oh wauwquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ [url=C://Nieuwe map/memes/7dhe22.jpg]afbeelding[/url] ]
Waarom maak je mensen die geen plaatjes kunnen zetten altijd belachelijk in plaats van ze te helpen als een goed crewlidquote:
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je mensen die geen plaatjes kunnen zetten altijd belachelijk in plaats van ze te helpen als een goed crewlid
Van je c schijf linken is gewoon erg dom. Dan heb je eigenlijk geen recht je op internet te begeven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je mensen die geen plaatjes kunnen zetten altijd belachelijk in plaats van ze te helpen als een goed crewlid
Zie jij daar een vraagteken staan dan?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Misschien kan een achterkleinkind van TS het hem even uitleggen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Van je c schijf linken is gewoon erg dom. Dan heb je eigenlijk geen recht je op internet te begeven.
Denk dat ik vanavond niet kan slapen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zie jij daar een vraagteken staan dan?
Heb ik jou even mooi te pakken, stagelopersuitbuitende huisjesmelker.
Heb je mooi tijd om mijn 100 euro over te makenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond niet kan slapen hoor.
PM me je bankrekeningnummer maar.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd om mijn 100 euro over te maken
In zo'n troll post trappen is ook een beetje dom.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Van je c schijf linken is gewoon erg dom. Dan heb je eigenlijk geen recht je op internet te begeven.
Precies, vooral zodra ze er achter komen dat je het nog meent ook..quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De gezichten als je nee zegt in zo'n situatie, onbetaalbaar..
Verkeerde account WoordenShuffelaar.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In zo'n troll post trappen is ook een beetje dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |