quote:Hongerige Wolf is een gehucht in de gemeente Oldambt in de Nederlandse provincie Groningen. Het ligt ten noordoosten van Finsterwolde, voorbij Ganzedijk. De naam duikt in 1877 voor het eerst op in een krantenbericht en is vermoedelijk afkomstig van een herberg, wellicht een herberg waar polderjongens die werkten aan de indijking van de Reiderwolderpolder hun vertier vonden.
Hadden eerder een kennis die werkte op de eerste hulp, die kwam soms ook met hilarische verhalen, uiteraard wel zonder naam i v m privacyquote:
lijkt me best grappig voor een dagquote:Op maandag 25 juni 2018 18:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hadden eerder een kennis die werkte op de eerste hulp, die kwam soms ook met hilarische verhalen, uiteraard wel zonder naam i v m privacy
Niet alles, maar dit soort stunts wel. Heb destijds met cammen ook wel eens dingen gezien dat ik dacht, daarna zou ik niet meer gaan hoesten of zoquote:Op maandag 25 juni 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lijkt me best grappig voor een dag
heb je gecamd?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit soort stunts wel. Heb destijds met cammen ook wel eens dingen gezien dat ik dacht, daarna zou ik niet meer gaan hoesten of zo
ging je uit de kleren? of deed je dildo's in je maag?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja denk nu een 13 jaar geleden, toen was ik nog een onopvallend muisje
Nee enige wat ik aan het doen was was tijd rekkenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ging je uit de kleren? of deed je dildo's in je maag?
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ging je uit de kleren? of deed je dildo's in je maag?
wat gemeenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee enige wat ik aan het doen was was tijd rekken
lolquote:Op maandag 25 juni 2018 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit soort stunts wel. Heb destijds met cammen ook wel eens dingen gezien dat ik dacht, daarna zou ik niet meer gaan hoesten of zo
Ik een beetje.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LEF / Krijgt Nouri contractverlenging?
Moest lachen
De OP maakte het feestje wel compleetquote:Op maandag 25 juni 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LEF / Krijgt Nouri contractverlenging?
Moest lachen
Je bent van onopvallend muisje naar femme fatale gegaan waarvoor iedereen hun nek omdraait?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja denk nu een 13 jaar geleden, toen was ik nog een onopvallend muisje
Nee maar val nu gewoon op, door alle tattoo's en heb geen zin om herkend te worden als ik met mijn dochtertje rondloopquote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent van onopvallend muisje naar femme fatale gegaan waarvoor iedereen hun nek omdraait?
alle mannen die je even een bloemetje komen brengenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar val nu gewoon op, door alle tattoo's en heb geen zin om herkend te worden als ik met mijn dochtertje rondloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |