Maagdelijkheidquote:Op maandag 25 juni 2018 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom toch altijd die angst om te openen?
Gewoon klikken op "nieuw topic" Niks veranderen alleen de Topic Titel. Voilaquote:Op maandag 25 juni 2018 00:50 schreef Trainwreck het volgende:
Heb ‘t nog nooit gedaan.Wil ‘t volgende keer wel proberen hoor! Als je zegt hoe ‘t moet.
Oh, dat klinkt heel simpel.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon klikken op "nieuw topic" Niks veranderen alleen de Topic Titel. Voila
Jij bent inderdaad nogal nieuw hier. Er verschijnt vanzelf een button boven het gesloten invoerveld "Open nieuw deel" Klik. Verander de titel en verander eventueel de openingspost. Wijst zich vanzelf.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:50 schreef Trainwreck het volgende:
Heb ‘t nog nooit gedaan.Wil ‘t volgende keer wel proberen hoor! Als je zegt hoe ‘t moet.
Dat gaat vanzelf, daar hoef je niets aan te veranderen.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:56 schreef Trainwreck het volgende:
Weet wel hoe ik een topic moet maken, maar niet hoe ik “UTO SC #xxxx” ervoor krijg, en hoe ie dan aansluit op de vorige reeks.
Yep.quote:Maar misschien wijst het zich vanzelf?
Wat hij/zij zegtquote:Op maandag 25 juni 2018 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad nogal nieuw hier. Er verschijnt vanzelf een button boven het gesloten invoerveld "Open nieuw deel" Klik. Verander de titel en verander eventueel de openingspost. Wijst zich vanzelf.
Er zijn ook heel lelijke zwarte schoenen.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met zwart kun je haast niet missen.
Maar die koop ik niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn ook heel lelijke zwarte schoenen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:16 schreef mootie het volgende:
En met je klauwen van het nummer etc. afblijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |