dat vind ik niet eens zo heel heet. Het voelt in ieder geval veel warmer, maar het gekke is dat Google het dus ook over 44% luchtvochtigheid heeft, en dat kan ook niet. Ik loop hier al dagen te hyperventileren en kortademig te zijn, wat ik alleen maar heb in de combinatie verkouden en heel extreme temperaturen.

Het gekke is ook nog eens dat het strand hier maar een paar mijl vandaan is, dus je zou wat koelere lucht verachten, maar nee hoor.
28 vind ik ook al veel te heet.
Boven de 20 gaat mij al snel te ver. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180094989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

28 vind ik ook al veel te heet.
Boven de 20 gaat mij al snel te ver. :P
28 vind ik zelf eigenlijk meestal heel lekker. Al heeft het ook met de luchtvochtigheid te maken. Vorig jaar in Amerika heb ik temperaturen rond de 50 Celsius meegemaakt zonder een moment door te hebben dat het echt zo heet was, maar de lucht is daar droog en dan is het veel beter uit te houden.

Ik denk alleen echt dat Google in dit geval niet klopt wat betreft Engeland. De temperaturen hier zijn zeker gevoelsmatig ver boven de dertig. Zelfs als ik verkouden ben (zoals nu) krijg ik alleen maar last van mijn ademhaling bij heel hoge temperaturen, en ik loop hier bij elke stap buiten al zo'n beetje naar adem te happen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 28 juni 2018 @ 01:38:40 #221
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180095036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

28 vind ik zelf eigenlijk meestal heel lekker. Al heeft het ook met de luchtvochtigheid te maken. Vorig jaar in Amerika heb ik temperaturen rond de 50 Celsius meegemaakt zonder een moment door te hebben dat het echt zo heet was, maar de lucht is daar droog en dan is het veel beter uit te houden.

Ik denk alleen echt dat Google in dit geval niet klopt wat betreft Engeland. De temperaturen hier zijn zeker gevoelsmatig ver boven de dertig. Zelfs als ik verkouden ben (zoals nu) krijg ik alleen maar last van mijn ademhaling bij heel hoge temperaturen, en ik loop hier bij elke stap buiten al zo'n beetje naar adem te happen.
Ja, ik kan ook gewoon erg slecht tegen warmte, zelfs in droge lucht. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180095173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, ik kan ook gewoon erg slecht tegen warmte, zelfs in droge lucht. :7
Ik zou in dat geval dan zeker nooit naar hartje Amerika gaan. En zelfs Engeland is dus niet safe in de zomer. :D

Hitte vind ik heerlijk, maar het moet wel te doen zijn. Droge lucht, buiten, veel water, verkoeling, dan is het heerlijk wat mij betreft. Al is het zeker verschillend per persoon. En moet er ook niet aan denken om a la Greys onder een plat dak zonder airco de hele dag te moeten werken. :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 04:47:26 #223
368283 ato
pi_180095545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 01:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik zou in dat geval dan zeker nooit naar hartje Amerika gaan. En zelfs Engeland is dus niet safe in de zomer. :D

Hitte vind ik heerlijk, maar het moet wel te doen zijn. Droge lucht, buiten, veel water, verkoeling, dan is het heerlijk wat mij betreft. Al is het zeker verschillend per persoon. En moet er ook niet aan denken om a la Greys onder een plat dak zonder airco de hele dag te moeten werken. :X
Daarom is Gran Canaria heerlijk. Maar meer in de winter :)
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 28 juni 2018 @ 08:01:20 #224
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180096129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Twee dekens :o
Dat is uiteindelijk niet doorgegaan, toch te warm.

Maar normaal slaap ik met een dekbed en nog een dun dekbed daarop. Kan niet wachten tot het weer lekker herfst is.
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 juni 2018 @ 08:28:33 #225
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180096326
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:01 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk niet doorgegaan, toch te warm.

Maar normaal slaap ik met een dekbed en nog een dun dekbed daarop. Kan niet wachten tot het weer lekker herfst is.
Twee dekbedden vind ik zelfs in de winter vaak te veel. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')