En Brandon belegt zijn brood ook dubbel. Mike en Jeff zijn harde werkers en mogen daarom meer eten.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:30 schreef Inca het volgende:
Over Gerrit niks doen en maar dubbel opvreten![]()
Zeikerds zijn het straks alle broodjes worden afgeteld jij hebt minder gewerkt jij krijgt broodje minder met niks eropquote:Op maandag 25 juni 2018 13:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Brandon belegt zijn brood ook dubbel. Mike en Jeff zijn harde werkers en mogen daarom meer eten.
Je mag kiezen of pindakaas of sambal. Niet allebei.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Zeikerds zijn het straks alle broodjes worden afgeteld jij hebt minder gewerkt jij krijgt broodje minder met niks erop
combineer je breudjequote:Op maandag 25 juni 2018 13:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je mag kiezen of pindakaas of sambal. Niet allebei.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je mag kiezen of pindakaas of sambal. Niet allebei.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
combineer je breudje
dmv lkkr tongeh tot de huig
En wel zonder overleg zagen bestellen. Ik kan het niet uitstaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef magnaal het volgende:
Gaan we dit doen of niet, zegt de financiële comm... Is dat van Sjon dan toch al goedgekeurd?? Besparen op champignons en sambal...
Ja maar hij mot tog bouwequote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En wel zonder overleg zagen bestellen. Ik kan het niet uitstaan.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
je bent zullf een champignonquote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Datum evenement is niet ok, zei Sanne volgens Gerrit.
Geen toestemming voor rommelmarkt?
Hij had vanmorgen lol met Sannequote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef zodeju het volgende:
Oh, is Jessie weer bozig op Mike.....ze loopt gewoon weg.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Datum evenement is niet ok, zei Sanne volgens Gerrit.
Geen toestemming voor rommelmarkt?
Ja, en een zelfgebouwde kippenhok voor vijf kippetjes komt volgens Sjon toch gauw al 250 euro.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef magnaal het volgende:
Gaan we dit doen of niet, zegt de financiële comm... Is dat van Sjon dan toch al goedgekeurd?? Besparen op champignons en sambal...
sambalbaai?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
je bent zullf een champignon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |