abonnement Unibet Coolblue
pi_180123198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zoals ik zei: het gaat om het weer!

FF 2 weken op m'n rug liggen in Benidorm ( TM Jacobse en van Es) vind ik ook heerlijk en dat doe ik net zo lief in Scheveningen, maar ja, iedere keer dat ik een vakantie in NL probeer te blijven is het 14 graden en 3 weken slagregens.

Dan maar het vliegtuig in.
Het is me duidelijk dat het je om het weer gaat. Maar dat is het punt. Ook met lekker weer kun je andere dingen doen dan op het strand liggen.

Tijd terug in Rome geweest, allemaal mooie dingen gezien, cultuur gesnoven etc. En ook lekker weer.

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen beeld van een droomvakantie maar jij koppelt op de een of andere manier lekker weer aan hele dagen bakken op het strand. Terwijl er zoveel dingen zijn die je kunt doen terwijl je van lekker weer geniet, je bent niet beperkt tot op het strand of langs het zwembad hangen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:13:38 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180123330
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:33 schreef fathank het volgende:

[..]

De ervaringsdeskundige heeft gesproken.
Ik snap dat jij dat zegt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180123416
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is me duidelijk dat het je om het weer gaat. Maar dat is het punt. Ook met lekker weer kun je andere dingen doen dan op het strand liggen.

Tijd terug in Rome geweest, allemaal mooie dingen gezien, cultuur gesnoven etc. En ook lekker weer.

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen beeld van een droomvakantie maar jij koppelt op de een of andere manier lekker weer aan hele dagen bakken op het strand. Terwijl er zoveel dingen zijn die je kunt doen terwijl je van lekker weer geniet, je bent niet beperkt tot op het strand of langs het zwembad hangen.
Als ik een stad wil bezoeken dan wil ik helemaal geen 30 graden hebben.
Als ik ga MTB-en wil ik ook geen 30 graden.

Echter als ik wil bakken aan het strand en me daar laveloos wil zuipen en wil jetskiën en zo dan wil ik wel 30 graden. Snape vouz?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180123944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als ik een stad wil bezoeken dan wil ik helemaal geen 30 graden hebben.
Als ik ga MTB-en wil ik ook geen 30 graden.

Echter als ik wil bakken aan het strand en me daar laveloos wil zuipen en wil jetskiën en zo dan wil ik wel 30 graden. Snape vouz?
Als ik wil bakken aan het strand wil ik ook 30 graden, maar dat ben ik na een middagje wel beu. Overigens functioneer ik prima bij hitte. Dan ben ik net zo actief als met koel weer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180360524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:31 schreef hebikweer het volgende:
Neem mij mee in plaats van je vriend. Ik ben heel goed in luieren en kan mezelf prima vermaken.
Idd! Ik werk potverdomme al hard genoeg. Als ik op vakantie ben doe ik 3 dingen; Slapen, niks doen en neuken (op aanvraag en in willekeurige volgorde.)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 9 juli 2018 @ 22:54:10 #81
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180365275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is me duidelijk dat het je om het weer gaat. Maar dat is het punt. Ook met lekker weer kun je andere dingen doen dan op het strand liggen.

Tijd terug in Rome geweest, allemaal mooie dingen gezien, cultuur gesnoven etc. En ook lekker weer.

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen beeld van een droomvakantie maar jij koppelt op de een of andere manier lekker weer aan hele dagen bakken op het strand. Terwijl er zoveel dingen zijn die je kunt doen terwijl je van lekker weer geniet, je bent niet beperkt tot op het strand of langs het zwembad hangen.
Maar *als* je de hele dag lui op het strand wilt bakken, helpt het wel als je dat in Croma doet het zonnetje gegarandeerd schijnt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')