Dus jij bent lelijk, hebt een kale kop, nauwelijks 1 m 50 en je stinkt uit je mond?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Geen inhoud hebben waardoor je van je uiterlijk afhankelijk bent..
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Zijn al die chicks mongool dat ze "Dat sta je beter" zeggen?
Nee, ja, nee, nee.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus jij bent lelijk, hebt een kale kop, nauwelijks 1 m 50 en je stinkt uit je mond?
Ik ben duidelijk veel te oud voor jou, maar ik hou van mannen met lang haar.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:59 schreef Atak het volgende:
Voor paar maanden een wat langer haarmodel geprobeerd. Sinds paar dagen zijn mijn haren weer wat korter. Ik merk op eens dat ik veel meer aandacht krijg van de dames. Chicks waar ik close mee ben zeggen dat kort mij ook beter sta maar ik heb mijn haren liever lang.
Klacht: haren kort moeten knippen om meer punani te kunnen krijgen
Maar hoe kom je er bij dat je inhoud moet hebben om niet van je uiterlijk afhankelijk te zijn?quote:
Norwood IV dus mij wil je echt niet met lang haar zien.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk veel te oud voor jou, maar ik hou van mannen met lang haar.
Geen kaalkoppen, geen stoppeltjesschedels.
Ik weet niet wat Norwood IV is, dus licht me even bij.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Norwood IV dus mij wil je echt niet met lang haar zien..
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Norwood IV is, dus licht me even bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik scheer dus kaal.And so is the past
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]Ja en? Haartransplantaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je van vrouwen met neptieten, neplippen, nepnagels?
Even serieus, laat je aub niet gekmaken door die gasten die alleen op het uiterlijk letten.
Wees gewoon jezelf. Kijk bijv. naar Trump. Loopt gigantisch voor schut, maar hij is wel president van amerika geworden.
Kijk naar Stephen Hawking. Zat voortdurend te kwijlen, maar was wel het succes van de wetenschap.
Zie Madonna. Kan niet zingen, niet dansen, niet acteren en is toch schathemeltijerijk geworden, gewoon door haar brutale instelling.
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]Nou en? Kaal wordt door heel veel mensen gewaardeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik scheer dus kaal.
Niet door mij, maar ik ben sowieso niet jouw type.
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus jij bent lelijk, hebt een kale kop, nauwelijks 1 m 50 en je stinkt uit je mond?
Danny de Vito is een geweldige acteur en regisseur.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch?
Dus?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Danny de Vito is een geweldige acteur en regisseur.
En hij is gelukkig getrouwd.
185 cm, 21 cmquote:Op maandag 25 juni 2018 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Pussy is pussy.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk veel te oud voor jou, maar ik hou van mannen met lang haar.
Geen kaalkoppen, geen stoppeltjesschedels.
Wat wil je met die transgender doen dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 17:22 schreef Atak het volgende:
[..]
stuur mij jouw 16 jarige zusje. Ik bewijs het tegendeel.
sinds wanneer is ze transgender?? Vorige maand had ze nog een strakke poes.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Wat wil je met die transgender doen dan?
Gewend zijn aan penis.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:00 schreef Atak het volgende:
[..]
sinds wanneer is ze transgender?? Vorige maand had ze nog een strakke poes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |