Gadverdammequote:
boks ouwequote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:31 schreef Argo het volgende:
Ach wat maakt het uit zolang je geen Michael P. Heet zit je wel goed.
Niet verzonnen helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:31 schreef Sanddr het volgende:
Verzonnen topic waarschijnlijk, maar zo niet: teringtouwtyfusdom ja.
Dat zijn een hoop t'squote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:31 schreef Sanddr het volgende:
Verzonnen topic waarschijnlijk, maar zo niet: teringtouwtyfusdom ja.
Gewoon een mail in het Afrikaans erachteraan dat ze geld kunnen verdienen als ze geld naar je overmaken. Dan een dag of 2 later een mail erachteraan met dat je gehackt bent door wat Nigerianen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Gewoon een mail in het Afrikaans erachteraan dat ze geld kunnen verdienen als ze geld naar je overmaken. Dan een dag of 2 later een mail erachteraan met dat je gehackt bent door wat Nigerianen.
Publiekelijk? Dit is niet echt publiekelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik neig toch ook naar verzonnen. Indien echt ben je nog dommer dan teringdom om dit ook nog eens publiekelijk te gaan verkondigen.
Dat ja, maar ook:quote:
Dus "Hierbij solliciteer ik voor de functie 'schoonmaker' bij bedrijf 'McDonald's'"? Is TS een bot?quote:hierbij solliciteer ik voor de functie 'x' bij bedrijf 'x'
Schoonmaker bij de McDonald's is wel wat te hoog gegrepen voor deze TSquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook:
[..]
Dus "Hierbij solliciteer ik voor de functie 'schoonmaker' bij bedrijf 'McDonald's'"? Is TS een bot?![]()
Oké, voor een functie bij McDonald's zal het waarschijnlijk geen fuck uitmaken, maar toch.
TS had gewoon niet de plaatsnaam bij zijn sollicitatie moeten zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook:
[..]
Dus "Hierbij solliciteer ik voor de functie 'schoonmaker' bij bedrijf 'McDonald's'"? Is TS een bot?![]()
Oké, voor een functie bij McDonald's zal het waarschijnlijk geen fuck uitmaken, maar toch.
Hij solliciteert naar...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh, daarom open je zoveel topics nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |