Nee man. Ik frituur alleen patat in de pan, omdat het vet anders heel snel goor wordt...quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Enkel friet makenals een echte gierige Hollander geen snacks in huis hebben :/
Je zag ze wel liggen in de supermarkt. Maar omdat ze niet in de aanbieding waren kocht je ze zeker niet
Willen we meer of minder patat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Niet janken, ik heb geen frituurpan en ook geen patat, het kan altijd minder
Oké terechte klachtquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:48 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog maar 5 kilo friet liggen.
Je moet dan ook een friteuse kopen met 2 compartimenten.... een voor friet, de ander snacksquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:10 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Nee man. Ik frituur alleen patat in de pan, omdat het vet anders heel snel goor wordt...
Heb genoeg te vreten in de vriezer liggen... Maar ik vind een bord patat genoeg.
Dat ga ik doen zodra ik een keer geld over heb... (Ik frituur sowieso niet vaak normaliter).quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet dan ook een friteuse kopen met 2 compartimenten.... een voor friet, de ander snacks
Daar ben ik te arm voor...quote:
Dan bak je die toch in de patatpan..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:48 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog maar 5 kilo friet liggen.
Dan moet je wel een groot toilet hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet dan ook een friteuse kopen met 2 compartimenten.... een voor friet, de ander snacks
Of een airfryer en je hebt geen last van die onzinquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Enkel friet makenals een echte gierige Hollander geen snacks in huis hebben :/
Je zag ze wel liggen in de supermarkt. Maar omdat ze niet in de aanbieding waren kocht je ze zeker niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |